बिराट नेपाल
2015-03-06
नितà¥à¤¸à¥‡à¤²à¥‡ à¤à¤¨à¥‡â€“ “ईशà¥à¤µà¤°à¤•à¥‹ मृतà¥à¤¯à¥ à¤à¤¯à¥‹ ।†ईशà¥à¤µà¤°à¤•à¥‹ लासको छेउमा टà¥à¤•à¥à¤°à¥à¤•à¥à¤• बसेर उनले यो कà¥à¤°à¥‹ à¤à¤¨à¥‡à¤•à¤¾ थिà¤à¤¨à¤¨à¥ । बरॠमानव सà¤à¥à¤¯à¤¤à¤¾ र आधà¥à¤¨à¤¿à¤• चेतनाको à¤à¥Œà¤¤à¤¿à¤• सà¥à¤¤à¤° बढà¥à¤¦à¥ˆ गà¤à¤ªà¤›à¤¿ मानवजीवन र जगतको गतिविधिलाई हेरà¥à¤¦à¥ˆ यो कà¥à¤°à¤¾ à¤à¤¨à¥‡à¤•à¤¾ थिठ। ईशà¥à¤µà¤°à¤®à¤¾ विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ गरà¥à¤¦à¥ˆ आफà¥à¤¨à¥‹ कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾ माथि सà¤à¤§à¥ˆ निमà¥à¤¨ मूलà¥à¤¯à¤¾à¤™à¥à¤•à¤¨ गरà¥à¤¨à¥‡ परमà¥à¤ªà¤°à¤¾à¤¬à¤¾à¤Ÿ मानिसहरू मà¥à¤•à¥à¤¤ हà¥à¤¨ थालेपछि र आफà¥à¤¨à¥ˆ बà¥à¤¦à¥à¤§à¤¿, मेहनत र दृढताबाट सफलताका सिंढी चढà¥à¤¨ थाले पछि ईशà¥à¤µà¤°à¤ªà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ निरà¥à¤à¤°à¤¤à¤¾ कम हà¥à¤à¤¦à¥ˆ गइरहेको देखेका थिठतिनले ।
अलिकपछि आà¤à¤° नितà¥à¤¸à¥‡à¤•à¥ˆ à¤à¤¨à¤¾à¤‡à¤²à¤¾à¤ˆ पचà¥à¤›à¥à¤¯à¤¾à¤‰à¤à¤¦à¥ˆ रोलाठबारà¥à¤¥à¤²à¥‡ à¤à¤¨à¥‡ “लेखकको मृतà¥à¤¯à¥ à¤à¤¯à¥‹ ।†उनले पनि à¤à¤•à¤¾à¤à¤• दिनैपिचà¥à¤›à¥‡ मरà¥à¤¦à¥ˆ गà¤à¤•à¤¾ लेखकहरूलाई देखेर यो कà¥à¤°à¤¾ à¤à¤¨à¥‡à¤•à¤¾ थिà¤à¤¨à¤¨à¥ । बरॠकृति पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤¨ à¤à¤‡à¤¸à¤•à¥‡à¤ªà¤›à¤¿ लेखकको à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ कृतिको चरà¥à¤šà¤¾ हà¥à¤¨à¥‡, कृतिà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° रहेका गà¥à¤£à¤¦à¥‹à¤·à¤¹à¤°à¥‚ लेखकको पहà¥à¤à¤š र जिमà¥à¤¬à¥‡à¤¦à¤¾à¤°à¥€à¤¬à¤¾à¤Ÿ टाढा पà¥à¤—à¥à¤¨à¥‡, पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤¿à¤¤ कृति लेखकको संशोधन कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿ टाढा पà¥à¤—िसकà¥à¤¨à¥‡ र लेखकà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ कृतिले वसà¥à¤¤à¥à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ रूप धारण गरà¥à¤¨à¥‡ देखेर à¤à¤¨à¥‡à¤•à¤¾ थिठ। लेखकको मृतà¥à¤¯à¥à¤•à¥‹ घोषणा आà¤à¤ªà¤›à¤¿ à¤à¤•à¤ªà¤²à¥à¤Ÿ साहितà¥à¤¯à¤¿à¤• कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ ठà¥à¤²à¥ˆ हलचल मचà¥à¤šà¤¿à¤à¤•à¥‹ थियो । उतà¥à¤¤à¤° आधà¥à¤¨à¤¿à¤• चेतनाà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° लेखकको मृतà¥à¤¯à¥à¤•à¥‹ सनà¥à¤¦à¥‡à¤¶ पनि à¤à¤• सशकà¥à¤¤ सूचना बनà¥à¤¯à¥‹ ।
अब आज “विचारको पनि मृतà¥à¤¯à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ कà¥à¤°à¤¾ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ बेला हà¥à¤¨ लागेकोे छ ।â€
मानिसले कैयौठशताबà¥à¤¦à¤¿ खरà¥à¤š गरेर विचारको सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ गरेको थियो । दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£ र आसà¥à¤¥à¤¾ केनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¹à¤°à¥‚ निरà¥à¤®à¤¾à¤£ गरेको थियो । सोचाइको सृंखला निरà¥à¤®à¤¾à¤£ गरेको थियो । कà¥à¤¨à¥ˆ पनि विषयलाई आकार दिन तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ औचितà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ फरà¥à¤®à¤¾ निरà¥à¤®à¤¾à¤£ गरेको थियो । विकास र सà¤à¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ यस यà¥à¤—समà¥à¤® आइपà¥à¤—à¥à¤¨ पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ कैयौठखाले वैचारिक