बिराट नेपाल
2016-04-01
जताबाट तानà¥à¤¨ थालà¥à¤¯à¥‹ तà¥à¤¯à¤¤à¥ˆà¤¤à¤¿à¤° फà¥à¤•à¥à¤¦à¥ˆ जाने धागो जसà¥à¤¤à¥‹ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µ थियो गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆà¤•à¥‹ । शिकà¥à¤·à¤¾, साहितà¥à¤¯, राजनीति तीनै कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ विशिषà¥à¤Ÿà¤¤à¤¾ हासिल गरेको यो नाम तर मलाई लागà¥à¤› गà¥à¤®à¤¨à¤¾à¤® नै रहयो । विशेषता अनà¥à¤¸à¤¾à¤° जति चरà¥à¤šà¤¾ पाउनॠप¥थà¥à¤¯à¥‹ तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ दश अंश पनि उहाà¤à¤²à¥‡ जीवन कालमा पाउन सकà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤¨ ।
मेरो तीस वरà¥à¤·à¤•à¥‹ à¤à¤¾à¤ªà¤¾à¤²à¥€ साहितà¥à¤¯à¤¿à¤• यातà¥à¤°à¤¾à¤•à¤¾ नायकहरà¥à¤®à¤¾ गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆ à¤à¤• छà¥à¤Ÿà¥à¤Ÿà¥ˆ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µ हà¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ अगà¥à¤°à¤œà¤¹à¤°à¥à¤¬à¤¾à¤Ÿ विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ सिकें, तà¥à¤¯à¤¸à¤®à¤§à¥à¤¯à¥‡ गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆà¤¬à¤¾à¤Ÿ मैले सिकेको कà¥à¤°à¤¾ निबनà¥à¤§ र समालोचना हो ।
उहाà¤à¤•à¥‹ बारेमा मैले विदà¥à¤¯à¤¾à¤°à¥à¤¥à¥€ कालमै शनिशà¥à¤šà¤°à¥‡à¤•à¤¾ शिकà¥à¤·à¤•à¤œà¥à¤¯à¥‚हरà¥à¤•à¤¾ मà¥à¤–बाट सà¥à¤¨à¥‡à¤•à¥‹ हà¥à¤ । उहाà¤à¤²à¥‡ केही समय शनिशà¥à¤šà¤°à¥‡ मा.वि.मा पनि पढाउनॠà¤à¤à¤•à¥‹ रहेछ । उहाà¤à¤•à¥‹ शिकà¥à¤·à¤£à¤•à¤²à¤¾, तारà¥à¤•à¤¿à¤•à¤¤à¤¾ र हरेक विषयमा नयाà¤à¤ªà¤¨ à¤à¥‡à¤Ÿà¥à¤¨à¥‡ कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ चरà¥à¤šà¤¾ पà¥à¤°à¤¾à¤¯à¤ƒ सà¥à¤¨à¤¿à¤°à¤¹à¤¨à¥à¤¥à¥‡ म । मैले उहाà¤à¤²à¤¾à¤ˆ वाकà¥à¤²à¥ˆ गरी à¤à¥‡à¤Ÿà¥à¤¨ थालेको चाहिठ२०३ॠसाल देखि हो, जब मैले शनिशà¥à¤šà¤°à¥‡ मा.वि.मा शिकà¥à¤·à¤£ गरà¥à¤¨ लागें ।
साहितà¥à¤¯à¤¿à¤• गतिविधिमा सकà¥à¤°à¤¿à¤¯ हà¥à¤¨ थाले पछि विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ कारà¥à¤¯à¤•à¥à¤°à¤®à¤¹à¤°à¥‚मा अगà¥à¤°à¤œà¤¹à¤°à¥à¤¸à¤à¤— à¤à¥‡à¤Ÿà¤¿à¤¨à¥‡ कà¥à¤°à¤®à¤®à¥ˆ à¤à¥‡à¤Ÿà¤¿à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ हो उहाठपनि । à¥à¤…गà¥à¤°à¤œà¤¹à¤°à¥à¤•à¤¾ कà¥à¤°à¤¾ सà¥à¤¨à¤¿à¤°à¤¹à¤¨à¥‡, छेउमा जाने, बसà¥à¤¨à¥‡ गरिरहनà¥à¤¥à¥‡à¤‚ । मेरो तà¥à¤¯à¤¹à¥€ बानीले उहाà¤à¤²à¤¾à¤ˆ पनि आकरà¥à¤·à¤¿à¤¤ गरेछ होला । à¤à¤• दिन अलिक विशेष रूपले चासो राखी मेरो बारेमा जानकारी लिनॠà¤à¤¯à¥‹ । ॠउहाà¤à¤²à¥‡ पहिलोपलà¥à¤Ÿ मेरो कविता सà¥à¤¨à¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ रहेछ मेची अञà¥à¤šà¤² सà¥à¤¤à¤°à¥€à¤¯ साहितà¥à¤¯ समà¥à¤®à¥‡à¤²à¤¨â€“ २०३à¥, बिरà¥à¤¤à¤¾à¤®à¥‹à¤¡à¤®à¤¾ । तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤ मैले तà¥à¤¯à¥‹ दिन शीरà¥à¤·à¤•à¤•à¥‹ कविता सà¥à¤¨à¤¾à¤à¤•à¥‹ थिà¤à¤ जसको विशेष पà¥à¤°à¤¶à¤‚सा गरà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ थियो मोहनराज शरà¥à¤®à¤¾à¤²à¥‡ पनि ।
विशà¥à¤µà¤¦à¥€à¤ª मासिक पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤¨ हà¥à¤¨ थाले पछि नियमित रूपमा हामà¥à¤°à¥‹ à¤à¥‡à¤Ÿà¤˜à¤¾à¤Ÿà¤•à¥‹ थलो à¤à¤à¤•à¥‹ थियो तà¥à¤¯à¥‹ । मदन ढकाल र गोपीकृषà¥à¤£ खनालले अतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤à¥ˆ आदर गरेर उहाà¤à¤²à¤¾à¤ˆ पतà¥à¤°à¤¿à¤•à¤¾à¤•à¥‹ संरकà¥à¤·à¤• सलà¥à¤²à¤¾à¤¹à¤•à¤¾à¤° पनि राखà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ थियो । संà¤à¤µà¤¤ तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ काठमाडौठबाहिरबाट छापिने साहितà¥à¤¯à¤¿à¤• पतà¥à¤°à¤¿à¤•à¤¾à¤¹à¤°à¥‚मा तà¥à¤¯à¥‹ धेरै नै सà¥à¤¤à¤°à¥€à¤¯ छ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ मलाई लागà¥à¤› । रामकृषà¥à¤£ शरà¥à¤®à¤¾, लिलबहादà¥à¤° कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¥€, इनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° राई, डा. कà¥à¤®à¤¾à¤° पà¥à¤°à¤§à¤¾à¤¨, लखà¥à¤–िदेवी सà¥à¤¨à¥à¤¦à¤¾à¤¸, कमला साà¤à¤•à¥ƒà¤¤à¥à¤¯à¤¾à¤¯à¤¨, शरद कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¥€, डा. जसयोञà¥à¤œà¤¨ पà¥à¤¯à¤¾à¤¸à¥€ जसà¥à¤¤à¤¾ नेपाली à¤à¤¾à¤·à¤¾à¤•à¤¾ à¤à¤¾à¤°à¤¤à¥€à¤¯ लेखक देखि नेपालका विशिषà¥à¤Ÿ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µà¤¹à¤°à¥à¤•à¤¾ रचनाहरà¥à¤²à¥‡ तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤ ठाउठपाà¤à¤•à¤¾ छनॠ। तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆ पतà¥à¤°à¤¿à¤•à¤¾à¤®à¤¾ नियमित जसà¥à¤¤à¥‹ गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆà¤•à¤¾ निबनà¥à¤§à¤¹à¤°à¥ छापिन थाले । पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• अङà¥à¤•à¤®à¤¾ छापिà¤à¤•à¤¾ ती निबनà¥à¤§à¤¹à¤°à¥à¤²à¥‡ अतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤à¥ˆ ठà¥à¤²à¥‹ चरà¥à¤šà¤¾ पाउथे । ती निबनà¥à¤§à¤¹à¤°à¥ पढेर म पà¥à¤°à¤¾à¤¯à¤ƒ अलमलमा परà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤¥à¥‡ किन कि ती पढà¥à¤¦à¤¾ खेरि पूराका पूरा आखà¥à¤¯à¤¾à¤¨ लागà¥à¤¥à¥‡, तà¥à¤¯à¤¸à¤®à¤¾ पनि फेनà¥à¤Ÿà¤¾à¤¸à¥€ मिसिà¤à¤•à¤¾ ।
शङà¥à¤•à¤° लामिछानेका निबनà¥à¤§ पढेर, म जति धेरै पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤¤ र आशà¥à¤šà¤°à¥à¤¯à¤šà¤•à¤¿à¤¤ à¤à¤à¤•à¥‹ थिà¤à¤, तà¥à¤¯à¥‹ à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ बढी पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤¤ थिà¤à¤ गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆà¤•à¤¾ निबनà¥à¤§à¤¹à¤°à¥à¤²à¥‡ । यी कसरी निबनà¥à¤§ हà¥à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥‡à¤° कतिपय ठाउà¤à¤®à¤¾ मैले बहस पनि गरेठतर बिसà¥à¤¤à¤¾à¤°à¥ˆ म आफै तà¥à¤¯à¤¤à¥ˆ तिर तानिदै गà¤à¤ । विशà¥à¤µà¤¦à¥€à¤ª मासिकमा पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤¿à¤¤ ती निबनà¥à¤§à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ राजनीतिक अरà¥à¤¥ पनि थियो । तà¥à¤¯à¥‹ जनमतसंगà¥à¤°à¤¹ काल थियो । पंचायत विरोधी ठà¥à¤²à¥‹ लहर चलेका बेला पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤¿à¤¤ à¤à¤‡à¤°à¤¹à¥‡à¤•à¤¾ थिठती निबनà¥à¤§à¤¹à¤°à¥ र ती पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤•à¤²à¥‡ बिमà¥à¤µà¤¾à¤¤à¥à¤®à¤• रूपमा तà¥à¤¯à¤¸ बेलाको राजनीतिमाथि चरà¥à¤•à¤¾à¥‡ वà¥à¤¯à¤‚गà¥à¤¯ गरà¥à¤¥à¥‡ ।
वि.सं. १९८ॠमा इलाममा जनà¥à¤®à¤¿à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¤¾ उहाà¤à¤•à¥‹ शिकà¥à¤·à¤¾ इलाम, काठमाडौठर दारà¥à¤œà¥‡à¤²à¤¿à¤™à¤®à¤¾ à¤à¤¯à¥‹ । काठमाडौà¤à¤®à¤¾ पढà¥à¤¨ बसेका बेला à¤à¤•à¤¾à¤à¤• साधà¥à¤•à¥‹ सङà¥à¤—तमा परेर पशà¥à¤ªà¤¤à¤¿à¤®à¤¾ आà¤à¤•à¤¾ साधà¥à¤•à¥ˆ पछि लागि बनारसतिर पà¥à¤—ेको कà¥à¤°à¤¾ उहाà¤à¤²à¥‡ नै लेखà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ छ । मलाई लागà¥à¤›, वालà¥à¤¯à¤•à¤¾à¤²à¤®à¤¾ उहाठà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° पसेको तà¥à¤¯à¥‹ सनà¥à¤¯à¤¾à¤¸ à¤à¤¾à¤µà¤²à¥‡ जीवनà¤à¤°à¤¿ काम ग¥यो ।
२००५ सालमा काà¤à¤—à¥à¤°à¥‡à¤¸ पारà¥à¤Ÿà¥€à¤®à¤¾ लागेर राणा विरोधी आनà¥à¤¦à¥‹à¤²à¤¨à¤®à¤¾ लागà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ उहाठ२००८ सालसमà¥à¤® आइपà¥à¤—à¥à¤¦à¤¾ कमà¥à¤¯à¥à¤¨à¤¿à¤¸à¥à¤Ÿ पारà¥à¤Ÿà¥€à¤•à¥‹ कारà¥à¤¯à¤•à¤°à¥à¤¤à¤¾ à¤à¤à¤° à¤à¤¾à¤ªà¤¾à¤•à¥‹ किसान आनà¥à¤¦à¥‹à¤²à¤¨à¤•à¤¾ à¤à¤• सशकà¥à¤¤ विदà¥à¤°à¥‹à¤¹à¥€ à¤à¤‡à¤¸à¤•à¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ थियो । काà¤à¤—à¥à¤°à¥‡à¤¸ à¤à¤à¤•à¤¾ कारण राणाहरà¥à¤•à¥‹ थà¥à¤¨à¤¾à¤®à¤¾ परà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ उहाà¤, कमà¥à¤¯à¥à¤¨à¤¿à¤¸à¥à¤Ÿ à¤à¤à¤° पनि थà¥à¤¨à¤¾à¤®à¤¾ परà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ थियो । अठरमाइलो त के समेत छ à¤à¤¨à¥‡ २०१ॠसाल पछि पंचायतमा लागà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¤¾ र पंचायतकै पà¥à¤°à¤µà¤•à¥à¤¤à¤¾ सरह देखिनॠà¤à¤à¤•à¤¾ मानà¥à¤›à¥‡ २०४२ सालमा पंचायत विरोधीको आरोप लागि राजकाज मà¥à¤¦à¥à¤¦à¤¾à¤®à¤¾ समेत जेल परà¥à¤¨à¥ à¤à¤¯à¥‹ । नेपाली राजनीतिमा सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¿à¤¤ सबै विचार र पारà¥à¤Ÿà¥€à¤•à¥‹ अनà¥à¤à¤µ गरà¥à¤¦à¥ˆ सबैका तरà¥à¤«à¤¬à¤¾à¤Ÿ जेल परà¥à¤¨à¥‡ अनौठो मानà¥à¤›à¥‡à¤•à¥‹ रूपमा पनि हामी उहाà¤à¤²à¤¾à¤ˆ हेरà¥à¤¨ सकà¥à¤›à¥Œà¤ ।
उहाà¤à¤•à¥‹ सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ पà¥à¤°à¤¶à¤‚सनीय पकà¥à¤· à¤à¤¨à¥‡à¤•à¥ˆ गहिरो अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ र विशà¥à¤²à¥‡à¤·à¤£ कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾ हो । अङà¥à¤—à¥à¤°à¥‡à¤œà¥€ विषयको सà¥à¤¨à¤¾à¤¤à¤• उहाà¤, अङà¥à¤—à¥à¤°à¥‡à¤œà¥€ साहितà¥à¤¯à¤•à¤¾ सिरà¥à¤œà¤¨à¤¾ र समालोचनाका विशिषà¥à¤ अधà¥à¤¯à¤¤à¤¾ हà¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । आफà¥à¤¨à¥‹ यà¥à¤—का अङà¥à¤—à¥à¤°à¥‡à¤œà¥€à¤•à¤¾ विदà¥à¤µà¤¾à¤¨à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ लशà¥à¤•à¤°à¤®à¤¾ अगà¥à¤²à¥‹ उà¤à¤¿à¤¨à¥‡ कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾ थियो उहाà¤à¤®à¤¾ । तà¥à¤¯à¤¹à¥€ à¤à¤à¤° त à¤à¤¾à¤°à¤¤à¤•à¥‹ दारà¥à¤œà¥‡à¤²à¤¿à¤™à¤®à¤¾ रहेका बेला इनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° राईसà¤à¤— उहाà¤à¤•à¥‹ बौदà¥à¤§à¤¿à¤• सामिपà¥à¤¯à¤¤à¤¾ देखिनà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । वैरागी काइà¤à¤²à¤¾à¤²à¥‡ निकै पलà¥à¤Ÿ विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ सनà¥à¤¦à¤°à¥à¤à¤®à¤¾ à¤à¤¨à¥‡à¤•à¥‹ कà¥à¤°à¤¾ मलाई सà¥à¤®à¤°à¤£ à¤à¤‡à¤°à¤¹à¤¨à¥à¤› । उहाà¤à¤²à¥‡ तेसà¥à¤°à¥‹ आयामको बारेमा कà¥à¤°à¤¾ गरà¥à¤¦à¤¾ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹â€“ २०२० सालमा तेसà¥à¤°à¥‹ आयामको घोषणा गरà¥à¤¨à¥ अघि इनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° राई र गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆà¤•à¥‹ सैदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤¿à¤• अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ र विशà¥à¤²à¥‡à¤·à¤£ à¤à¤•à¤¦à¤® नै महतà¥à¤¤à¥à¤µà¤ªà¥‚रà¥à¤£ थियो । तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ पशà¥à¤šà¤¿à¤®à¤®à¤¾ चलेका विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ समकालीन वाद र सिदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤¹à¤°à¥à¤²à¤¾à¤ˆ खोजà¥à¤¨à¥‡, अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ गरà¥à¤¨à¥‡ र सामूहिक छलफल गरà¥à¤¨à¥‡ चलन थियो । तेसà¥à¤°à¥‹ आयामको घोषणा गरे पछि दारà¥à¤œà¥‡à¤²à¤¿à¤™à¤®à¤¾ निकै तिखो आलोचना à¤à¤¯à¥‹ । हामीले आयोजना गरेका à¤à¥‡à¤²à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤®à¤¾ हामà¥à¤°à¤¾ कविता सà¥à¤¨à¥à¤¨à¥‡ शà¥à¤°à¥‹à¤¤à¤¾à¤®à¤¾ पà¥à¤°à¤¾à¤¯à¤ƒ सधैठà¤à¤• जना गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆ मातà¥à¤° हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥‡ ।’
मà¥à¤²à¤¤à¤ƒ उहाठसमालोचक र निबनà¥à¤§à¤•à¤¾à¤° नै हो । उहाà¤à¤•à¤¾ निबनà¥à¤§à¤¹à¤°à¥à¤®à¤¾ कावà¥à¤¯à¤¿à¤• र सà¥à¤µà¥‡à¤° कालà¥à¤ªà¤¨à¤¿à¤• शकà¥à¤¤à¤¿ à¤à¥‡à¤Ÿà¤¿à¤¨à¥à¤› । अनि समालोचनाका कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ तारà¥à¤•à¤¿à¤•à¤¤à¤¾ र नौलोपनको खोज । रामकृषà¥à¤£ शरà¥à¤®à¤¾ र तारानाथ शरà¥à¤®à¤¾à¤•à¥‹ समालोचकीय कितà¥à¤¤à¤¾à¤®à¤¾ उà¤à¤¿à¤¨ पà¥à¤—à¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ उहाà¤à¤²à¥‡ पनि ‘à¤à¤¾à¤¨à¥à¤à¤•à¥à¤¤â€™ आदिकवि होइननà¥à¤¬à¤¾à¤Ÿ नेपाली साहितà¥à¤¯à¤•à¥‹ इतिहासको अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ गरà¥à¤¨à¥‡ गरेको पाइनà¥à¤› । तà¥à¤¯à¤¹à¥€ दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤•à¥‹ निरनà¥à¤¤à¤°à¤¤à¤¾ हो ‘राजीवलोचन देखि सà¥à¤µà¤¾à¤¨à¤¨à¥à¤¦à¤¦à¤¾à¤¸ समà¥à¤®â€™ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ गà¥à¤°à¤¨à¥à¤¥ । उहाà¤à¤¹à¤°à¥‚को जिकिर थियो à¤à¤¾à¤¨à¥à¤à¤•à¥à¤¤ à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ अघि नै थà¥à¤ªà¥à¤°à¥ˆ कविहरॠà¤à¤‡à¤¸à¤•à¥‡à¤•à¤¾ थिठतà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ à¤à¤¾à¤¨à¥à¤à¤•à¥à¤¤à¤²à¤¾à¤ˆ आदिकवि à¤à¤¨à¥à¤¨à¥ अरू कवि माथि अनà¥à¤¯à¤¾à¤¯ गरà¥à¤¨à¥ हो ।
छोपिà¤à¤•à¤¾ वा पछि पारिà¤à¤•à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤²à¤¾à¤ˆ खोतलà¥à¤¨ खà¥à¤¬ रमाउने उहाà¤à¤²à¥‡ नेपाली साहितà¥à¤¯à¤•à¥‹ सà¥à¤µà¤šà¥à¤›à¤¨à¥à¤¦à¤¤à¤¾à¤µà¤¾à¤¦à¥€ कावà¥à¤¯à¤§à¤¾à¤°à¤¾à¤®à¤¾ महाकवि à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ सिदà¥à¤§à¤¿à¤šà¤°à¤£ अघि छनॠà¤à¤¨à¥‡à¤° आफà¥à¤¨à¤¾ सशकà¥à¤¤ तरà¥à¤•à¤¹à¤°à¥‚ पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤ गरà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ छ । मà¥à¤²à¤§à¤¾à¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿ पछि छोडिà¤à¤•à¤¾ विषय, विधा र वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚ उहाà¤à¤•à¤¾ रà¥à¤šà¤¿à¤•à¤¾ सनà¥à¤¦à¤°à¥à¤ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥‡ । जहाठर जहिले à¤à¥‡à¤Ÿ à¤à¤ पनि कà¥à¤¨à¥ˆ न कà¥à¤¨à¥ˆ गमà¥à¤à¥€à¤° विषयमा पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरà¥à¤¨à¥‡ र à¤à¤•à¤¦à¤® नै लामो वà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾à¤®à¤¾ पà¥à¤—à¥à¤¨à¥‡ उहाà¤à¤•à¥‹ बानीले गरà¥à¤¦à¤¾ कहिलेकही आफà¥à¤¨à¥‹ हतारो सङà¥à¤•à¤Ÿà¤®à¤¾ प¥थà¥à¤¯à¥‹ । पà¥à¤°à¤¾à¤¯à¤ƒ साथीहरू à¤à¤¨à¥à¤¥à¥‡â€“ ‘गणेशबालाई à¤à¥‡à¤Ÿà¥à¤¨ जाने à¤à¤ हतारको à¤à¤¾à¤°à¥€ घरमै छोडेर जानू ।’
खास गरी तेसà¥à¤°à¥‹ आयाम र लीलालेखनको बारेमा अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ गरà¥à¤¨à¥‡ रà¥à¤šà¤¿ à¤à¤¨à¥‡ मैले उहाà¤à¤¬à¤¾à¤Ÿà¥ˆ पाà¤à¤•à¥‹ हà¥à¤ । बैरागी काइà¤à¤²à¤¾à¤•à¥‹ सानिधà¥à¤¯à¤¤à¤¾ पाà¤à¤° पनि उति सजिलो à¤à¤à¤•à¥‹ थिà¤à¤¨ । किन कि जà¥à¤¨ ढङà¥à¤—ले गणेशबहादà¥à¤°à¤²à¥‡ वà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾ गरà¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹, तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥‹ वà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾ कालà¥à¤¦à¤¾à¤‡à¤¬à¤¾à¤Ÿ पाइदैन थियो । जति जति उहाà¤à¤²à¥‡ आयाम र लीलाको वà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾ गरà¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ उति उति म तà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤¤à¤¿à¤° तानिदै गà¤à¤ ।
मलाई लागà¥à¤›, तेसà¥à¤°à¥‹ आयामेली बाहेक तà¥à¤¯à¥‹ विचार र पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤—लाई सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ धेरै बà¥à¤à¥à¤¨à¥‡ à¤à¤¨à¥‡à¤•à¥‹ गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆ नै हो । उहाà¤à¤²à¥‡ पनि इनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° राईले जसà¥à¤¤à¥ˆ घणà¥à¤Ÿà¥Œà¤‚ ॠवà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾ गरà¥à¤¨ सकà¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । उहाठआफू à¤à¤¨à¥‡ तà¥à¤¯à¥‹ आनà¥à¤¦à¥‹à¤²à¤¨ वा अà¤à¤¿à¤¯à¤¾à¤¨à¤®à¤¾ सामेल हà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤¨ । उहाठà¤à¤¨à¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ – ‘मलाई संसारका सबै खाले विचार र सिदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤®à¤¾ रà¥à¤šà¤¿ छ । म à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ असल पाठक हà¥à¤¨ सकà¥à¤›à¥ तर à¤à¤‰à¤Ÿà¥ˆ कà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ लागिरहने अà¤à¤¿à¤¯à¤¨à¥à¤¤à¤¾ हà¥à¤¨ सकà¥à¤¦à¤¿à¤¨ ।’
पहिलो पलà¥à¤Ÿ उहाà¤à¤²à¥‡ मलाई जब इनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° राईको ‘कठपà¥à¤¤à¤²à¥€à¤•à¥‹ मन’ कथासंगà¥à¤°à¤¹ दिà¤à¤¦à¥ˆ ‘यो पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤•à¤¾ कथाहरू’ पढà¥à¤¨à¥‹à¤¸à¥ तपाईà¤à¤²à¤¾à¤ˆ काम लागà¥à¤›à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥ à¤à¥‹ । घरमा लगेर पढà¥à¤¦à¤¾ पटकà¥à¤•à¥ˆ बà¥à¤à¤¿à¤¨à¤, तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ à¤à¤•à¤®à¤¹à¤¿à¤¨à¤¾ पछि उहाà¤à¤²à¤¾à¤ˆ à¤à¥‡à¤Ÿà¥‡à¤° कथाबारे जिजà¥à¤žà¤¾à¤¸à¤¾ राखें । उहाà¤à¤²à¥‡ बà¥à¤à¤¦à¤¾à¤—त रूपमा यसरी वà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾ गरà¥à¤¦à¥ˆ जानॠà¤à¥‹, मेरा लागि कà¥à¤¨à¥ˆ तिलशà¥à¤®à¥€à¤•à¥‹ ढोका खà¥à¤²à¥‡ à¤à¥‡à¤‚ हà¥à¤à¤¦à¥ˆ गयो । अचमà¥à¤® à¤à¥‹ ! म त à¤à¤•à¤¾à¤à¤• लीला विचारले दीकà¥à¤·à¤¿à¤¤ जसà¥à¤¤à¥‹ पो à¤à¤à¤›à¥ । तà¥à¤¯à¤¸ पछि इनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° राईलाई खोजी खोजी पढà¥à¤¨ थालेठ।
à¤à¤• दिन फेरि à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ किताब दिà¤à¤¦à¥ˆ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥ à¤à¤¯à¥‹ – ‘यो किताब पढà¥à¤¨à¥‹à¤¸à¥ त । à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सानो चौरासी पृषà¥à¤ को किताबमा राईले चौरासी सय पृषà¥à¤ मा पनि नआà¤à¤Ÿà¥à¤¨à¥‡ कà¥à¤°à¤¾ लेखेका छनॠ।’ तà¥à¤¯à¥‹ किताब थियो इनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° राईको ‘अरà¥à¤¥à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ पछिलà¥à¤¤à¤¿à¤° ।’ लीला समालोचनाको à¤à¤• नमà¥à¤¨à¤¾ कृति हो तà¥à¤¯à¥‹ । तà¥à¤¯à¤¸à¤®à¤¾ राईले नेपाली साहितà¥à¤¯à¤®à¤¾ लेखिà¤à¤•à¤¾ समको पà¥à¤°à¤²à¥à¤¹à¤¾à¤¦ नाटकको पà¥à¤°à¤²à¥à¤¹à¤¾à¤¦, जगदीश शमशेरको ‘नृसिंह अवतार’ को पà¥à¤°à¤²à¥à¤¹à¤¾à¤¦ र à¤à¤¾à¤—वतको ‘पà¥à¤°à¤²à¥à¤¹à¤¾à¤¦â€™ को तà¥à¤²à¤¨à¤¾à¤¤à¥à¤®à¤• अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ गरà¥à¤¦à¥ˆ à¤à¤‰à¤Ÿà¥ˆ पà¥à¤°à¤²à¥à¤¹à¤¾à¤¦ मिथकमा पà¥à¤°à¤•à¥à¤·à¥‡à¤ªà¤¿à¤¤ गरिà¤à¤•à¥‹ विषय वसà¥à¤¤à¥ माथि छलफल गरिà¤à¤•à¥‹ छ ।
म अचमà¥à¤®à¤¿à¤¤ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥‡à¤‚ कहाठकहाà¤à¤¬à¤¾à¤Ÿ के–के à¤à¥‡à¤Ÿà¥‡à¤° पढिवरी लà¥à¤¯à¤¾à¤à¤° मलाई दिनॠहà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ र जाà¤à¤š लिठà¤à¥ˆà¤ गरà¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । à¤à¤• दिन धà¥à¤²à¤¾à¤µà¤¾à¤°à¥€à¤•à¥‹ कृषि विकास बैङà¥à¤•à¤•à¥‹ कारà¥à¤¯à¤¾à¤²à¤¯à¤®à¤¾ काम गरिरहेकै बेला आइपà¥à¤—à¥à¤¨à¥ à¤à¤¯à¥‹ । अलिक फà¥à¤°à¥à¤¸à¤¦à¤•à¥ˆ बेला पनि थियो तà¥à¤¯à¥‹ । à¤à¤°à¥à¤–रै संजीव उपà¥à¤°à¥‡à¤¤à¥€à¤•à¥‹ ‘पोटाटो बटर à¤à¤£à¥à¤¡ कफी’ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ उपनà¥à¤¯à¤¾à¤¸ बजारमा आà¤à¤•à¥‹ थियो । तà¥à¤¯à¥‹ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤•à¥‹ त म लेखनकाल देखि कै जानकार थिà¤à¤ तर उहाà¤à¤²à¥‡ तà¥à¤¯à¤¸à¤²à¤¾à¤ˆ जसरी वà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾ गरà¥à¤¨à¥ à¤à¥‹ तà¥à¤¯à¥‹ सà¥à¤¨à¥‡à¤° म अवाक à¤à¤à¤•à¥‹ थिà¤à¤ । विषयलाई बà¥à¤à¥à¤¨à¥‡ र केलाउने तà¥à¤¯à¥‹ अदà¤à¥‚त कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ मलाई लागà¥à¤› सही सदà¥à¤ªà¤¯à¥‹à¤— हà¥à¤¨ सकेन ।
