बिराट नेपाल
2014-12-23
हिजोआज ओशोका बारेमा पतà¥à¤°à¤ªà¤¤à¥à¤°à¤¿à¤•à¤¾à¤¹à¤°à¥‚मा निकै चरà¥à¤šà¤¾à¤¹à¤°à¥‚ आइरहनà¥à¤›à¤¨à¥ । ती चरà¥à¤šà¤¾à¤¹à¤°à¥‚ पढेपछि मलाई मेरो वितेका पà¥à¤°à¤¾à¤¨à¤¾ दिनहरूका सà¥à¤®à¥ƒà¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚ले à¤à¤•à¥ˆà¤šà¥‹à¤Ÿà¤¿ गाà¤à¤œà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤›à¤¨à¥ । आà¤à¤–ाà¤à¤°à¤¿ à¤à¤°à¤¿à¤à¤° आउà¤à¤›à¤¨à¥ २०३४ सालतिरका दिनहरू, जति बेला म (हामी) वेला न कà¥à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ फà¥à¤šà¥à¤šà¥‡ दारà¥à¤¶à¤¨à¤¿à¤• बनà¥à¤¨à¥‡ दौडमा थियौ ।
ककà¥à¤·à¤¾ दशको विदà¥à¤¯à¤¾à¤°à¥à¤¥à¥€ छà¤à¤¦à¤¾ शनिशà¥à¤šà¤°à¥‡ मा.वि.मा à¤à¤• जना आई.कम. उतà¥à¤¤à¥€à¤°à¥à¤£ गरेका यà¥à¤µà¤• शिकà¥à¤·à¤• à¤à¤à¤° आठराजकिशोर मणà¥à¤¡à¤² । अगà¥à¤²à¥‹ जीउडाल à¤à¤à¤•à¥‹, सिकटे र कालो वरà¥à¤£à¤•à¥‹ । पà¥à¤°à¤¸à¥à¤Ÿ नेपाली बोलà¥à¤¨à¥‡, खैनी खाइरहने र अनेकौ चà¥à¤¡à¥à¤•à¥€à¤²à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ à¤à¤¨à¥‡à¤° हà¤à¤¸à¤¾à¤‡à¤°à¤¹à¤¨à¥‡ । अमिताठबचà¥à¤šà¤¨à¤•à¤¾ फिलà¥à¤®à¥€ संवादहरूको नकà¥à¤•à¤² गरेर सबैलाई छकà¥à¤• पारà¥à¤¥à¥‡ । हिनà¥à¤¦à¥€ गीतहरू गाउन मन पराउने, अतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤ सà¥à¤µà¤¤à¤¨à¥à¤¤à¥à¤° सà¥à¤µà¤à¤¾à¤µà¤•à¤¾ । अनारमनी मा.वि.बाट सरà¥à¤µà¤¾ à¤à¤à¤° आà¤à¤•à¤¾ थिठ। à¤à¤¨à¤¿à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹â€“ ‘दाताराम खनाल सरले कडा पà¥à¤°.अ. मोहन जोशीको जिमà¥à¤®à¤¾ लगाà¤à¤•à¥‹ अरे ।’
उनी तà¥à¤¯à¤¤à¤¿ खराब थिà¤à¤¨à¤¨à¥ । रामà¥à¤°à¥‹ पढाउà¤à¤¥à¥‡, तारà¥à¤•à¤¿à¤• थिà¤, अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨à¤¶à¥€à¤² थिà¤, अरू सरहरूसà¤à¤— ठाडठाडै जवाफ फरà¥à¤•à¤¾à¤‰à¤à¤¥à¥‡ । विदà¥à¤¯à¤¾à¤°à¥à¤¥à¥€à¤²à¤¾à¤ˆ अघि पछि लगाà¤à¤° हिà¤à¤¡à¥à¤¨ उनलाई मन प¥थà¥à¤¯à¥‹ । तलबको सबै पैसा विदà¥à¤¯à¤¾à¤°à¥à¤¥à¥€ र आफूले खाà¤à¤° सकà¥à¤¥à¥‡ । अविवाहित थिठर घर पà¥à¤°à¤¾à¤¯à¤ƒ कहिलà¥à¤¯à¥ˆ जाà¤à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¥à¥‡ । हामीलाई त उनले खासै पढाà¤à¤¨à¤¨à¥ किनकि उनी नि.मा.वि. तहका थिà¤, तैपनि ककà¥à¤·à¤¾ बाहिर कसो–कसो हामी उनका संगती à¤à¤à¤•à¤¾ थियौ ।
क–कसलाई के–के कारणले पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤¤ पारेका थिठउनले थाह छैन तर, संजीव र म à¤à¤¨à¥‡ उनको बौदà¥à¤§à¤¿à¤•à¤¤à¤¾ र अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨à¤¬à¤¾à¤°à¥‡ पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤¤ थियौठ। उनले हामीलाई पढà¥à¤¨à¥‡ बाहेक अरू कà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ खासै उपयोग पनि गरेननॠ। कहाà¤â€“कहाà¤à¤¬à¤¾à¤Ÿ उनी दरà¥à¤¶à¤¨à¤•à¤¾ किताबहरू लिà¤à¤° आउà¤à¤¥à¥‡ र हामीलाई पढà¥à¤¨ दिनà¥à¤¥à¥‡ । