बिराट नेपाल
2014-11-08
à¤à¤•à¤ªà¤²à¥à¤Ÿ कविता र कविका बारेमा कà¥à¤°à¤¾ गरिरहेका बेला ईशà¥à¤µà¤°à¤¬à¤²à¥à¤²à¤ दाइले à¤à¤¨à¥à¤¨à¥ à¤à¤¯à¥‹â€“ ‘तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ हामी दारà¥à¤œà¥‡à¤²à¤¿à¤™à¤®à¤¾ à¤à¤°à¥à¤à¤°à¤¾à¤‰à¤à¤¦à¤¾ कवि हà¥à¤¨ लागिरहेका थियौठ। कवितामा नयाठसोच र पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— à¤à¤¿à¤¤à¥à¤°à¥à¤¯à¤¾à¤‰à¤¨à¥ परà¥à¤› à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡à¤®à¤¾ लागेका थियौठ। आफूलाई ठà¥à¤²à¥‹ कवि देखाउन हामी चौरसà¥à¤¤à¤¾à¤®à¤¾ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ खà¥à¤Ÿà¥à¤Ÿà¥‹ खोचà¥à¤šà¤¾à¤à¤° हिंडà¥à¤¥à¥à¤¯à¥Œà¤‚ किन à¤à¤¨à¥‡ वेलायती कवि वाइरन पनि à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ खà¥à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤¾ खोचà¥à¤¯à¤¾à¤‰à¤à¤¥à¥‡ ।’ उहाà¤à¤•à¥‹ यो à¤à¤¨à¤¾à¤ˆ सà¥à¤¨à¥‡à¤° तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ हामी खà¥à¤¬ हाà¤à¤¸à¥‡à¤•à¤¾ थियौठ। उहाà¤à¤•à¥‹ तà¥à¤¯à¥‹ कà¥à¤°à¤¾ मनमा सारै गडेको थियो ।
वासà¥à¤¤à¤µà¤®à¤¾ आफà¥à¤¨à¥‹ मनमा बिमà¥à¤¬ बनिसकेका वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥à¤•à¤¾ हरेक कà¥à¤°à¤¾ अनà¥à¤•à¤°à¤£à¥€à¤¯ हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ लागà¥à¤› । कतिपय अवसà¥à¤¥à¤¾à¤®à¤¾ मलाई पनि केही वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚को अनà¥à¤•à¤°à¤£ गरà¥à¤¨ मन लागà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ तर मैले चाहिठती वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¤¾ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त बानी बेहोराको होइन सिरà¥à¤œà¤¨à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ अनà¥à¤•à¤°à¤£ गरà¥à¤¨à¥‡ पà¥à¤°à¤¯à¤¤à¥à¤¨ गरेठ। किन किन मलाई à¤à¥‚पिको जसà¥à¤¤à¥‹ सरल à¤à¤¾à¤·à¤¾à¤®à¤¾ वैरागीका जसà¥à¤¤à¤¾ गहन कविता लेखà¥à¤¨ मन लागà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹, इनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° राईको जसà¥à¤¤à¥‹ चेतना दौलतविकà¥à¤°à¤® विषà¥à¤Ÿà¤•à¥‹ जसà¥à¤¤à¥‹ à¤à¤¾à¤·à¤¾à¤®à¤¾ लेखà¥à¤¨ मन लागà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । मलाई विषà¥à¤£à¥à¤µà¤¿à¤à¥‚ घिमिरेका जसà¥à¤¤à¥ˆ मिथकीय पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— गरेर कविता लेखà¥à¤¨ मन लागà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹, कृषà¥à¤£à¤à¥‚षण बलका जसà¥à¤¤à¤¾ बिमà¥à¤¬ खेलाउन मन लागà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । मà¥à¤¨à¤¾à¤®à¤¦à¤¨à¤®à¤¾ जसà¥à¤¤à¥‹ कारà¥à¤£à¤¿à¤•à¤¤à¤¾ मन प¥थà¥à¤¯à¥‹, माधवपà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤¦ घिमिरेका जसà¥à¤¤à¤¾ गीत लेखà¥à¤¨à¥‡ रहर हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । मैले हरेक पलà¥à¤Ÿ अरूका पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¹à¤°à¥à¤²à¤¾à¤ˆ सिरà¥à¤œà¤¨à¤¾à¤®à¤¾ पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— गरà¥à¤¨à¥‡ कोसिस गरेठ। मैले मेरा आराधà¥à¤¯à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त बानी, वà¥à¤¯à¤¹à¥‹à¤°à¤¾, सà¥à¤µà¤à¤¾à¤µ र गृहसà¥à¤¥à¥€à¤®à¤¾ कहिलà¥à¤¯à¥ˆ चासो राखिन । तà¥à¤¯à¤¤à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥ˆ पà¥à¤°à¤¾à¤ªà¥à¤¤ à¤à¤à¤•à¤¾ जानकारीहरॠपनि उति चरà¥à¤šà¤¾à¤•à¤¾ विषय बनेननॠ।