रà¥à¤¢à¤¤à¤¾à¤¹à¤°à¥ निरà¥à¤®à¤¾à¤£ गरिà¤à¤•à¤¾ थिठ। सामाजिक, राजनैतिक, धारà¥à¤®à¤¿à¤• अनेक विचारहरूले परमà¥à¤ªà¤°à¤¾à¤—त रूप धारण गरिसकेका थिठ। विचार à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ बाटो बनिसकेको थियो, जसमाथि चढेर समाज र राषà¥à¤Ÿà¥à¤° कतै यातà¥à¤°à¤¾ गथà¥à¤°à¥à¤¯à¥‹ । आउà¤à¤¦à¥‹ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤¾ पनि तिनै विचारहरूको सामानà¥à¤¯ संसोधित तहमा टेकेर अघि बढà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤¥à¥‡ ।
ठूलाठूला सामाजिक तथा राजनैतिक परिवरà¥à¤¤à¤¨à¤¹à¤°à¥‚ विचारकै माधà¥à¤¯à¤®à¤¬à¤¾à¤Ÿ हà¥à¤¨à¥‡ गरेका थिठ। कà¥à¤¨à¥ˆ सà¥à¤ªà¤·à¥à¤Ÿ दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£ र धारणाले परिवरà¥à¤¤à¤¨à¤²à¤¾à¤ˆ समà¥à¤¬à¥‹à¤§à¤¨ गथà¥à¤°à¥à¤¯à¥‹ । संसारà¤à¤°à¤¿ नै राजशाहीको शासन चलिरहेको बेला, सामनà¥à¤¤à¤µà¤¾à¤¦à¥€ संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤²à¥‡ सतà¥à¤¤à¤¾ सञà¥à¤šà¤¾à¤²à¤¨ गरिरहेका बेला, मानव बेचविखनले कानà¥à¤¨à¥€ वैधता पाइरहेका बेला शकà¥à¤¤à¤¿à¤¶à¤¾à¤²à¥€ विचारको पहाड उठाà¤à¤•à¤¾ थिठकारà¥à¤² माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤²à¥‡ । माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤µà¤¾à¤¦à¤•à¥‹ वैचारिक आनà¥à¤¦à¥‹à¤²à¤¨ पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¤•à¥à¤· जीवनसà¤à¤— जोडिन पà¥à¤—ेपछि तà¥à¤¯à¥‹ सामाजिक तथा राजनैतिक परिवरà¥à¤¤à¤¨à¤•à¥‹ संवाहक बनेको थियो । संसारà¤à¤°à¤¿ नै सशकà¥à¤¤ विदà¥à¤°à¥‹à¤¹ र परिवरà¥à¤¤à¤¨à¤¹à¤°à¥‚ आà¤à¤•à¤¾ थिठ। माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤µà¤¾à¤¦à¥€ चिनà¥à¤¤à¤¨ सकà¥à¤°à¤¿à¤¯ à¤à¤à¤ªà¤›à¤¿ तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ समानानà¥à¤¤à¤°à¤®à¤¾ अरू विचार दरà¥à¤¶à¤¨ र चिनà¥à¤¤à¤¨à¤¹à¤°à¥ पनि सशकà¥à¤¤ हà¥à¤à¤¦à¥ˆ आउन थाले । पà¥à¤²à¥‡à¤Ÿà¥‹à¤¦à¥‡à¤–ि हेगेलसमà¥à¤®à¤•à¤¾ कैयौठविचारहरूको समà¥à¤ªà¤¾à¤¦à¤¨ गरà¥à¤¦à¥ˆ माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤²à¥‡ देखेको दà¥à¤µà¤¨à¥à¤¦à¤µà¤¾à¤¦ धेरै नै पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤—ातà¥à¤®à¤• र ताथà¥à¤¯à¤¿à¤• बनà¥à¤¯à¥‹ । वैजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤¿à¤• समाजवादको राजनैतिक अवधारणाले विशà¥à¤µà¤•à¥ˆ राजà¥à¤¯ सञà¥à¤šà¤¾à¤²à¤¨à¤•à¥‹ अलà¥à¤›à¥€à¤²à¤¾à¤—à¥à¤¦à¥‹ मनोगत परमà¥à¤ªà¤°à¤¾à¤•à¥‹ अनà¥à¤¤à¥à¤¯ ग¥यो । पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ राजà¥à¤¯à¤¶à¤¤à¥à¤¤à¤¾ सञà¥à¤šà¤¾à¤²à¤¨à¤•à¥‹ उतà¥à¤¤à¤°à¤¾à¤§à¤¿à¤•à¤¾à¤°à¥€ बनà¥à¤¨à¥‡ दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤•à¥‹ सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ हà¥à¤¨ पà¥à¤—à¥à¤¯à¥‹ । राजà¥à¤¯à¤•à¥‹ पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• वसà¥à¤¤à¥à¤®à¤¾, पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• नागरिकको सà¥à¤µà¤¾à¤®à¤¿à¤¤à¥à¤µà¤¬à¥‹à¤§à¤•à¥‹ चेतना सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ हà¥à¤¨ थालà¥à¤¯à¥‹ । सरà¥à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤¾à¤µà¤°à¥à¤—को अधिनायकतà¥à¤µà¤•à¥‹ अवधारणाले माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤µà¤¾à¤¦à¥€ दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤¸à¤à¤— फरक