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆ बेला उनले हामीलाई पढà¥à¤¨ पà¥à¤°à¥‡à¤°à¤¿à¤¤ गरेका थिठआचारà¥à¤¯ रजनीश, साईबाबा, विवेकाननà¥à¤¦, महेश योगी, नारायणदतà¥à¤¤ शà¥à¤°à¥€à¤®à¤¾à¤²à¥€ । तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥ˆ अङà¥à¤—à¥à¤°à¥‡à¤œà¥€à¤•à¤¾ रामà¥à¤°à¤¾ रामà¥à¤°à¤¾ कृति र लेखकहरू । हामà¥à¤°à¥‹ उमेर र मानसिक सà¥à¤¤à¤° à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ बढीको बौदà¥à¤§à¤¿à¤• दबाब दिइरहेका थिठतिनले । ती किताबहरू पढà¥à¤¨ थाले पछि à¤à¤•à¤•à¤¿à¤¸à¤¿à¤®à¤•à¥‹ नशाजसà¥à¤¤à¥‹ हà¥à¤¨ थालेको थियो । à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सकेपछि अरà¥à¤•à¤¾à¥‡ चाहिने । à¤à¤¸.à¤à¤².सी.को परीकà¥à¤·à¤¾ दिने बेलासमà¥à¤® पनि कोरà¥à¤¸à¤¤à¤¿à¤° खासै धà¥à¤¯à¤¾à¤¨ थिà¤à¤¨ । à¤à¤¸.à¤à¤².सी. दिà¤à¤ªà¤›à¤¿ त à¤à¤¨à¥ दà¥à¤°à¥à¤¬à¥‡à¤¸à¤¨à¥€ à¤à¥ˆà¤ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤®à¤¾ लठà¥à¤ ।
तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ हामीलाई लठà¥à¤ याउने सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ ठà¥à¤²à¥‹ दारà¥à¤¶à¤¨à¤¿à¤• थिठआचारà¥à¤¯ रजनीश । पाà¤à¤š सात रà¥à¤ªà¥ˆà¤¯à¤¾à¤à¤®à¤¾ पाइने उनका पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤¹à¤°à¥‚ निकै महङà¥à¤—ा मानिठपनि कता कताबाट पैसा जà¥à¤Ÿà¤¾à¤à¤° म किनि हालà¥à¤¥à¥‡à¤ । जे जसरी à¤à¤ पनि रजनीशका किताब किनà¥à¤¨ पà¥à¤—à¥à¤¨à¥‡ पैसा त म पारà¥à¤¥à¥‡à¤â€“पारà¥à¤¥à¥‡à¤ ।
अपार तरà¥à¤•à¤¶à¤•à¥à¤¤à¤¿ र बौदà¥à¤§à¤¿à¤•à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ धनी आचारà¥à¤¯ रजनीश संसारकै सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ विदà¥à¤µà¤¾à¤¨ मानà¥à¤›à¥‡ हà¥à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ लागà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । उनका विचारहरूबाट पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤¤ à¤à¤à¤•à¥‹ मैले जीवन र संसारको बिचको समà¥à¤¬à¤¨à¥à¤§à¤²à¤¾à¤ˆ नै अनौठो परिà¤à¤¾à¤·à¤¾ गरà¥à¤¨ लागेको थिठ। खासमा मलाई यो ‘धरावासी’ उपनाम राखà¥à¤¨ पà¥à¤°à¥‡à¤°à¤¿à¤¤ गरà¥à¤¨à¥‡ मानसिकता नै रजनीशको अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨à¤•à¥‹ पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¬à¤¾à¤Ÿ उतà¥à¤ªà¤¨à¥à¤¨ à¤à¤à¤•à¥‹ थियो । जीवनलाई अतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤ वà¥à¤¯à¤¾à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤¿à¤• र दारà¥à¤¶à¤¨à¤¿à¤•à¤¤à¤¾à¤ªà¥‚रà¥à¤£ जिउन पà¥à¤°à¥‡à¤°à¤¿à¤¤ गरà¥à¤¨à¥‡ रजनीशको विचार आज पनि मलाई मन परà¥à¤› । कलिलो दिमागमा परेको उनको तà¥à¤¯à¥‹ पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µ अरूका लागि कसà¥à¤¤à¥‹ à¤à¤¯à¥‹ थाह छैन तर मेरा लागि à¤à¤¨à¥‡ अनौठो मारà¥à¤— चितà¥à¤° बनेको छ ।