मैले मानेका र चिनेका अनेकौठवà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µà¤¹à¤°à¥à¤•à¤¾ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त जीवनहरॠविà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ समसà¥à¤¯à¤¾à¤²à¥‡ घेरिà¤à¤•à¤¾ छनॠ। बानी र वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤®à¤¾ ठà¥à¤²à¥ˆ असमानताहरॠछनॠ। कà¥à¤²à¤¤ र नशायà¥à¤•à¥à¤¤ परिसà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿à¤¸à¤à¤— लडिरहेका पनि छनॠ। उनीहरूको वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त जीवनतिर पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरà¥à¤¦à¤¾ कहिले काही विकरà¥à¤·à¤£ पनि हà¥à¤¨ खोजà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ तर मैले कहिलà¥à¤¯à¥ˆ पनि उनीहरूको वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त संसारमा पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरà¥à¤¨à¥‡ पà¥à¤°à¤¯à¤¤à¥à¤¨ गरिनठ। मैले केही तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¤¾ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚ पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ आफà¥à¤¨à¥‹ धारणामा संशोधन पनि गरेको छॠजो सà¤à¤— मेरो वैचारिकता र चिनà¥à¤¤à¤¨à¤•à¥‹ धरातल नै मिलेन । आसà¥à¤¥à¤¾ माथि नै गमà¥à¤à¥€à¤° विवादहरॠउठे ।
यो कà¥à¤°à¤¾ जहिले पनि विवादासà¥à¤ªà¤¦ हà¥à¤¨à¥à¤› कि सारà¥à¤µà¤œà¤¨à¤¿à¤• जीवनमा पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरिसकेको मानà¥à¤›à¥‡à¤•à¥‹ आफà¥à¤¨à¥‹ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त जीवन हà¥à¤¨à¥à¤› कि हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨, हà¥à¤¨à¥ परà¥à¤› कि परà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ ? यो विषयको उतà¥à¤¤à¤° कहिलà¥à¤¯à¥ˆ पनि ‘हà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤›â€™ वा ‘हà¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¦à¥ˆà¤¨â€™ ले पूरा गरà¥à¤¨ सकà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ । यी समानानà¥à¤¤à¤° विषयहरू हà¥à¤¨à¥ । कà¥à¤¨à¥ˆ बेला तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¤¾ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ आफà¥à¤¨à¥‹ जीवन सामाजिक बिमà¥à¤¬ जब बनà¥à¤¨ पà¥à¤—à¥à¤›, तà¥à¤¯à¤¸ बेला ऊ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ नà¤à¤à¤° संसà¥à¤¥à¤¾ बनà¥à¤¦à¤› । कà¥à¤¨à¥ˆ बेला वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ नितानà¥à¤¤ घरेलॠसमसà¥à¤¯à¤¾à¤®à¤¾ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ साधारण पातà¥à¤° मातà¥à¤° बनà¥à¤¨ बाधà¥à¤¯ à¤à¤ˆ अरू सरह उपसà¥à¤¥à¤¿à¤¤ हà¥à¤¨à¥à¤› । कà¥à¤¨à¥ˆ पनि सारà¥à¤µà¤œà¤¨à¤¿à¤• वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤²à¤¾à¤ˆ हामीले सबै समय सारà¥à¤µà¤œà¤¨à¤¿à¤• मूलà¥à¤¯ दिइरहनॠकतà¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ वà¥à¤¯à¤¾à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤¿à¤• होला ? वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¤¾ आफà¥à¤¨à¤¾ नितानà¥à¤¤ निजी विषयहरà¥à¤²à¤¾à¤ˆ सामाजिक मूलà¥à¤¯ पà¥à¤°à¤•à¥à¤·à¥‡à¤ªà¤£ गरà¥à¤¨à¥ कतà¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ सही होला ?