मतहरॠजमजमाउन थाले । पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ राजà¥à¤¯à¤®à¤¾à¤¥à¤¿à¤•à¥‹ वैयकà¥à¤¤à¤¿à¤• अधिकारको सतà¥à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ खोजी पनि हà¥à¤¨ थालà¥à¤¯à¥‹ । राजशतà¥à¤¤à¤¾à¤¹à¤°à¥ ढलà¥à¤¦à¥ˆ जाà¤à¤¦à¤¾, जनशतà¥à¤¤à¤¾à¤®à¤¾ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ हैसियतको खोजी हà¥à¤¨ थालà¥à¤¯à¥‹ । यसà¥à¤¤à¤¾ अनेक वैचारिक मनà¥à¤¥à¤¨à¤¹à¤°à¥ हà¥à¤¨ थाले । समाजमा चेतनाको सà¥à¤¤à¤° अतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤ छोटो समयमा धेरै नै अगà¥à¤²à¤¿à¤à¤° गयो ।
वैचारिक आधारमा मानवविशà¥à¤µ नै विà¤à¤¾à¤œà¤¿à¤¤ हà¥à¤¨ थालà¥à¤¯à¥‹ । समाजà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° वैचारिक बहस र चिनà¥à¤¤à¤¨à¤¹à¤°à¥à¤²à¥‡ धेरै समय खान थाले । दà¥à¤µà¤¨à¥à¤¦à¤•à¥‹ पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¤•à¥à¤· उपसà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿ देखा परà¥à¤¨ थालà¥à¤¯à¥‹ । सशसà¥à¤¤à¥à¤° विदà¥à¤°à¥‹à¤¹à¤¹à¤°à¥‚ जनधनको कà¥à¤·à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ कारक बने । राजà¥à¤¯à¤¶à¤¤à¥à¤¤à¤¾ कबà¥à¤œà¤¾ गरà¥à¤¨à¥‡ नयाठशैलीहरॠविकसित हà¥à¤¨ थाले ।
राजनीति, समाजशासà¥à¤¤à¥à¤°, मनोविजà¥à¤žà¤¾à¤¨, अनेकतिरबाट समाज र मानवसà¤à¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ हेरà¥à¤¨à¥‡ आधà¥à¤¨à¤¿à¤• शैली निरà¥à¤®à¤¾à¤£ हà¥à¤¨ थालà¥à¤¯à¥‹ । माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤µà¤¾à¤¦à¥€ अधिनायकतà¥à¤µà¤²à¥‡ तर, मानिसको सारà¥à¤µà¤à¥Œà¤® अधिकार फेरि पनि कà¥à¤£à¥à¤ ित ग¥यो, राजशाहीहरà¥à¤¬à¤¾à¤Ÿ मà¥à¤•à¥à¤¤ à¤à¤à¤•à¤¾à¤¹à¤°à¥ अधिनायकवादीहरूका कबà¥à¤œà¤¾à¤®à¤¾ पà¥à¤—à¥à¤¨ थाले । लामो समयसमà¥à¤® सामनà¥à¤¤à¤¹à¤°à¥‚का अधिनमा बाà¤à¤§à¤¿à¤à¤•à¥‹ समाज तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¤¾à¤Ÿ मà¥à¤•à¥à¤¤ हà¥à¤à¤¦à¤¾ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ अरà¥à¤•à¥‹ वरà¥à¤—ीय अधिनायकवादी घेरामा पसिसकेको थियो । मà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ चेतना बनà¥à¤§à¤¨à¤•à¥‹ कसिलो डोरी पनि बनà¥à¤¯à¥‹ । सामनà¥à¤¤à¥€ बनà¥à¤§à¤¨à¤¬à¤¾à¤Ÿ मà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ यà¥à¤¦à¥à¤§ लडियो तर फेरि पनि अरà¥à¤•à¥‹ कà¥à¤¨à¥ˆ रà¥à¤¢ सतà¥à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ अधिनमा पà¥à¤°à¥à¤¯à¤¾à¤‰à¤¨à¥‡ संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤•à¥‹ सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ हà¥à¤¨ खोजà¥à¤¯à¥‹ ।
विशà¥à¤µ वैचारिक रूपमा दà¥à¤ˆ धà¥à¤°à¥€à¤®à¤¾ विà¤à¤¾à¤œà¤¿à¤¤ à¤à¤¯à¥‹ । सामà¥à¤¯à¤µà¤¾à¤¦à¥€ र पà¥à¤à¤œà¥€à¤µà¤¾à¤¦à¥€ धारमा विशà¥à¤µà¤šà¥‡à¤¤à¤¨à¤¾ विà¤à¤•à¥à¤¤ à¤à¤¯à¥‹ । सामरिक समà¥à¤¬à¤¨à¥à¤§ राजनैतिक बोध, आरà¥à¤¥à¤¿à¤• संरचना सबै कà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ धà¥à¤°à¥€à¤•à¥‹ सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ à¤à¤¯à¥‹ । मानिसà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° विचारले ठà¥à¤²à¥‹ सतà¥à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ ग¥यो । सोचà¥à¤¨à¥‡ शैली नै अरà¥à¤•à¥ˆ à¤à¤¯à¥‹ । यिनै वैचारिक आधारलाई टेकेर अनेकौठउपचिनà¥à¤¤à¤¨à¤¹à¤°à¥‚ सकà¥à¤°à¤¿à¤¯ हà¥à¤¨ थाले, साहितà¥à¤¯, कला, संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿ अरà¥à¤¥à¤¤à¤¨à¥à¤¤à¥à¤°, समाजशासà¥à¤¤à¥à¤° आदि अनेक कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤¤à¤¿à¤° यो फैंलिंदै गयो । जता–जता गठपनि बोध र चेतहरूका माधà¥à¤¯à¤®à¤²à¥‡ मानिसहरू कà¥à¤¨à¥ˆ आधारà¤à¥‚त आसà¥à¤¥à¤¾à¤•à¤¾ बनà¥à¤§à¥€ बनिसकेका थिठ।