‘आफूलाई चिन, आफूलाई बà¥à¤ । आफै à¤à¤¿à¤¤à¥à¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿ बà¥à¤¯à¥‚à¤à¤ । आफूमा खोज ।’ जसà¥à¤¤à¤¾ ‘सà¥à¤µà¤µà¤¾à¤¦à¥€â€™ चिनà¥à¤¤à¤¨à¤²à¥‡ वासà¥à¤¤à¤µà¤®à¤¾ मलाई आफैà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° पसà¥à¤¨ साहà¥à¤°à¥ˆ पà¥à¤°à¥‡à¤°à¤¿à¤¤ ग¥यो । म आफूमा केनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¿à¤¤ हà¥à¤¨ थालेठ। यसो हà¥à¤à¤¦à¤¾ कतिपय अवसà¥à¤¥à¤¾à¤®à¤¾ समाज, परिवार, राजà¥à¤¯, कानà¥à¤¨, परमà¥à¤ªà¤°à¤¾ आदि कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚को समेत विपकà¥à¤·à¤®à¤¾ पà¥à¤—िà¤à¤¦à¥‹ रहेछ । तà¥à¤¯à¤¸ बेला अरूले आफूलाई अवà¥à¤¯à¤¾à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤¿à¤• र सडà¥à¤•à¥‡à¤•à¥‹ जसà¥à¤¤à¥‹ पनि देखà¥à¤¦à¤¾ रहेछनॠ। à¤à¤‡à¤°à¤¹à¥‡à¤•à¥‹, चलिरहेको कà¥à¤°à¤¾à¤¸à¤à¤— पटकà¥à¤•à¥ˆ नमिलà¥à¤¦à¥‹ वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤° देखे पछि तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥‹ सोचिनॠसà¥à¤µà¤à¤¾à¤µà¤¿à¤• पनि होला नै ।
घर, गृहसà¥à¤¥à¥€, शिकà¥à¤·à¤¾, संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿, राषà¥à¤Ÿà¥à¤° जाति, धरà¥à¤®, परमà¥à¤ªà¤°à¤¾, आदरà¥à¤¶ आदि सब कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ पूरà¥à¤µ निरà¥à¤§à¤¾à¤°à¤¿à¤¤ र कà¥à¤¨à¥ˆ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ वा विचारले रचना गरेको सीमा हो । तà¥à¤¯à¤¹à¥€ सीमाà¤à¤¿à¤¤à¥à¤°à¤•à¥‹ जीवन à¤à¤• अनौपचारिक कैदीका रूपमा à¤à¥‹à¤—िनॠमातà¥à¤° हो । मà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ अरà¥à¤¥ कà¥à¤¨à¥ˆ à¤à¤• कà¥à¤°à¤¾à¤¬à¤¾à¤Ÿ निसà¥à¤•à¥‡à¤° अरà¥à¤•à¤¾à¥‡à¤®à¤¾ पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ होइन । मà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ अरà¥à¤¥ समà¥à¤ªà¥‚रà¥à¤£ आगà¥à¤°à¤¹à¤¹à¤°à¥‚बाटको मà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿ हो । तà¥à¤¯à¥‹ मà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ अनौठो बाटो देखाà¤à¤•à¤¾ थिठरजनीशले । यसो हेरà¥à¤¦à¤¾ उनी कति बेला हिनà¥à¤¦à¥ आसà¥à¤¥à¤¿à¤• जसà¥à¤¤à¥‹ लागà¥à¤¨à¥‡, कति बेला बौदà¥à¤§ à¤à¤¿à¤•à¥à¤·à¥ जसà¥à¤¤à¤¾ लागà¥à¤¨à¥‡, कहिले कनà¥à¤«à¥à¤¸à¤¿à¤¯à¤¸à¤•à¤¾ चेला à¤à¥ˆà¤ देखिने । उनी कहिले काल माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤•à¤¾ आलोचक हà¥à¤¨à¥‡, कहिले वातà¥à¤¸à¤¾à¤¯à¤¨à¤•à¤¾ पà¥à¤°à¤µà¤•à¥à¤¤à¤¾ । पà¥à¤°à¤¾à¤¤à¤¨ र आधà¥à¤¨à¤¿à¤• दà¥à¤µà¥ˆ जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤²à¥‡ à¤à¤°à¤¿à¤ªà¥‚रà¥à¤£ à¤à¤à¤•à¤¾ उनी विजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¤¾ जà¥à¤žà¤¾à¤¤à¤¾ थिà¤, तनà¥à¤¤à¥à¤° तथा जà¥à¤¯à¥‹à¤¤à¤¿à¤·à¤•à¤¾ साधक थिठ। योगका विशिषà¥à¤Ÿ साधक, मनोयोगका आशà¥à¤šà¤°à¥à¤¯à¤œà¤¨à¤• पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤•à¥à¤¤à¤¾ । मानिसको शरीरलाई असमà¥à¤à¤µà¤¹à¤°à¥‚बाट मà¥à¤•à¥à¤¤ गरी इचà¥à¤›à¤¾ अनà¥à¤¸à¤¾à¤° चलाउन सकà¥à¤¨à¥‡ मानसिक शकà¥à¤¤à¤¿à¤•à¤¾ संवाहक थिठ। वासà¥à¤¤à¤µà¤®à¤¾ मलाई पछिसमà¥à¤® पनि रजनीश मन परà¥à¤¨à¥à¤•à¤¾ केही विशेष कारणहरू छनॠ।