धेरै जसो सारà¥à¤µà¤œà¤¨à¤¿à¤• वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚ विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ समयमा वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त कारणले विवादासà¥à¤ªà¤¦ अवसà¥à¤¥à¤¾à¤®à¤¾ पà¥à¤—िरहेका हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ । समाजले उसमाथि बनाà¤à¤•à¥‹ धारणा र विशà¥à¤µà¤¾à¤¸à¤®à¤¾ घात à¤à¤ पछि तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¤¾ पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥ƒà¤¯à¤¾à¤¹à¤°à¥ आइरहेका हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ । कà¥à¤¨à¥ˆ पनि मानà¥à¤›à¥‡ आफू सामाजिक वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µ धारण गरà¥à¤¨à¤•à¤¾ निमà¥à¤¤à¤¿ सà¥à¤°à¥à¤®à¤¾ अनेकौ पà¥à¤°à¤¯à¤¤à¥à¤¨ गरà¥à¤¦à¤› । आफà¥à¤¨à¤¾ बानी, सà¥à¤µà¤à¤¾à¤µ र सिरà¥à¤œà¤¨à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ समानानà¥à¤¤à¤° पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— गरà¥à¤¦à¥ˆ ऊ सामाजिक बिमà¥à¤¬ बनà¥à¤¨ पà¥à¤—à¥à¤¦à¤› । समाजले उसलाई चिनà¥à¤¦à¤¾ तिनै पूरà¥à¤µà¤§à¤¾à¤°à¤£à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤•à¤¾ आधारमा चिनेको हà¥à¤¨à¥à¤› । आफू चिनिनका निमà¥à¤¤à¤¿ उसले पनि कैयौठआफà¥à¤¨à¥‹ सà¥à¤µà¤à¤¾à¤µ विपरीतका चरितà¥à¤°à¤¹à¤°à¥ सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ गरिरहेको हà¥à¤¨à¥à¤› । कैयौठतà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¤¾ सामाजिक वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚ आफà¥à¤¨à¥‹ निजी सà¥à¤µà¤à¤¾à¤µà¤¹à¤°à¥à¤²à¤¾à¤ˆ संशोधन गरेर वासà¥à¤¤à¤µà¤®à¥ˆ अनà¥à¤•à¤°à¤£à¥€à¤¯ बनà¥à¤¦à¥ˆ गइरहेका पनि हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ ।
समाजका पनि आफà¥à¤¨à¥ˆ विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ र धारणाहरॠहà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ । हजारौठवरà¥à¤·à¤¦à¥‡à¤–ि चलà¥à¤¦à¥ˆ आà¤à¤•à¤¾ धारà¥à¤®à¤¿à¤•, सामाजिक, सांसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤•, आरà¥à¤¥à¤¿à¤•, राजनीतिक पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¹à¤°à¥à¤²à¥‡ रà¥à¤¢ à¤à¤‡à¤°à¤¹à¥‡à¤•à¤¾ कैयौठवà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ मानà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ सामाजिकीकरण हà¥à¤à¤¦à¥ˆ जाà¤à¤¦à¤¾ सामाजिक दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£ पनि रà¥à¤¢ बनी बसिरहेको हà¥à¤¨à¥à¤› । परिवरà¥à¤¤à¤¨à¤²à¤¾à¤ˆ आतà¥à¤®à¤¸à¤¾à¤¤ गरà¥à¤¨ नसकेको सामाजिक धारणा र वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त जीवनका वà¥à¤¯à¤¾à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤¿à¤• वाधà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤•à¤¾ बिच उतà¥à¤ªà¤¨à¥à¤¨ दà¥à¤µà¤¨à¥à¤¦à¤²à¥‡ समय समयमा ठूल ठà¥à¤²à¤¾ चरà¥à¤šà¤¾à¤¹à¤°à¥ पाइरहेको हà¥à¤¨à¥à¤› । कहिले काही तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¤¾ चरà¥à¤šà¤¾à¤¹à¤°à¥ बहसका विषय बनà¥à¤¦à¤›à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥‡ कहिले कà¥à¤¨à¥ˆ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ निषà¥à¤ ा माथि पà¥à¤°à¤¶à¥à¤¨ चिनà¥à¤¹ बनेर पनि उà¤à¤¿à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ । ठà¥à¤²à¤¾â€“ठà¥à¤²à¤¾ नेता, सामाजिक कारà¥à¤¯à¤•à¤°à¥à¤¤à¤¾, साहितà¥à¤¯à¤•à¤¾à¤°, कलाकार, अà¤à¤¿à¤¨à¥‡à¤¤à¤¾, वैजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤¿à¤• वा दारà¥à¤¶à¤¨à¤¿à¤•à¤¹à¤°à¥ पà¥à¤°à¤¾à¤¯à¤ƒ यसà¥à¤¤à¤¾ विवादमा परिरहनà¥à¤›à¤¨à¥ । वासà¥à¤¤à¤µà¤®à¤¾ ती यसà¥à¤¤à¤¾ सामानà¥à¤¯ कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ जसले असामानà¥à¤¯ चरà¥à¤šà¤¾ पाउà¤à¤›à¤¨à¥ । कतिपय विवादहरà¥à¤²à¥‡ ठà¥à¤²à¤¾ ठà¥à¤²à¤¾ नकारातà¥à¤®à¤• दूरà¥à¤˜à¤Ÿà¤¨à¤¾à¤¹à¤°à¥ पनि निमà¥à¤¤à¥à¤¯à¤¾à¤‰à¤à¤› जसà¥à¤¤à¥‹ कि à¤à¤¾à¤°à¤¤à¥€à¤¯ अà¤à¤¿à¤¨à¥‡à¤¤à¤¾ ऋतà¥à¤µà¥€à¤• रोशनले ‘नेपाली मन परà¥à¤¦à¥ˆà¤¨â€™ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ अà¤à¤¿à¤µà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ दिà¤à¤•à¥‹ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ समाचार चितवन तीरको à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सामानà¥à¤¯ पतà¥à¤°à¤¿à¤•à¤¾à¤®à¤¾ छापिà¤à¤•à¥‹ कà¥à¤°à¤¾à¤²à¥‡ विदà¥à¤°à¥‹à¤¹à¤•à¥‹ रूप लिà¤à¤¦à¤¾ नेपाल à¤à¤°à¤¿ नै ठà¥à¤²à¥‹ विरोध à¤à¤¯à¥‹ र राजधानीमा त पà¥à¤°à¤¹à¤°à¥€à¤•à¥‹ गोली लागेर चार जना वालकहरॠसमेत मारिठ।
पà¥à¤°à¤¾à¤¯à¤ƒà¤¶ सारà¥à¤µà¤œà¤¨à¤¿à¤• जीवनमा पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरिसकेपछि à¤à¤•à¤ªà¥à¤°à¤•à¤¾à¤°à¤²à¥‡ उसको वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त जीवन नै अनà¥à¤ªà¤¸à¥à¤¥à¤¿à¤¤ हà¥à¤¨ थालà¥à¤› । उसका हिडाई, बोलाई, लवाई खवाई, सà¥à¤¤à¤¾à¤ˆ, उठाई सबै निजी बानीहरॠसमेत महतà¥à¤µà¤ªà¥‚रà¥à¤£ हà¥à¤à¤¦à¥ˆ जानà¥à¤›à¤¨à¥ र ती अनà¥à¤•à¤°à¤£à¥€à¤¯ हà¥à¤¨ थालà¥à¤›à¤¨à¥ । यो अपà¥à¤ यारोमा हरेक मानिसहरू परà¥à¤¦à¤›à¤¨à¥ जसको जतà¥à¤°à¥‹ सामाजिक वृतà¥à¤¤ हà¥à¤¨à¥à¤› ।