दोसà¥à¤°à¥‹ विशà¥à¤µà¤¯à¥à¤¦à¥à¤§à¤•à¥‹ मानव संघारले सà¤à¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ कà¥à¤°à¤¾ गरिरहनेहरू निराश à¤à¤ । सशसà¥à¤¤à¥à¤° यà¥à¤¦à¥à¤§à¤•à¥‹ कहालीलागà¥à¤¦à¥‹ परिणामपछि वैचारिक धरातलमा उथलपà¥à¤¥à¤² आउन थालà¥à¤¯à¥‹ । जीवनमा देखा परेको संकटपूरà¥à¤£ सà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿à¤²à¥‡ असà¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µà¤µà¤¾à¤¦ र विसंगतिवादको चेतना आयो । जीवनलाई à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सà¥à¤¥à¤¿à¤° दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤¬à¤¾à¤Ÿ विचलनतिर बगà¥à¤¨ लागेको देखियो । विशà¥à¤µ राजनीतिमै ठà¥à¤²à¤¾â€“ठà¥à¤²à¤¾ परिवरà¥à¤¤à¤¨à¤¹à¤°à¥‚ आठ। राजà¥à¤¯ विलयन र विघटनहरू सà¤à¤—सà¤à¤—ै हà¥à¤¨ थाले । माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤µà¤¾à¤¦à¤•à¥‹ राजनैतिक सतà¥à¤¤à¤¾à¤®à¤¾ पनि हलचलहरू देखापरà¥à¤¨ थाले । सामà¥à¤¯à¤µà¤¾à¤¦à¥€ संसारमा शिथिलता देखा परà¥à¤¨ थालà¥à¤¯à¥‹ र पà¥à¤à¤œà¥€à¤µà¤¾à¤¦à¥€ यà¥à¤—को पà¥à¤¨à¤ƒ उदय हà¥à¤¨à¤¥à¤¾à¤²à¥à¤¯à¥‹ ।
सनॠ६० पछि संसारà¤à¤°à¤¿ नै वैचारिक उथलपà¥à¤¥à¤²à¤¹à¤°à¥‚ देखा परे । à¤à¤•à¤¾à¤¤à¤¿à¤° चीन तथा पूरà¥à¤µà¥€ यूरोपका देशहरूमा सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ हà¥à¤à¤¦à¥ˆ गà¤à¤•à¥‹ नवसामà¥à¤¯à¤µà¤¾à¤¦ र अरà¥à¤•à¥‹à¤¤à¤¿à¤° अमेरिकी पà¥à¤à¤œà¥€à¤µà¤¾à¤¦à¥€ घेरामा समेटिà¤à¤•à¤¾ जापान, बेलायत आदि मà¥à¤²à¥à¤•à¤¹à¤°à¥‚मा देखा परेको आरà¥à¤¥à¤¿à¤• कà¥à¤°à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤¿à¤²à¥‡ विशà¥à¤µà¤²à¤¾à¤ˆ नयाठमञà¥à¤šà¤®à¤¾ उà¤à¥à¤¯à¤¾à¤‰à¤¨ पà¥à¤—à¥à¤¯à¥‹ । खà¥à¤²à¤¾ अरà¥à¤¥à¤¤à¤¨à¥à¤¤à¥à¤°à¤•à¥‹ पà¥à¤à¤œà¥€à¤µà¤¾à¤¦à¥€â€“चà¥à¤¨à¥Œà¤¤à¥€ बनà¥à¤§ अरà¥à¤¥à¤¤à¤¨à¥à¤¤à¥à¤°à¥€ सामà¥à¤¯à¤µà¤¾à¤¦à¥€à¤¹à¤°à¥à¤•à¤¾ लागि कठोर बनà¥à¤¯à¥‹ । दोसà¥à¤°à¥‹ विशà¥à¤µà¤¯à¥à¤¦à¥à¤§à¤ªà¤›à¤¿ जरà¥à¤®à¤¨à¥€à¤•à¥‹ बरà¥à¤²à¤¿à¤¨à¤®à¤¾ लागेको परà¥à¤–ाल बिसौं शताबà¥à¤¦à¤¿à¤•à¥‹ विशà¥à¤µ राजनीतिको सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ अनौठो दृशà¥à¤¯ थियो ।
आधà¥à¤¨à¤¿à¤•à¤¤à¤¾à¤µà¤¾à¤¦à¤²à¥‡ विचारको सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ गरेको थियो । हरेक कà¥à¤°à¤¾à¤•à¤¾ पछि सà¥à¤ªà¤·à¥à¤Ÿ विचार र दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤¹à¤°à¥‚ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥‡ । परिà¤à¤¾à¤·à¤¾à¤²à¥‡ बाà¤à¤§à¤¿à¤à¤•à¥‹ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ सबै कà¥à¤°à¤¾ । सिदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤ र सूतà¥à¤°à¤®à¤¾ आबदà¥à¤§ थियो जीवनचकà¥à¤° । कà¥à¤¨à¥ˆ पनि कà¥à¤°à¤¾à¤•à¥‹ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सूतà¥à¤° समातेपछि तà¥à¤¯à¤¸à¤²à¤¾à¤ˆ बà¥à¤à¥à¤¨ र चिनà¥à¤¨ जहिले पनि सजिलो थियो । सà¥à¤ªà¤·à¥à¤Ÿà¤¸à¤à¤— अलग, अलग देखिनà¥à¤¥à¥‡ सबै कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ । धरà¥à¤®, संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿, à¤à¤¾à¤·à¤¾, पोशाक सबै कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ अलग–अलग चिनिनà¥à¤¥à¥‡ ।