म रजनीशको अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨à¤®à¤¾ पà¥à¤—à¥à¤¨à¥ अघि à¤à¤• अचमà¥à¤® लागà¥à¤¦à¥‹ à¤à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤µà¤¾à¤¦à¥€ फà¥à¤šà¥à¤šà¥‡ थिà¤à¤ । मलाई हिनà¥à¤¦à¥€ धारà¥à¤®à¤¿à¤• फिलà¥à¤®à¤¹à¤°à¥‚को अनौठो पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µ थियो । हिनà¥à¤¦à¥€ धारà¥à¤®à¤¿à¤• फिलà¥à¤®à¤®à¤¾ à¤à¥ˆà¤ जà¥à¤¯à¤¾à¤¦à¥ˆ à¤à¤•à¥à¤¤à¤¿ गरे à¤à¤—वानले दरà¥à¤¶à¤¨ दिनà¥à¤›à¤¨à¥ जसà¥à¤¤à¥‹ लागà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । कहीठपनि मनà¥à¤¦à¤¿à¤° वा मूकà¥à¤°à¥à¤¤à¤¿ देखà¥à¤¨à¥ नहà¥à¤¨à¥‡, à¤à¥‚तपà¥à¤°à¥‡à¤¤ आदिमा गहिरो आसà¥à¤¥à¤¾ थियो । तà¥à¤¯à¤¸à¤®à¤¾ पनि मेरो बà¥à¤¬à¤¾ सà¥à¤µà¤¯à¤®à¥ धामी, जà¥à¤¯à¥‹à¤¤à¤¿à¤·à¥€ र वैदà¥à¤¯ समेत à¤à¤à¤•à¤¾à¤²à¥‡ उहाà¤à¤•à¤¾ यी कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ पनि à¤à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤šà¥‡à¤¤à¤•à¤¾ सहायक बनेका थिठ। बà¥à¤¬à¤¾à¤²à¥‡ धामी बकà¥à¤¦à¤¾à¤•à¤¾ कà¥à¤·à¤£ म छेउमा बसेर धामीमा अवतरित देवीको मनमनै अराधना गरिरहेको हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥‡à¤ । तर जब म रजनीशको पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤•à¥‹ सङà¥à¤—तमा पà¥à¤—ेà¤,– थाहै à¤à¤à¤¨ कहिले देखि म तà¥à¤¯à¥‹ à¤à¤•à¥à¤¤à¤¿ चेतबाट मà¥à¤•à¥à¤¤ à¤à¤à¤, कहिले म सà¥à¤µà¤°à¥à¤— र नरà¥à¤•à¤•à¤¾ मानसिक आतङà¥à¤•à¤¬à¤¾à¤Ÿ उमà¥à¤•à¥‡à¤ । आधà¥à¤¯à¤¾à¤¤à¥à¤®à¤¿à¤• हà¥à¤à¤¦à¤¾à¤¹à¥à¤à¤¦à¥ˆ पनि ‘अरà¥à¤¥à¤¾à¥‡à¤¡à¤•à¥à¤¸â€™ बाट म उमà¥à¤•à¤¿à¤¸à¤•à¥‡à¤›à¥ । इतिहास, संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿ र आतà¥à¤®à¤šà¥‡à¤¤à¤•à¥‹ अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨à¤¤à¤¿à¤° म फरà¥à¤•à¤¿à¤¸à¤•à¥‡à¤›à¥ । म à¤à¤¿à¤¤à¥à¤°à¤•à¥‹ धारà¥à¤®à¤¿à¤• कटà¥à¤Ÿà¤°à¤¤à¤¾, हिनà¥à¤¦à¥‚बाद वा कà¥à¤¨à¥ˆ à¤à¤•à¤² सांसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤• मोहबाट आफूतिर फरà¥à¤•à¤¿à¤¸à¤•à¥‡ छॠ। अब मलाई à¤à¤• धरà¥à¤®, à¤à¤• विचार, à¤à¤• जाति जसà¥à¤¤à¤¾ à¤à¤•à¤µà¤¾à¤¦à¤¹à¤°à¥‚मा विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ थिà¤à¤¨ । सबैको वसà¥à¤¤à¥à¤—त मूलà¥à¤¯ पà¥à¤°à¤¤à¤¿ विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ थियो ।
म विजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤®à¤¾ विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ गरà¥à¤¨à¥‡, वहà¥à¤²à¤µà¤¾à¤¦à¥€ चेतले दीकà¥à¤·à¤¿à¤¤ à¤à¤à¤›à¥ । हरेक कà¥à¤°à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ पूरà¥à¤£à¤°à¥à¤ªà¤²à¥‡ अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ गरà¥à¤¨à¥‡, तारà¥à¤•à¤¿à¤•à¤¤à¤¾à¤ªà¥‚रà¥à¤£ रूपमा आफैठविशà¥à¤µà¤¸à¥à¤¤ नà¤à¤ˆ तà¥à¤¯à¤¸à¤²à¤¾à¤ˆ सà¥à¤µà¥€à¤•à¤¾à¤° नगरà¥à¤¨à¥‡, मसà¥à¤¤à¤¿à¤·à¥à¤• विजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¥‹ अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ गरà¥à¤¨à¥‡, पà¥à¤°à¤¾à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤• शकà¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ हेरà¥à¤¨à¥‡, विशà¥à¤µà¤µà¥à¤°à¤¹à¥à¤®à¤¾à¤£à¥à¤¡à¤•à¥‹ हरेक सà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿ र विषय विजà¥à¤žà¤¾à¤¨ समà¥à¤®à¤¤ रहेको कà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ कनà¥à¤à¤¿à¤¨à¥à¤¸ à¤à¤à¤›à¥ । कà¥à¤¨à¥ˆ पनि कà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾à¤¥à¤¿ सिधै विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ नगरà¥à¤¨à¥‡, तरà¥à¤• गरà¥à¤¨à¥‡ à¤à¤à¤›à¥ । आफूà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरà¥à¤¨à¥‡, आफà¥à¤¨à¥‹ शकà¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ खोज गरà¥à¤¨à¥‡ à¤à¤à¤›à¥ । तà¥à¤¯à¤¸à¤²à¥‡ मलाई वासà¥à¤¤à¤µà¤®à¤¾ à¤à¤• अनौठो आतà¥à¤®à¤¶à¤•à¥à¤¤à¤¿ पà¥à¤°à¤¦à¤¾à¤¨ ग¥यो । ममा अनौठो निरà¥à¤£à¤¾à¤¯à¤• कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾, वसà¥à¤¤à¥à¤¬à¥‹à¤§ गरà¥à¤¨ सकà¥à¤¨à¥‡ आà¤à¤Ÿ र हिनताबाट मà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿ दियो । म à¤à¤¿à¤¤à¥à¤° रहेको परनिरà¥à¤à¤¤à¤¾, हीन पातà¥à¤°à¤¤à¤¾ तथा याचक मनोवृतà¥à¤¤à¤¿ कहिले कहिले कà¥à¤ªà¥à¤° à¤à¥ˆà¤ विलाà¤à¤° गà¤à¤› । थाहै नà¤à¤ˆ म त सà¥à¤µà¤¯à¤®à¥à¤²à¤¾à¤ˆ à¤à¤• विशिषà¥à¤Ÿ आतà¥à¤®à¤¶à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤²à¥‡ à¤à¤°à¤¿à¤à¤•à¥‹ पो पाउन थालेछॠ। आरà¥à¤¥à¤¿à¤•, सामाजिक तथा मानसिक रूपमा जà¥à¤¯à¤¾à¤¦à¥ˆ नै हिनà¤à¤¾à¤µà¤²à¥‡ दविà¤à¤•à¥‹ मेरो मà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿ दाता बनेका थिठरजनीश ।
अनौठो आà¤à¤–ा पाà¤à¤ मैले उनीबाट । मलाई लागà¥à¤› रजनीशबाट मैले अलगà¥à¤—ै, छà¥à¤Ÿà¥à¤Ÿà¥ˆ कà¥à¤¨à¥ˆ जà¥à¤žà¤¾à¤¨ पाइनठ। यथारà¥à¤¥à¤®à¤¾ तिनी जà¥à¤žà¤¾à¤¨ दिने दारà¥à¤¶à¤¨à¤¿à¤• पनि होइननॠ। तिनी त पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ मसà¥à¤¤à¤¿à¤·à¥à¤•à¤•à¥‹ बोधको परà¥à¤¦à¤¾ उघारि दिने मातà¥à¤° हà¥à¤¨à¥ । सबै कà¥à¤°à¤¾ आफैठबà¥à¤, आफैठगर, आफैठजान à¤à¤¨à¥à¤¥à¥‡ । उनी उनको पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤°à¤²à¥‡ बनà¥à¤¨ पà¥à¤°à¥‡à¤°à¤¿à¤¤ गरà¥à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¥à¥‡ । उनी आफà¥à¤¨à¥‹ अनà¥à¤¯à¤¾à¤¯à¥€ बनाउने, फोटो पà¥à¤œà¤¾à¤‰à¤¨à¥‡, वा à¤à¤œà¤¨ गराउà¤à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¥à¥‡ । पछि उनले आफूलाई ‘à¤à¤—वानà¥â€™ à¤à¤¨à¥‡ तर फोटो पूजा गराà¤à¤¨à¤¨à¥, मनà¥à¤¦à¤¿à¤° बनाà¤à¤¨à¤¨à¥, à¤à¤œà¤¨ गराà¤à¤¨à¤¨à¥, र अलौकिक रà¥à¤¢ शकà¥à¤¤à¤¿à¤¸à¤à¤— परिचय गराउछॠà¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ गà¥à¤°à¥ बनेननॠ। उनका अनà¥à¤¯à¤¾à¤¯à¥€à¤¹à¤°à¥‚ले उनका लकेट à¤à¥à¤£à¥à¤¡à¥à¤¯à¤¾à¤à¤•à¥‹, à¤à¤• किसिमको पोशाक लगाà¤à¤•à¥‹, अनौठो à¤à¥‡à¤· लगाà¤à¤•à¥‹ देखà¥à¤›à¥ । तर रजनीशको ‘सà¥à¤•à¥à¤²â€™ ले तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥‹ कà¥à¤¨à¥ˆ पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤°à¤•à¥‹ ‘लोगो’ दिनà¥à¤› जसà¥à¤¤à¥‹ मलाई लागà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ । विसौठशतावà¥à¤¦à¤¿à¤•à¥‹ सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ विवादासà¥à¤ªà¤¦, सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ धेरै देशहरूले असà¥à¤µà¥€à¤•à¤¾à¤° गरिà¤à¤•à¥‹, सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ धेरै आरोपित र सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ धेरै ‘फà¥à¤¯à¤¾à¤¨â€™ कमाà¤à¤•à¥‹ मानà¥à¤›à¥‡ थिठउनी । मलाई उति बेलै पनि लागà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹, रजनीश उनको यो आधà¥à¤¨à¤¿à¤• चेतनाकै शकà¥à¤¤à¤¿à¤²à¥‡ संसारका अनेकौठदारà¥à¤¶à¤¨à¤¿à¤•à¤¹à¤°à¥‚का माà¤à¤®à¤¾ अलगà¥à¤—ै र लोकपà¥à¤°à¤¿à¤¯ à¤à¤‡à¤°à¤¹à¤¨à¥‡ छनॠ।
हà¥à¤¨ त तà¥à¤¯à¤¸ बेला हामीलाई रजनीश पढà¥à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥‡à¤•à¥‹ आजà¤à¥‹à¤²à¤¿à¤•à¤¾ दà¥à¤°à¥à¤µà¥‡à¤¶à¤¨à¥€ यà¥à¤µà¤¾à¤¹à¤°à¥‚लाई समाजले गरà¥à¤¨à¥‡ मूलà¥à¤¯à¤¾à¤™à¥à¤•à¤¨ जसà¥à¤¤à¥ˆ थियो । यिनीहरू रजनीशलाई पढà¥à¤›à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥‡à¤° नरामà¥à¤°à¥‹ नजरले हेरà¥à¤¥à¥‡ तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ कारण दà¥à¤‡à¤Ÿà¤¾ थियो । à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ उनको ‘समà¥à¤à¥‹à¤— से समाधि तक’ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤• आठपछि उनलाई नगà¥à¤¨ यौनवादी à¤à¤¨à¤¿à¤¯à¥‹ । रजनीशलाई पढà¥à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥‡à¤•à¥‹ अशà¥à¤²à¥€à¤² जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤¤à¤¿à¤° आकरà¥à¤·à¤¿à¤¤ हà¥à¤¨à¥ मानिनà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । दोसà¥à¤°à¥‹ थियो उनको ‘पà¥à¤à¤œà¥€à¤µà¤¾à¤¦ वनाम समाजवाद’ । यस पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤²à¥‡ कमà¥à¤¯à¥à¤¨à¤¿à¤œà¥à¤®à¤•à¥‹ ठाडो आलोचना ग¥यो र माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤µà¤¾à¤¦à¤•à¥‹ धजà¥à¤œà¥€ उडायो । विशà¥à¤µ कमà¥à¤¯à¥à¤¨à¤¿à¤¸à¥à¤Ÿ समाज माथि नै उनको यो पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤• à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ तरङà¥à¤— उतà¥à¤ªà¤¨à¥à¤¨ गरà¥à¤¨ सकà¥à¤·à¤® à¤à¤¯à¥‹ । उनका अनà¥à¤¯à¤¾à¤¯à¥€à¤¹à¤°à¥‚को बृहतॠकà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤° र पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µ परिसरमा यी पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤¹à¤°à¥‚को पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¤•à¥à¤· असर थियो । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ यी दà¥à¤µà¥ˆ विचारका अनà¥à¤¯à¤¾à¤¯à¥€à¤¹à¤°à¥‚ रजनीशका कडा आलोचक र सकेसमà¥à¤® बाधक पà¥à¤°à¤šà¤¾à¤°à¤• थिठ।