२०४८ सालमा पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤¿à¤¤ मेरो पहिलो निबनà¥à¤§ कृति ‘बालक हराà¤à¤•à¥‹ सूचना’ मा उहाà¤à¤²à¥‡ à¤à¥‚मिका लेखि दिà¤à¤¦à¥ˆ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ छ– ‘नेपाली निबनà¥à¤§à¤®à¤¾ देवकोटा शङà¥à¤•à¤° लामिछाने र कृषà¥à¤£ चनà¥à¤¦à¥à¤° सिंह पछि नयाठपाराले निबनà¥à¤§ लिà¤à¤° आउने लेखक यिनै à¤à¤ ।’ यसà¥à¤¤à¥ˆ आशयमा । तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ विमोचन गरà¥à¤¦à¥ˆ काठमाडौà¤à¤®à¤¾ कृषà¥à¤£à¤šà¤¨à¥à¤¦à¥à¤° सिंह पà¥à¤°à¤§à¤¾à¤¨à¤²à¥‡ पनि मैले निबनà¥à¤§à¤®à¤¾ आफà¥à¤¨à¥‹ उतà¥à¤¤à¤°à¤¾à¤§à¤¿à¤•à¤¾à¤°à¥€ पाà¤à¤•à¥‹ अनà¥à¤à¤µ गरेको छॠà¤à¤¨à¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ थियो । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆ वरà¥à¤·à¤•à¥‹ मधà¥à¤ªà¤°à¥à¤•à¤•à¥‹ कà¥à¤¨à¥ˆ अङà¥à¤•à¤®à¤¾ कृषà¥à¤£ गौतमले नेपाली निबनà¥à¤§à¤®à¤¾ आखà¥à¤¯à¤¾à¤¨à¤•à¥‹ सफल पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— गरिà¤à¤•à¥‹ यी निबनà¥à¤§à¤²à¥‡ नयाठशैलीको पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गराà¤à¤•à¤¾ छनॠà¤à¤¨à¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ थियो । तर मलाई थाहा थियो मैले ती निबनà¥à¤§à¤®à¤¾ पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— गरिà¤à¤•à¥‹ शैली गणेशबहादà¥à¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿà¥ˆ अनà¥à¤•à¤°à¤£ गरेको थिà¤à¤ ।
पचासको दशकको गरिमाको कà¥à¤¨à¥ˆ अङà¥à¤•à¤®à¤¾ मैले गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆà¤•à¥‹ निबनà¥à¤§à¤¹à¤°à¥à¤•à¤¾ बारेमा à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ लेख पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤¿à¤¤ गराà¤à¤•à¥‹ थिà¤à¤, तà¥à¤¯à¤¸à¤®à¤¾ मैले सà¥à¤ªà¤·à¥à¤Ÿ रूपमा लेखेको थिà¤à¤, वासà¥à¤¤à¤µà¤®à¤¾ देवकोटा, शङà¥à¤•à¤° लामिछाने र à¤à¥ˆà¤°à¤µ अरà¥à¤¯à¤¾à¤² पछि अलगà¥à¤—ै पहिचान र शैलीका साथ निबनà¥à¤§à¤®à¤¾ सà¥à¤µà¥‡à¤° कलà¥à¤ªà¤¨à¤¾à¤•à¥‹ पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— गरà¥à¤¨à¥‡ पहिलो काम पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆà¤²à¥‡ गरेका छनॠर यसलाई नेपाली निबनà¥à¤§à¤•à¤¾ समालोचकले रामà¥à¤°à¤°à¥€ हेरà¥à¤¨ बाà¤à¤•à¥€ छ । यो à¤à¤¨à¤¾à¤‡à¤®à¤¾ आज पनि म अडिग छॠ। उहाà¤à¤•à¥‹ दीरà¥à¤§ पà¥à¤°à¤¤à¥€à¤•à¥à¤·à¤¾ नामक निबनà¥à¤§ सङà¥à¤—à¥à¤°à¤¹à¤®à¤¾ संगà¥à¤°à¤¹à¤¿à¤¤ निबनà¥à¤§à¤²à¤¾à¤ˆ मातà¥à¤° हेरे पनि पà¥à¤—à¥à¤›, जà¥à¤¨ २०४२ सालमा छापिà¤à¤•à¥‹ थियो र तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ à¤à¥‚मिका तारानाथ शरà¥à¤®à¤¾à¤²à¥‡ लेखà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ थियो ।
सैदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤¿à¤• समालोचनाको कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ विशिषà¥à¤Ÿ योगदान रहेका उहाà¤à¤•à¤¾ फà¥à¤Ÿà¤•à¤° समालोचनाहरॠपनि अतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤ महतà¥à¤¤à¥à¤µà¤ªà¥‚रà¥à¤£ छनॠ। पछिलà¥à¤²à¥‹ कालमा गरिमामा धारावाहिक रूपमा छापिà¤à¤•à¤¾ मोहन कोइराला र कृषà¥à¤£à¤à¤•à¥à¤¤ शà¥à¤°à¥‡à¤·à¥à¤ का कविता माथिको समालोचनाहरॠअतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤ पठनीय छनॠ। गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆà¤²à¥‡ आफà¥à¤¨à¥‹ समालोचनालाई पनि विशेष शैली दिनॠà¤à¤à¤•à¥‹ छ, जसले उहाà¤à¤•à¥‹ अलगà¥à¤—ै पहिचान राखà¥à¤› ।
इनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° राई र गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆ मलाई कहिलेकही उसà¥à¤¤à¥ˆ उसà¥à¤¤à¥ˆ जसà¥à¤¤à¥‹ लागà¥à¤› जब उहाà¤à¤¹à¤°à¥‚ले अरूले छà¥à¤à¤¦à¥ˆ नछोà¤à¤•à¤¾ वा कà¥à¤¨à¥ˆ नचाहेका विषयहरà¥à¤²à¤¾à¤ˆ विशेष पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤°à¤²à¥‡ हेरà¥à¤¨ थालà¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤› । इनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° राई पनि कहिले नृसिंह अवतार, कहिले सेतो खà¥à¤¯à¤¾à¤•, कहिले à¤à¥‚मिसà¥à¤•à¥à¤¤, कहिले ईशà¥à¤µà¤°à¤¬à¤²à¥à¤²à¤à¤•à¤¾ कविता, कहिले यसà¥à¤¤à¥ˆ के–केहरà¥à¤®à¤¾ पसà¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤› । उहाà¤à¤•à¥‹ ‘उपनà¥à¤¯à¤¾à¤¸à¤•à¤¾ आधारहरà¥â€™ नै à¤à¤• विचितà¥à¤° कृति मानिà¤à¤•à¥ˆ छ ।
२०५० साल पछिको नेपाल पà¥à¤°à¤œà¥à¤žà¤¾ पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤·à¥à¤ ानमा उहाà¤à¤²à¥‡ à¤à¤¨à¥à¤¡à¥ˆ दश वरà¥à¤· विताउनॠà¤à¤¯à¥‹ तर पà¥à¤°à¤¾à¤œà¥à¤ž à¤à¤à¤° होइन, à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सामानà¥à¤¯ करà¥à¤®à¤šà¤¾à¤°à¥€ जसà¥à¤¤à¥‹ à¤à¤à¤° । माथि उलà¥à¤²à¤¿à¤–ित दà¥à¤µà¥ˆ समालोचनातà¥à¤®à¤• कृतिहरॠमाथि उहाà¤à¤²à¥‡ लामो समय देखि खोज कारà¥à¤¯ गरिरहनॠà¤à¤à¤•à¥‹ थियो । तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ लागि à¤à¤¾à¤ªà¤¾à¤®à¤¾ बसेर समà¥à¤à¤µ थिà¤à¤¨ । काठमाडौà¤à¤•à¤¾ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤¾à¤²à¤¯à¤¹à¤°à¥à¤¸à¤®à¥à¤® पà¥à¤—à¥à¤¨à¥‡ आरà¥à¤¥à¤¿à¤• शà¥à¤°à¥‹à¤¤ नà¤à¤à¤•à¤¾ उहाà¤à¤²à¤¾à¤ˆ पà¥à¤°à¤œà¥à¤žà¤¾à¤²à¥‡ सामानà¥à¤¯ समà¥à¤ªà¤¾à¤¦à¤•à¤•à¤¾ रूपमा नियà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿ गरी आरà¥à¤¥à¤¿à¤• टेवा दियो, जसको कारणले ती दà¥à¤ˆ महतà¥à¤¤à¥à¤µà¤ªà¥‚रà¥à¤£ कृतिहरॠतयार हà¥à¤¨ पाठ। तर म तà¥à¤¯à¤¤à¤¿ बेलै र अहिले पनि जब विचार गरà¥à¤›à¥ कà¥à¤¨à¥ˆ गणित मिले जसले लागà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ । गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆ जसà¥à¤¤à¤¾ मानà¥à¤›à¥‡ तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤ समà¥à¤ªà¤¾à¤¦à¤• थिठजो वासà¥à¤¤à¤µà¤®à¤¾ विशिषà¥à¤Ÿ पà¥à¤°à¤¾à¤œà¥à¤žà¤•à¥‹ रूपमा कà¥à¤¨à¥ˆ विà¤à¤¾à¤—मा हà¥à¤¨à¥à¤ªÂ¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ अनि सामानà¥à¤¯ वरà¥à¤£à¤µà¤¿à¤¨à¥à¤¯à¤¾à¤¸à¤®à¤¾ पनि दखल नà¤à¤à¤•à¤¾à¤¹à¤°à¥ पà¥à¥à¤°à¤¾à¤œà¥à¤ž परिषदका ठाडो शिर थिठ। जब जब म पà¥à¤°à¤œà¥à¤žà¤¾à¤®à¤¾ पà¥à¤—à¥à¤¥à¥‡ सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ पहिला गणेशबहादà¥à¤° सरलाई à¤à¥‡à¤Ÿà¥à¤¥à¥‡ जो पà¥à¤°à¤œà¥à¤žà¤¾à¤•à¤¾ सहायक सà¥à¤¤à¤°à¤•à¤¾ करà¥à¤®à¤šà¤¾à¤°à¥€à¤¹à¤°à¥à¤¸à¤à¤— आफà¥à¤¨à¤¾ विचार पोखेर चितà¥à¤¤ बà¥à¤à¤¾à¤‡à¤°à¤¹à¥‡à¤•à¥‹ देखà¥à¤¥à¥‡à¤‚ । à¥
उहाà¤à¤•à¥ˆ पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤²à¥‡ हà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤›, म कविता लेखनबाट साहितà¥à¤¯à¤®à¤¾ पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरेको थिà¤à¤ । मेरो पहिलो पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤¿à¤¤ कृति ‘बालक हराà¤à¤•à¥‹ सूचना’ निबनà¥à¤§ थियो र दोसà¥à¤°à¥‹ कृति ‘विशà¥à¤µà¥‡à¤¶à¥à¤µà¤°à¤ªà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤¦ कोइरालाको उपनà¥à¤¯à¤¾à¤¸à¤¹à¤°à¥â€™ समालोचना थियो । तà¥à¤¯à¤¸à¤ªà¤›à¤¿ पनि उतà¥à¤¤à¤®à¤œà¤—ं सिजापतिको आलà¥, नारीà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥‹ के छ हजà¥à¤°, र आà¤à¤§à¥€ नआउने घर, निबनà¥à¤§ संगà¥à¤°à¤¹à¤¹à¤°à¥ आठ। लीलालेखन, तेसà¥à¤°à¥‹ आयाम र वैरागी काइà¤à¤²à¤¾, पाठकको अदालतमा– तीन समालोचना कृति थपिठ। पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¥‹à¤¨à¥à¤®à¥à¤– अवसà¥à¤¥à¤¾à¤®à¤¾ तीन निबनà¥à¤§ सङà¥à¤—à¥à¤°à¤¹ र चार समालोचना कृति लशà¥à¤•à¤°à¤®à¤¾ छनॠ। पछिलà¥à¤²à¥‹ कालमा अरू थà¥à¤ªà¥à¤°à¥ˆ अगà¥à¤°à¤œà¤¹à¤°à¥à¤¬à¤¾à¤Ÿ पनि पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µ गà¥à¤°à¤¹à¤£ गरà¥à¤¦à¥ˆ गà¤à¤ होला तर पà¥à¤°à¤¾à¤°à¤®à¥à¤à¤¿à¤• पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤•à¥‹ शà¥à¤°à¥‡à¤¯ गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆà¤²à¤¾à¤ˆ नै जानà¥à¤› ।