तर सनॠ६० पछि बिसà¥à¤¤à¤¾à¤°à¥ˆ वसà¥à¤¤à¥à¤•à¥‹ सà¥à¤µà¤¤à¤¨à¥à¤¤à¥à¤° सतà¥à¤¤à¤¾ धà¥à¤®à¤¿à¤² हà¥à¤à¤¦à¥ˆ जान थालà¥à¤¯à¥‹ । विचार, कला, दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£ कà¥à¤¨à¥ˆ पनि अलग देखिन छोडे । तिनीहरà¥à¤®à¤¾ अरू–अरू कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ पनि मिसिà¤à¤•à¤¾ जसà¥à¤¤à¤¾ देखिन थाले । à¤à¤•à¥à¤²à¥ˆ अलगà¥à¤—ै आफà¥à¤¨à¥‹ निजी पहिचानमा कà¥à¤¨à¥ˆ चीज पनि देखिन छोडà¥à¤¯à¥‹ । à¤à¤²à¤•à¤¹à¤°à¥ आउन थाले — किसिम किसिमका ।
विशà¥à¤µà¤à¤°à¤¿ नै à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ विचार, दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£ र चेतको सतà¥à¤¤à¤¾ विघटित हà¥à¤à¤¦à¥ˆ गयो । अब मानिà¤à¤•à¤¾ र बानी परेका कैयौठकà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ विसरà¥à¤œà¤¨ हà¥à¤¨ थाले । सà¥à¤¥à¤¿à¤° विचारहरू आदरà¥à¤¶à¤¹à¤°à¥‚ र मानà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ à¤à¤¤à¥à¤•à¤¿à¤¨ थाले । परमà¥à¤ªà¤°à¤¾ जसà¥à¤¤à¥ˆ à¤à¤à¤•à¤¾ ठूलाठूला राजनैतिक सिदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤ र दरà¥à¤¶à¤¨à¤¹à¤°à¥‚ पनि कमजोर हà¥à¤à¤¦à¥ˆ गठ। तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤•à¤¾ निमà¥à¤¤à¤¿ कैयौठमानà¥à¤›à¥‡à¤¹à¤°à¥‚ मरे तर फेरि पनि तà¥à¤¯à¤¸à¤²à¥‡ आपूmलाई उà¤à¥à¤¯à¤¾à¤‰à¤¨ नसकà¥à¤¨à¥‡ हà¥à¤¨à¤¥à¤¾à¤²à¥à¤¯à¥‹ । जब माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤µà¤¾à¤¦à¥€ दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤¬à¤¾à¤Ÿ सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¿à¤¤ à¤à¤à¤•à¤¾ सोà¤à¤¿à¤¯à¤¤ रà¥à¤¸ तथा पूरà¥à¤µà¥€ यूरोपका मà¥à¤²à¥à¤•à¤¹à¤°à¥‚बाट सामà¥à¤¯à¤µà¤¾à¤¦à¥€ सतà¥à¤¤à¤¾ ढलà¥à¤¦à¥ˆ गयो, विशà¥à¤µà¤®à¤¾ शितयà¥à¤¦à¥à¤§à¤•à¥‹ अनà¥à¤¤à¥à¤¯ र पà¥à¤à¤œà¥€à¤µà¤¾à¤¦à¥€ सतà¥à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ à¤à¤•à¤² धà¥à¤°à¥€ सशकà¥à¤¤ à¤à¤à¤° आयो ।
आज विशà¥à¤µà¤®à¥ˆ विचारको अनà¥à¤¤à¥à¤¯ à¤à¤‡à¤°à¤¹à¥‡à¤•à¥‹ छ । अब मानिस कà¥à¤¨à¥ˆ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ निशà¥à¤šà¤¿à¤¤ रà¥à¤¢ विचारको सूतà¥à¤°à¤®à¤¾ बाà¤à¤§à¤¿à¤¨ सकà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ । कैयौठपà¥à¤°à¤•à¤¾à¤°à¤•à¤¾ वैचारिक ‘चिपà¥à¤¸â€™ हरूले समà¥à¤ªà¥à¤°à¥‡à¤¸à¤¿à¤¤ छ आजको मानà¥à¤›à¥‡ । उसको आसà¥à¤¥à¤¾à¤•à¥‹ रà¥à¤¢ उपसà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿ पनि विखणà¥à¤¡à¤¿à¤¤ छ । मानिसले आज आफà¥à¤¨à¥‹ वैचारिकताको सà¥à¤°à¤•à¥à¤·à¤¾à¤°à¥à¤¥ लडाइठलडà¥à¤¨ छोडिसकà¥à¤¯à¥‹ ।
हामी विचारको मृतà¥à¤¯à¥à¤•à¥‹ सानो उदाहरण आफà¥à¤¨à¥ˆ देशà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° हेरà¥à¤¨ सकà¥à¤›à¥Œà¤ । —