à¤à¤°à¥à¤–र à¤à¤°à¥à¤–र मातà¥à¤° परिवार नियोजनको असà¥à¤¥à¤¾à¤¯à¥€ साधनको सानो सà¥à¤µà¤°à¤²à¥‡ विजà¥à¤žà¤¾à¤ªà¤¨ हà¥à¤¨ थालेको र तà¥à¤¯à¥‹ विजà¥à¤žà¤¾à¤ªà¤¨ आउन थाले पछि रेडियो बनà¥à¤¦ गरà¥à¤¨à¥‡ समयमा रजनीशको यौनको मनोवैजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤¿à¤• पà¥à¤°à¤¾à¤¯à¥‹à¤—िक विशà¥à¤²à¥‡à¤·à¤£ कसरी बà¥à¤à¤¿à¤¯à¥‹à¤¸à¥ । तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥ˆ नेपालमा नयाठपà¥à¤¸à¥à¤¤à¤¾à¤®à¤¾ बिसà¥à¤¤à¤¾à¤°à¥ˆ वाम राजनीतिले पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µ पारà¥à¤¨ लागेको बेला तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤•à¥‹ आलोचना गरिà¤à¤•à¥‹ विचार कसरी सà¥à¤µà¥€à¤•à¤¾à¤°à¥à¤¯ हà¥à¤¨à¥ ? तà¥à¤¯à¤¸à¤®à¤¾ पनि हामी à¤à¤¾à¤ªà¤¾à¤²à¥€à¤¹à¤°à¥‚– जहाठनेपालमा पहिलो पलà¥à¤Ÿ ‘माओवादी कà¥à¤°à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ असफल पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— गरिà¤à¤•à¥‹ थियो । सशसà¥à¤¤à¥à¤° कà¥à¤°à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤¿ असफल à¤à¤ पनि विचार बिसà¥à¤¤à¤¾à¤°à¥ˆ पà¥à¤°à¤šà¤¾à¤°à¤¿à¤¤ हà¥à¤à¤¦à¥ˆ थियो । २०३५ सालतिर इलाम कà¥à¤¯à¤¾à¤®à¥à¤ªà¤¸à¤•à¥‹ विदà¥à¤¯à¤¾à¤°à¥à¤¥à¥€ छà¤à¤¦à¤¾ रजनीशलाई लठà¥à¤ à¤à¤à¤° पढà¥à¤¨à¥‡à¤®à¤¾ संà¤à¤µà¤¤â€“ म, लेखनाथ à¤à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤°à¤¾à¤ˆ, पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶ बà¥à¤¢à¤¾à¤¥à¥‹à¤•à¥€ र अरू केही यà¥à¤µà¤¾à¤¹à¤°à¥‚ मातà¥à¤° थियौठ। हामीलाई कà¥à¤¯à¤¾à¤®à¥à¤ªà¤¸ परिसरमा परैबाट अलगà¥à¤—ै हेरिनà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹, अठअनेरासà¥à¤µà¤µà¤¿à¤¯à¥à¤•à¥‹ दहà¥à¤°à¥‹ पकट रहेको तà¥à¤¯à¥‹ विदà¥à¤¯à¤¾à¤°à¥à¤¥à¥€ समाजमा हामी डर लागà¥à¤¦à¥‹ वà¥à¤°à¥à¤œà¥à¤µà¤¾ र पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥ƒà¤¯à¤¾à¤µà¤¾à¤¦à¥€ कितà¥à¤¤à¤¾à¤®à¤¾ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤°à¥à¤¯à¤¾à¥ˆ । विदà¥à¤¯à¤¾à¤°à¥à¤¥à¥€ राजनीतिको तà¥à¤¯à¥‹ तनावको वातावरणमा हामà¥à¤°à¥‹ दोष ‘रजनीशवादी’ हà¥à¤¨à¥à¤®à¤¾ देखिनà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ जब कि हामी रजनीशका पाठक ‘मातà¥à¤° थियौ’ पà¥à¤°à¤šà¤¾à¤°à¤• थिà¤à¤¨à¥Œà¤ ।
तर म कहिलà¥à¤¯à¥ˆ पनि रजनीशको कà¥à¤¨à¥ˆ पनि धà¥à¤¯à¤¾à¤¨ केनà¥à¤¦à¥à¤°à¤®à¤¾ आज समà¥à¤® गà¤à¤•à¥‹ छैन । रजनीश à¤à¤•à¥à¤¤à¤¹à¤°à¥‚को समà¥à¤¦à¤¾à¤¯à¤•à¥‹ सदसà¥à¤¯ बनेको छैन, रजनीशको लोगो लगाà¤à¤° हिà¤à¤¡à¥‡à¤•à¥‹ छैन । जà¥à¤¨ कà¥à¤°à¤¾à¤•à¥‹ उनी सकà¥à¤¤ आलोचक थिठतà¥à¤¯à¤¹à¥€ कà¥à¤°à¤¾ गरà¥à¤¨à¥à¤•à¥‹ अरà¥à¤¥ पनि थिà¤à¤¨ । मेरो बिचारमा उनले मेरो अजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¥‹ मानसिक ढकà¥à¤•à¤¨ उघारिदिठर कता गठथाह छैन, म आफà¥à¤¨à¥ˆ जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¥‹ संसारमा रमà¥à¤¨ थाले । मैले गनी गनी जमà¥à¤®à¤¾ ४ॠवटा उनका पà¥à¤°à¤µà¤šà¤¨à¤•à¤¾ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤¹à¤°à¥‚ पढें । तà¥à¤¯à¤¸ पछि मलाई लागà¥à¤¯à¥‹â€“ ‘अब मैले यी बाबैको कà¥à¤°à¤¾ बà¥à¤à¥‡à¤‚ ।’ अनि मैले मेरो वà¥à¤¯à¤¾à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤¿à¤• गृहसà¥à¤¥à¥€ जीवनमा पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरà¤à¥‡ र यहाठसमà¥à¤® आइपà¥à¤—ेको छॠ। १८ वरà¥à¤·à¤•à¥‹ उमेरदेखि २३ वरà¥à¤·à¤•à¥‹ उमेर समà¥à¤® म उनको सङà¥à¤—तमा थिà¤à¤, २४ वरà¥à¤·à¤•à¥‹ उमेरमा बिहे गरे पछि म à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सà¥à¤µà¤¤à¤¨à¥à¤¤à¥à¤°, मà¥à¤•à¥à¤¤ र सà¥à¤µ निरà¥à¤£à¤¯ कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾à¤²à¥‡ à¤à¤°à¤¿à¤à¤•à¥‹ गृहसà¥à¤¥à¥€ à¤à¤à¤•à¥‹ छॠ। मलाई आज पनि लागà¥à¤›â€“ ‘म कà¥à¤¨à¥ˆ कà¥à¤°à¤¾ माथि पनि धेरैबेर अनिरà¥à¤£à¥€à¤¤ à¤à¤à¤° उà¤à¤¿à¤‡à¤°à¤¹à¤¨à¥à¤¨ । र आजसमà¥à¤® मैले गरेका कà¥à¤¨à¥ˆ पनि निरà¥à¤£à¤¯à¤¹à¤°à¥‚मा पशà¥à¤šà¤¾à¤¤à¤¾à¤ª वा पà¥à¤°à¥à¤¨à¤µà¤¿à¤šà¤¾à¤° गरà¥à¤¨à¥ परेको छैन, तिनको नकारातà¥à¤®à¤• परिणाम पनि छैन ।’
मलाई लागà¥à¤› जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤²à¤¾à¤ˆ जसले सामà¥à¤ªà¥à¤°à¤¦à¤¾à¤¯à¤¿à¤• बनाउà¤à¤› तà¥à¤¯à¤¸à¤²à¥‡ तà¥à¤¯à¥‹ जà¥à¤žà¤¾à¤¨ जीवनमा लागॠगरà¥à¤¨ सकà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ केवल सानो सङà¥à¤—ठनको पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤¨à¤¿à¤§à¤¿ मातà¥à¤° बनà¥à¤›, आफà¥à¤¨à¥ˆ जीवनको दà¥à¤ƒà¤–हरूबाट à¤à¤¨à¥‡ मà¥à¤•à¥à¤¤ वनà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ । आफू à¤à¤¿à¤¤à¥à¤°à¤•à¤¾ विवाद, तनाव, à¤à¥à¤°à¤® र अनिरà¥à¤£à¤¯à¤¹à¤°à¥‚बाट मà¥à¤•à¥à¤¤ बनà¥à¤¨à¥‡ शकà¥à¤¤à¤¿ पà¥à¤°à¤¾à¤ªà¥à¤¤ गरà¥à¤¨ नसकिने कà¥à¤¨à¥ˆ जà¥à¤žà¤¾à¤¨ छ à¤à¤¨à¥‡ पनि तà¥à¤¯à¥‹ à¤à¤• तारà¥à¤•à¤¿à¤• चमतà¥à¤•à¤¾à¤° मातà¥à¤° हà¥à¤¨à¥à¤› । रजनीशबाट अरूले के–के पाठवा पाउà¤à¤›à¤¨à¥ थाह छैन– मलाई चाहिठआफूलाई पाà¤à¤, आफू à¤à¤¿à¤¤à¥à¤°à¤•à¥‹ कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ पाà¤à¤ र आफूलाई चिनें à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ लागà¥à¤› ।
आज पनि कसैले जब रजनीशको कà¥à¤°à¤¾ गरà¥à¤›, मलाई उनको पà¥à¤°à¤¶à¤‚सा गरेको सà¥à¤¨à¥à¤¨ मन परà¥à¤› । तर उनको à¤à¤•à¥à¤¤ बनेर उनलाई समूह वा समà¥à¤ªà¥à¤°à¤¦à¤¾à¤¯à¤•à¥‹ बिमà¥à¤µ बनाà¤à¤•à¥‹ मन परà¥à¤¦à¥ˆà¤¨, किन à¤à¤¨à¥‡ रजनीश चमतà¥à¤•à¤¾à¤°à¤®à¤¾ विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ गरà¥à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¥à¥‡, उनी नितानà¥à¤¤ वसà¥à¤¤à¥à¤µà¤¾à¤¦à¥€ र विजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤ªà¤°à¤• थिठ। म आज पनि रजनीशको तà¥à¤¯à¤¸à¤°à¥€ नै पà¥à¤°à¤¶à¤‚सा गरà¥à¤›à¥ जसरी मलाई धेरै पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µ पारà¥à¤¨à¥‡ विदà¥à¤µà¤¾à¤¨à¤¹à¤°à¥‚– विवेकाननà¥à¤¦, कारà¥à¤²à¤®à¤¾à¤•à¥à¤°à¥à¤¸, रà¥à¤¸à¥‹, अलà¥à¤µà¤°à¥à¤¡ आइनà¥à¤¸à¤Ÿà¤¾à¤ˆ, सिगà¥à¤®à¤£à¥à¤¡ फà¥à¤°à¤¾à¤¯à¤¡ काफà¥à¤•à¤¾ र वीपी कोइरालाको गरà¥à¤›à¥ ।
Post Comments Using Facebook
Your Comments