जब कà¥à¤¨à¥ˆ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ जीवनको सानो घटना पनि ठà¥à¤²à¥‹ चरà¥à¤šà¤¾à¤•à¥‹ विषय हà¥à¤¨ थालà¥à¤› तब उसले सोचà¥à¤¨à¥ परà¥à¤› अव उसका इचà¥à¤›à¤¾, रहर, खà¥à¤¸à¥€ र उमङà¥à¤—हरॠकà¥à¤£à¥à¤ ित हà¥à¤¨ थाले । अब उसको आफà¥à¤¨à¥‹ जीवन सकिà¤à¤› र सà¥à¤°à¥ à¤à¤à¤› अरूको जीवनको बà¤à¤šà¤¾à¤ˆ । अब उसले उनीहरूको इचà¥à¤›à¤¾ अनà¥à¤¸à¤¾à¤° चलà¥à¤¨à¥ परà¥à¤¨à¥‡ à¤à¥‹, उनीहरूको रहर अनà¥à¤¸à¤¾à¤° नाचà¥à¤¨à¥ परà¥à¤¨à¥‡ à¤à¥‹ । उसले बोलà¥à¤¨à¥, उसले गाउनà¥, उसले रà¥à¤¨ अब सबै उनीहरूको à¤à¤¯à¥‹ र ऊ आफै पनि अब आफू रहेन । उसले लेखà¥à¤¦à¤¾ उनीहरूलाई सोचà¥à¤¨à¥ परà¥à¤¨à¥‡ à¤à¥‹, उसले बà¥à¤à¥à¤¦à¤¾ उनीहरूलाई पहिला बà¥à¤à¥à¤¨à¥ परà¥à¤¨à¥‡ à¤à¥‹ । ऊ अब ऊ रहेन, ऊ अब मातà¥à¤° उनीहरू à¤à¤¯à¥‹, उनीहरूको । यसै बिचमा यदि उसले आफू हà¥à¤¨ खोजà¥à¤¯à¥‹ à¤à¤¨à¥‡, आफà¥à¤¨à¥‹à¤ªà¤¨à¤•à¥‹ खोजी ग¥यो à¤à¤¨à¥‡, आफà¥à¤¨à¥‹ इचà¥à¤›à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ रोजà¥à¤¯à¥‹ à¤à¤¨à¥‡ उनीहरूको आसà¥à¤¥à¤¾à¤¬à¤¾à¤Ÿ ढलà¥à¤¨à¥‡à¤›, उनीहरूको विशà¥à¤µà¤¾à¤¸à¤¬à¤¾à¤Ÿ गिरà¥à¤¨à¥‡ छ ।
यो सङà¥à¤•à¤Ÿ à¤à¤•à¤¦à¤® नै कषà¥à¤Ÿà¤ªà¥à¤°à¤¦ छ । समाज सà¥à¤µà¤¯à¤®à¥ पनि विà¤à¤¾à¤œà¤¿à¤¤ छ । अगà¥à¤°à¤—मन तिर जान चाहने र यथासà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿à¤®à¤¾ रहन खोजà¥à¤¨à¥‡ । यथासà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿à¤µà¤¾à¤¦à¥€ समाज परिवरà¥à¤¤à¤¨à¤•à¤¾ विरà¥à¤¦à¥à¤§ रà¥à¤¢ उà¤à¤¿à¤¨ चाहनà¥à¤›, तà¥à¤¯à¤¸à¤²à¥‡ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ र समाज दà¥à¤µà¥ˆà¤²à¤¾à¤ˆ शà¥à¤¨à¥à¤¯à¥€à¤•à¤°à¤£à¤®à¤¾ राखà¥à¤¨ चाहनà¥à¤›, अगà¥à¤°à¤—मनकारी समाज आलोचनातà¥à¤®à¤• हà¥à¤à¤¦à¥ˆ अघि बढà¥à¤¨ खोजà¥à¤¦à¤› । तर दà¥à¤µà¥ˆà¤•à¥‹ गति अतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤ ढिलो हà¥à¤¨à¥à¤› । यथासà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿à¤µà¤¾à¤¦à¥€ समाजबाट खासै कà¥à¤¨à¥ˆ सकारातà¥à¤®à¤•à¤¤à¤¾ पà¥à¤°à¤¾à¤ªà¥à¤¤ गरà¥à¤¨ सकिनà¥à¤¨ तर अगà¥à¤°à¤—मनकारी समाज सà¥à¤µà¤¯à¤®à¥ पनि यथासà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿à¤¬à¤¾à¤Ÿ मà¥à¤•à¥à¤¤ à¤à¤‡à¤¸à¤•à¥‡à¤•à¥‹ हà¥à¤¨à¥à¤¨ र यसले पनि तातà¥à¤•à¤¾à¤²à¤¿à¤• निरà¥à¤£à¤¯ दिन सकà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ । अनà¥à¤¤à¤¤à¥‹à¤—तà¥à¤µà¤¾ परिणाम नकारातà¥à¤®à¤• नै हà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤› पà¥à¤°à¤¾à¤¯ ः ।