वरà¥à¤·à¥Œà¤‚देखि पà¥à¤°à¤œà¤¾à¤¤à¤¨à¥à¤¤à¥à¤°, समाजवाद, जनवाद आदि अनेक दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤¹à¤°à¥‚को पकà¥à¤·à¤®à¤¾ लडेर आइरहेका राजनैतिक शकà¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚ले लामो सङà¥à¤˜à¤°à¥à¤·à¤ªà¤›à¤¿ पà¥à¤°à¤¾à¤¨à¥‹ सतà¥à¤¤à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ परासà¥à¤¤ गरी नयाठसतà¥à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ गरà¥à¤¨ सफल à¤à¤ । खासगरि पà¥à¤°à¤œà¤¾à¤¤à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¥à¤°à¤¿à¤• समाजवादी धारको नेपाली काà¤à¤—à¥à¤°à¥‡à¤¸ र सामà¥à¤¯à¤µà¤¾à¤¦à¥€ धारका वामपनà¥à¤¥à¥€ शकà¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚को कहिले सामूहिक र कहिले पृथकॠसङà¥à¤˜à¤°à¥à¤·à¤•à¥‹ परिणाम निरङà¥à¤•à¥à¤¶ राजशतà¥à¤¤à¤¾ ढलà¥à¤¨ पà¥à¤—à¥à¤¯à¥‹ । सबैले उतà¥à¤¸à¤µ मनाठ। आ–आफà¥à¤¨à¤¾ विचार र दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤•à¥‹ उलà¥à¤²à¥‡à¤– गरे, à¤à¤¾à¤·à¤£ गरे, ठà¥à¤²à¤¾â€“ठà¥à¤²à¤¾ गà¥à¤°à¤¨à¥à¤¥à¤¹à¤°à¥ लेखे । तिनै विचारहरूलाई बà¥à¤à¥‡à¤° जनताले आनà¥à¤¦à¥‹à¤²à¤¨ गरेको à¤à¤¨à¥€ पà¥à¤°à¤šà¤¾à¤° पनि गरे तर आपà¥mनो अनà¥à¤¹à¤¾à¤°à¤•à¥‹ विजयको रङ रामà¥à¤°à¤°à¥€ पखालà¥à¤¨ पनि नपाउà¤à¤¦à¥ˆ ती राजनैतिक शकà¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚ बिच अनà¥à¤¤à¤¦à¥à¤°à¥à¤µà¤¨à¥à¤¦, विघटन तथा à¤à¤•à¤…रà¥à¤•à¤¾à¤•à¤¾ विचारमाथि नै आकà¥à¤°à¤®à¤£ हà¥à¤¨ थालà¥à¤¯à¥‹ ।
पारà¥à¤Ÿà¥€à¤¯ अनà¥à¤¶à¤¾à¤¸à¤¨ र वैचारिक आदरà¥à¤¶à¤µà¤¾à¤Ÿ विचलित राजनीतिकरà¥à¤®à¥€à¤¹à¤°à¥‚ आफू आफैठअनà¥à¤¯à¥Œà¤² गà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤ अवसà¥à¤¥à¤¾à¤®à¤¾ छनॠ। हिजो हिंडेर आà¤à¤•à¥‹ बाटो, हिजो आफैà¤à¤²à¥‡ बोलेको अà¤à¤¿à¤µà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿, आफैà¤à¤²à¥‡ पनि कलà¥à¤ªà¤¨à¤¾ गरेको संसार सबै कà¥à¤°à¤¾ à¤à¥à¤°à¤®à¤ªà¥‚रà¥à¤£ देखà¥à¤¨ लागिरहेछनॠआज । आज पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• मानà¥à¤›à¥‡ आफà¥à¤¨à¥‹ पूरà¥à¤µà¤®à¤¾à¤¨à¥à¤¯à¤¤à¤¾ र विशà¥à¤µà¤¾à¤¸à¤¬à¤¾à¤Ÿ विचलित छ । लेखमा à¤à¤¾à¤·à¤£à¤®à¤¾ र नारामा पà¥à¤°à¤¾à¤¨à¥ˆ कà¥à¤°à¤¾ दोहोरà¥à¤¯à¤¾à¤‡à¤°à¤¹à¥‡ पनि वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤®à¤¾ अब ऊ – ‘तà¥à¤¯à¥‹â€™ छैन । संशोधित वा विघटित अवसà¥à¤¥à¤¾à¤®à¤¾ ऊ छरपसà¥à¤Ÿà¤¿à¤à¤•à¥‹ छ । उसको वैचारिक अडान कमजोर à¤à¤à¤•à¥‹ छ । विचारले जीवनको यथारà¥à¤¥à¤¤à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ समà¥à¤¬à¥‹à¤§à¤¨ गरà¥à¤¨ छोडà¥à¤¯à¥‹ । वैचारिक रà¥à¤¢à¤¤à¤¾à¤¬à¤¾à¤Ÿ मà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¤¾ ‘सà¥à¤µà¤°â€™ हरू गà¥à¤žà¥à¤œà¤¿à¤‚दै गरà¥à¤¦à¤¾ मानिस थाहै नपाई अवà¥à¤¯à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¿à¤¤ मैदानमा पछारिन पà¥à¤—ेको छ ।
नेपालको सनà¥à¤¦à¤°à¥à¤à¤®à¤¾ आधा शताबà¥à¤¦à¤¿à¤¦à¥‡à¤–ि लडà¥à¤¦à¥ˆ आà¤à¤•à¥‹ नेपाली काà¤à¤—à¥à¤°à¥‡à¤¸ पारà¥à¤Ÿà¥€ र तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ वैचारिक धरातल, जसमा टेकेर आजसमà¥à¤® हजारौठयोदà¥à¤§à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ले आफà¥à¤¨à¥‹ जीवनलाई समरà¥à¤ªà¤£ गरे, तà¥à¤¯à¤¸ पारà¥à¤Ÿà¥€à¤²à¥‡ आफà¥à¤¨à¥‹ सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾à¤•à¤¾à¤²à¤•à¥‹ घोषणालाई आउà¤à¤¦à¤¾ आउà¤à¤¦à¥ˆ बाटोमा कहाठखसायो, कहाठ। पà¥à¤°à¤œà¤¾à¤¤à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¥à¤°à¤¿à¤• समाजवादको बाटो सतà¥à¤¤à¤¾à¤®à¤¾ पà¥à¤—ेपछि कहिले मेटियो, कहिले । शतà¥à¤¤à¤¾à¤®à¥‹à¤¹ र लिपà¥à¤¸à¤¾à¤®à¤¾ फसेको नेतृतà¥à¤µ पारà¥à¤Ÿà¥€à¤•à¥‹ आदरà¥à¤¶à¤¬à¤¾à¤Ÿ आफैठखà¥à¤‡à¤²à¤¿à¤à¤¦à¥ˆ गयो र आखिरी