म दिनदिनै अलिक छà¥à¤šà¥à¤šà¥‹ लेखक हà¥à¤à¤¦à¥ˆ जान थालेको थिà¤à¤ । साना–साना कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚मा पनि तà¥à¤°à¥à¤¨à¥à¤¤ पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥à¤°à¤¿à¤¯à¤¾ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤ गरà¥à¤¨à¥‡ र लेखिहालà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤¨ थालेठ। सामाजिक, राजनीतिक वा वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त विषय मै पनि छिटो कलम चलà¥à¤¨ थालà¥à¤¯à¥‹ । छापाहरà¥à¤²à¥‡ पनि तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¤¾, ताता विषयहरà¥à¤²à¤¾à¤ˆ चाà¤à¤¡à¥ˆ ठाउठदिइहालà¥à¤¥à¥‡ । म दिन दिनै विवादहरà¥à¤®à¤¾ तानिदै जाà¤à¤¦à¥ˆ थिà¤à¤ । à¤à¤• दिन पà¥à¤°à¤œà¥à¤žà¤¾à¤®à¤¾ à¤à¥‡à¤Ÿ à¤à¤à¤•à¤¾ बेला मेरो साहितà¥à¤¯à¤¿à¤• यातà¥à¤°à¤¾à¤•à¥‹ पà¥à¤°à¤¶à¤‚सा गरà¥à¤¦à¥ˆ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥ à¤à¥‹â€“ ‘तपाईà¤à¤•à¥‹ कलम पà¥à¤°à¤¶à¤¸à¥à¤¤ तिखारिई सकेको छ । पाठक पनि पाउनॠà¤à¤à¤•à¥‹ छ । छापाहरà¥à¤²à¥‡ पनि खà¥à¤¬ ठाउठदिà¤à¤•à¥‹ देखà¥à¤›à¥ । तपाईà¤à¤²à¤¾à¤ˆ अब मेरो à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सà¥à¤à¤¾à¤µ छ । तपाईà¤à¤²à¥‡ अब लेखनमा संयम हà¥à¤¨à¥‡ समय आà¤à¤•à¥‹ छ । तपाईà¤à¤•à¥‹ उमेरमा म पनि आगोको कोइलो जसà¥à¤¤à¥‹ थिà¤à¤ तर थाहै नपाई मेरो कलम अङà¥à¤—ार à¤à¤‡à¤¸à¤•à¥‡à¤› । छà¥à¤šà¥‹ लेखà¥à¤¨à¥ à¤à¤•à¤›à¤¿à¤¨à¤•à¥‹ चरà¥à¤šà¤¾ मातà¥à¤° हो तर तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µ कालानà¥à¤¤à¤°à¤®à¤¾ नकारातà¥à¤®à¤• हà¥à¤¨à¥à¤› । यी मलाई हेरà¥à¤¨à¤¾à¥‡à¤¸à¥ अहिले मेरा आलोचक र मन नपराउनेहरॠमातà¥à¤° छनॠ। कैयौठमौकाहरà¥à¤¬à¤¾à¤Ÿ मैले आफà¥à¤¨à¥ˆ पà¥à¤°à¤¾à¤¨à¤¾ लेखनका कारण पनà¥à¤›à¤¿à¤¨à¥ परेको छ । यो मेरो अरà¥à¤¤à¤¿ होइन अनà¥à¤à¤µ हो, रिस उठेको बेला कहिलà¥à¤¯à¥ˆ नलेखà¥à¤¨à¥‹à¤¸à¥ । लेखà¥à¤¨à¥ˆ परे निकै परà¥à¤–िà¤à¤° मातà¥à¤° लेखà¥à¤¨à¥‹à¤¸à¥ ।
उहाà¤à¤•à¥‹ यो पछिलà¥à¤²à¥‹ सà¥à¤à¤¾à¤µ चाहिठमेरो लागि मनà¥à¤¤à¥à¤° à¤à¤à¤•à¥‹ छ । तà¥à¤¯à¤¸à¤ªà¤›à¤¿ साà¤à¤šà¥à¤šà¥ˆ नै मैले ताता पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥ƒà¤¯à¤¾à¤¹à¤°à¥ दिनठकम गरà¥à¤¦à¥ˆ गà¤à¤ र संयमित हà¥à¤¨ थालेठ।।
सधैठआदरणीय पà¥à¤°à¥à¤·à¤•à¥‹ रूपमा रहनॠà¤à¤à¤•à¥‹ उहाà¤à¤²à¤¾à¤ˆ दà¥à¤ˆ वरà¥à¤· अघि धाइजन मै पà¥à¤—ेर à¤à¥‡à¤Ÿà¥‡à¤•à¤¾ थियौठरशà¥à¤®à¤¿à¤¶à¥‡à¤–र र मैले । मà¥à¤Ÿà¥à¤•à¥‹ समसà¥à¤¯à¤¾ थियो । आà¤à¤–ा र कान दà¥à¤µà¥ˆ कमजोर हà¥à¤à¤¦à¥ˆ गà¤à¤•à¤¾ । तै पनि समसामयिक राजनीाित र साहितà¥à¤¯à¤•à¤¾ बारेमा मिहिन विशà¥à¤²à¥‡à¤·à¤£ गरà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ थियो । मेरो अमेरिका यातà¥à¤°à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ सिरà¥à¤œà¤¨à¤¾à¤¾à¤¤à¥à¤®à¤• बनाउने र आफà¥à¤¨à¤¾ कृतिहरॠअङà¥à¤—à¥à¤°à¥‡à¤œà¥€à¤®à¤¾ à¤à¤¾à¤·à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤° गरà¥à¤¨à¥‡ सà¥à¤à¤¾à¤µ दिनॠà¤à¤à¤•à¥‹ थियो ।
à¤à¤• वरà¥à¤· अघि à¤à¤•à¤¾à¤¬à¤¿à¤¹à¤¾à¤¨à¥ˆ कसैले मलाई फेसबà¥à¤•à¤®à¤¾ मà¥à¤¯à¤¾à¤¸à¥‡à¤œ गरेको थियो उहाà¤à¤•à¥‹ निधनको समाचार । दिनà¤à¤°à¤¿ मन अमिलो à¤à¤¯à¥‹ । उमेर जतिसà¥à¤•à¥ˆ बà¥à¤¢à¥‹ à¤à¤ पनि कसैको मृतà¥à¤¯à¥ सामयिक मानिदैन । मेरा त à¤à¤¨à¥ à¤à¤• मानस पिताको निधन à¤à¤à¤•à¥‹ थियो । मैले à¤à¤²à¤à¤²à¥€ समà¥à¤à¥‡ ती दिनहरू । उहाà¤à¤•à¤¾ सà¥à¤à¤¾à¤µ र सहयोगको पà¥à¤°à¥‹à¤¤à¥à¤¸à¤¾à¤¹à¤¨ र पà¥à¤°à¤¶à¤‚साका ।
गणेशबहादà¥à¤° पà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤ˆ नेपाली साहितà¥à¤¯à¤•à¥ˆ à¤à¤• गाडधन हà¥à¤¨à¥, उतà¥à¤–नन गरिनॠपरà¥à¤› ।
Post Comments Using Facebook
Your Comments