दà¥à¤ˆ टà¥à¤•à¥à¤°à¤¾ à¤à¤¯à¥‹ । पारà¥à¤Ÿà¥€ फà¥à¤Ÿà¥à¤¦à¥ˆ विचार मरà¥à¤¨à¥‡ होइन, तर वैचारिक मतà¤à¥‡à¤¦à¤²à¥‡ तà¥à¤¯à¥‹ पारà¥à¤Ÿà¥€ फà¥à¤Ÿà¥‡à¤•à¥‹ थिà¤à¤¨ । शतà¥à¤¤à¤¾à¤¦à¥à¤µà¤¨à¥à¤¦à¤•à¥‹ परिणाम थियो । पारà¥à¤Ÿà¥€à¤•à¥‹ वैचारिक अडानलाई तà¥à¤¯à¤¾à¤—ी वैयकà¥à¤¤à¤¿à¤• ऊरà¥à¤œà¤¾ सङà¥à¤•à¤²à¤¨à¤•à¥‹ परिणाम थियो । विचारविहिन दà¥à¤µà¤¨à¥à¤¦à¤•à¥‹ परिणाम – फà¥à¤Ÿà¥‡à¤•à¤¾ दà¥à¤µà¥ˆ पारà¥à¤Ÿà¥€à¤¹à¤°à¥‚ आज फेरि जà¥à¤Ÿà¥‡ पनि तà¥à¤¯à¥‹ विचार र आदरà¥à¤¶ फरà¥à¤•à¤¿à¤¨ सकेको छैन । नेपाली काà¤à¤—à¥à¤°à¥‡à¤¸à¤•à¥‹ कà¥à¤¨à¥ˆ कारà¥à¤¯à¤•à¤°à¥à¤¤à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ “तिमी किन काà¤à¤—à¥à¤°à¥‡à¤¸ हौ ?†à¤à¤¨à¥€ पà¥à¤°à¤¶à¥à¤¨ गरे उसले आफॠकाà¤à¤—à¥à¤°à¥‡à¤¸ हà¥à¤¨à¥à¤•à¥‹ कà¥à¤¨à¥ˆ उतà¥à¤¤à¤° दिन सकà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ । दिई हाले – म कमà¥à¤¯à¥à¤¨à¤¿à¤¸à¥à¤Ÿ र पञà¥à¤š हà¥à¤‡à¤¨ तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ काà¤à¤—à¥à¤°à¥‡à¤¸ à¤à¤¨à¥à¤²à¤¾ ।
२००६ सालमा सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ à¤à¤à¤•à¥‹ नेपाल कमà¥à¤¯à¥à¤¨à¤¿à¤¸à¥à¤Ÿ पारà¥à¤Ÿà¥€ नेतृतà¥à¤µ महतà¥à¤µà¤¾à¤•à¤¾à¤‚कà¥à¤·à¤¾à¤²à¥‡ पटकपटक टà¥à¤•à¥à¤°à¤¿à¤‚दै र जà¥à¤Ÿà¥à¤¦à¥ˆ गरिरहà¥à¤¯à¥‹ । माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤µà¤¾à¤¦à¤•à¥‹ सैदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤¿à¤• पातलो आवरण ओढेर आफैà¤à¤à¤¿à¤¤à¥à¤° अहमà¥à¤•à¥‹ विवादले गà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤ à¤à¤‡à¤°à¤¹à¥‡ । दरà¥à¤œà¤¨à¥Œà¤‚ टà¥à¤•à¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ विà¤à¤•à¥à¤¤ कमà¥à¤¯à¥à¤¨à¤¿à¤¸à¥à¤Ÿ पारà¥à¤Ÿà¥€à¤¹à¤°à¥‚ वैचारिक रूपले à¤à¤•à¤ ाउà¤à¤®à¤¾ सङà¥à¤—ठित हà¥à¤¨ कहिलà¥à¤¯à¥ˆ नसकà¥à¤¨à¥‡ र माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤µà¤¾à¤¦à¤•à¥‹ आतà¥à¤®à¤ªà¤°à¤• वà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾ गरी अलग हà¥à¤¨à¥‡ दीरà¥à¤˜ संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤•à¤¾ संवाहक à¤à¤à¤•à¤¾ छनॠ। कमà¥à¤¯à¥à¤¨à¤¿à¤¸à¥à¤Ÿ पारà¥à¤Ÿà¥€à¤¹à¤°à¥à¤®à¤¾ जà¥à¤Ÿà¥à¤¨à¥‡à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ फà¥à¤Ÿà¥à¤¨à¥‡ समà¥à¤à¤¾à¤µà¤¨à¤¾ जहिले पनि पà¥à¤°à¤¬à¤² रहनà¥à¤› । तरà¥à¤• र बहसमा विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ गरà¥à¤¨à¥‡ यी पारà¥à¤Ÿà¥€à¤¹à¤°à¥‚ हारà¥à¤¨ नचाहने अहमà¥à¤•à¤¾ कारण फà¥à¤Ÿà¥à¤¦à¤›à¤¨à¥ । छà¥à¤Ÿà¥à¤Ÿà¥ˆ, अलगà¥à¤—ै कà¥à¤¨à¥ˆ विशिषà¥à¤Ÿ वैचारिक मतà¤à¥‡à¤¦ नà¤à¤à¤° पनि उनीहरू फà¥à¤Ÿà¥à¤›à¤¨à¥ ।
वैचारिक अनà¥à¤¤à¤°à¤µà¤¿à¤°à¥‹à¤§à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ पनि वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त महतà¥à¤µà¤•à¤¾à¤‚कà¥à¤·à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ले निरनà¥à¤¤à¤° विà¤à¤¾à¤œà¤¨ हà¥à¤¨à¥‡ यी दलहरूà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° बिसà¥à¤¤à¤¾à¤°à¥ˆ वैचारिक विचलनका डरलागà¥à¤¦à¤¾ नमà¥à¤¨à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ देखिन थाले । जनआनà¥à¤¦à¥‹à¤²à¤¨â€“२ पछाडि देशà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° à¤à¤¾à¤·à¤¿à¤•, जातिक, कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¥€à¤¯ आदि नाराका साथ देखा परेका समूह र विदà¥à¤°à¥‹à¤¹à¤¹à¤°à¥‚ले वैचारिक आसà¥à¤¥à¤¾à¤•à¥‹ सीमामाथि अतिकà¥à¤°à¤®à¤£ गरेको छ । हिजोसमà¥à¤® विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ दलका à¤à¤¾à¤¤à¥ƒ सङà¥à¤—ठनमा आबदà¥à¤§ देखिà¤à¤•à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ ती दलहरूको नियनà¥à¤¤à¥à¤°à¤£à¤¬à¤¾à¤Ÿ बाहिर पà¥à¤—े । दलहरूले आफà¥à¤¨à¥‹ पकडमा राखà¥à¤¨ सकेननॠबरॠदलहरू नै उनीहरूको नाराको पछि लागे र आफà¥à¤¨à¥‹ à¤à¤¤à¤¿à¤¹à¤¾à¤¸à¤¿à¤• अडान तà¥à¤¯à¤¾à¤—ेर घर न घाट हà¥à¤¨à¤¥à¤¾à¤²à¥‡ ।
संसारका मजदà¥à¤°à¤¹à¤°à¥‚ à¤à¤• हौà¤, राजà¥à¤¯à¤•à¥‹ सीमाहीन संसारको कलà¥à¤ªà¤¨à¤¾, आदि सबै बिरà¥à¤¸à¥‡à¤° वामपनà¥à¤¥à¥€ दलहरू जाति, à¤à¤¾à¤·à¤¾, कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°, धरà¥à¤®, संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿, रङà¥à¤—, नाक, à¤à¥‚गोल आदिको विà¤à¤¾à¤œà¤¨à¤•à¥‹ नाराका अगà¥à¤µà¤¾ हà¥à¤¨ खोजे । बरà¥à¤—ीय चेतनालाई सà¥à¤¥à¤—ित गरी जातीय नाराका पछि कà¥à¤¦à¥à¤¨ थाले । समाजवाद, पà¥à¤°à¤œà¤¾à¤¤à¤¨à¥à¤¤à¥à¤° समानता, राषà¥à¤Ÿà¥à¤°à¤¿à¤¯à¤¤à¤¾ जसà¥à¤¤à¤¾ मानà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ आदरà¥à¤¶ ठानà¥à¤¨à¥‡ नेपाली काà¤à¤—à¥à¤°à¥‡à¤¸à¤¹à¤°à¥‚ चà¥à¤¨à¤¾à¤µà¤®à¤¾ हारिने डरले जà¥à¤¨ जà¥à¤¨ कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ जसà¥à¤¤à¤¾ नारा चलà¥à¤¨ थाले तिनै नाराका अघि आफà¥à¤¨à¤¾ à¤à¤£à¥à¤¡à¤¾à¤¹à¤°à¥ फरà¥à¤«à¤°à¤¾à¤‰à¤¨ पà¥à¤—े । न वी.पी.को आदरà¥à¤¶ काम लागà¥à¤¯à¥‹, न माकà¥à¤°à¥à¤¸à¤•à¥‹ विचार । असारको à¤à¥‡à¤²à¤®à¤¾ जे पनि बगेà¤à¥ˆà¤‚ पारà¥à¤Ÿà¥€à¤¹à¤°à¥‚ ससà¥à¤¤à¥‹ लोकपà¥à¤°à¤¿à¤¯à¤¤à¤¾à¤•à¤¾ लागि विचार र दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤²à¤¾à¤ˆ विरà¥à¤¸à¥‡à¤° अघि बढे ।
नेपाली राजनीतिमा विचारको मृतà¥à¤¯à¥ à¤à¤‡à¤°à¤¹à¥‡à¤•à¥‹ छ । राजनीतिमा विचार मरेपछि समाजका सबै कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤° जहाठतहाठविचार पसेको छ — सबैतिर तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µ परà¥à¤¨à¥ सà¥à¤µà¤à¤¾à¤µà¤¿à¤• छ । विचारको मृतà¥à¤¯à¥ सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ डरलागà¥à¤¦à¥‹ समयको सङà¥à¤•à¥‡à¤¤ हो । विचारले बाà¤à¤§à¤¿à¤à¤•à¥‹ समाज तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¤¾à¤Ÿ फà¥à¤¤à¥à¤•à¥‡à¤ªà¤›à¤¿ फेरि केले बाà¤à¤§à¥‡à¤° अनà¥à¤¶à¤¾à¤¸à¤¿à¤¤ गरà¥à¤¨à¥‡ ? à¤à¤¾à¤·à¤¾, धरà¥à¤®, जाति, संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ कà¥à¤°à¤¾ छà¥à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤¾à¤›à¥à¤Ÿà¥à¤Ÿà¥ˆ टà¥à¤•à¥à¤°à¤¾ कà¥à¤°à¤¾ हà¥à¤¨à¥ । यी बाट सिङà¥à¤—ो समाज बाà¤à¤§à¤¿à¤¨ सकà¥à¤¦à¥ˆà¤¨,। सिंगै समाज र राषà¥à¤Ÿà¤•à¥‹ à¤à¤‰à¤Ÿà¥ˆ गौरवमय बनà¥à¤§à¤¨ à¤à¤¨à¥‡à¤•à¥‹ विचार हो तर, यो मरिरहेको हेरेर किन रमाइरहेछनà¥, मानिसहरू । विचारको मृतà¥à¤¯à¥à¤®à¤¾ किन à¤à¥‹à¤œ खाइरहेछनॠमानिसहरू । साà¤à¤šà¥à¤šà¥ˆ विचारको संवेदनशीलता मरेको दिन हामीसà¤à¤— हामà¥à¤°à¥‹ आफà¥à¤¨à¥‹ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥ केही पनि हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨, मातà¥à¤° – दासता बाà¤à¤•à¥€ रहनà¥à¤› हामीसà¤à¤— । अरà¥à¤•à¤¾à¤•à¥‹ करिया बनिसकेका हà¥à¤¨à¥à¤›à¥Œà¤‚ ।
Post Comments Using Facebook
Your Comments