आफूलाई धेरै नै कà¥à¤°à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤¿à¤•à¤¾à¤°à¥€ र परिवरà¥à¤¤à¤¨à¤¶à¥€à¤² ठानà¥à¤¨à¥‡ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚ समेत सामाजिक रà¥à¤¢à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ बनà¥à¤§à¥€ à¤à¤‡à¤°à¤¹à¥‡à¤•à¤¾ हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ । वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त रूपमा यथारà¥à¤¥à¤²à¤¾à¤ˆ सà¥à¤µà¥€à¤•à¤¾à¤° गरे पनि सामाजिकतामा पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरे पछि उतै पटà¥à¤Ÿà¥€à¤•à¥‹ आवाज निकालिरहेकै हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ ।
तà¥à¤¯à¤¸à¥‹ à¤à¤ के त कà¥à¤¨à¥ˆ सारà¥à¤µà¤œà¤¨à¤¿à¤• जीवनमा पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरिसकेको वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ आफà¥à¤¨à¥‹ निजी जिनà¥à¤¦à¤—ी हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨ ? उसले आफू बाà¤à¤šà¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤¨ ? यो पà¥à¤°à¤¶à¥à¤¨ सबैको दिमागमा उà¤à¤¿à¤à¤•à¥‹ होला तर उतà¥à¤¤à¤° किन मौन हà¥à¤¨à¥à¤› सधैठ?
मलाई लागà¥à¤›, वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ पहिला ऊ आफू हो । उसले अरूको समेत हà¥à¤¨ खोजà¥à¤¦à¤¾ केही विशेष करà¥à¤®à¤¹à¤°à¥ गरà¥à¤¦à¤¾à¥‡ हो जसका कारण ऊ सामाजिकतामा पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶ गरà¥à¤¦à¤› । ऊ सामाजिक हà¥à¤¨à¥ समाजको समà¥à¤ªà¤¤à¥à¤¤à¤¿ बनà¥à¤¨à¥ हो, तर आफू र आफà¥à¤¨à¥‹à¤ªà¤¨à¤²à¤¾à¤ˆ नै तà¥à¤¯à¤¾à¤—ेर ऊ कसरी उनीहरूको पनि हà¥à¤¨ सकà¥à¤¨à¥ ? आफà¥à¤¨à¥‹à¤ªà¤¨à¤•à¥‹ असà¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µ सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¿à¤¤ नà¤à¤ˆ अरूको उदà¥à¤§à¤¾à¤°à¤• पनि कसरी हà¥à¤¨ सकà¥à¤²à¤¾ ? कà¥à¤¨à¥ˆ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ à¤à¤¿à¤¤à¥à¤° असमà¥à¤à¤µ आसà¥à¤¥à¤¾à¤¹à¤°à¥ थà¥à¤ªà¤¾à¤°à¥à¤¨à¥ पनि हामà¥à¤°à¥‹ à¤à¥à¤² हà¥à¤¨à¥à¤› । उसका रामà¥à¤°à¤¾ करà¥à¤®à¤¹à¤°à¥à¤¬à¤¾à¤Ÿ पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤¤ हà¥à¤¨à¥ सà¥à¤µà¤à¤¾à¤µà¤¿à¤• छ तर उसले अब उता जे गरà¥à¤› तà¥à¤¯à¥‹ सबै मेरो इचà¥à¤›à¤¾ अनà¥à¤•à¥‚ल गरोसॠà¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ सोचà¥à¤¨à¥ पनि कति ठिक होला र ?
पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤®à¤¾ आ–आफà¥à¤¨à¤¾ रà¥à¤šà¤¿, इचà¥à¤›à¤¾, आकाङà¥à¤•à¥à¤·à¤¾, कतवà¥à¤°à¥à¤¯, बाधà¥à¤¯à¤¤à¤¾ अनेक हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥, ऊ कà¥à¤¨à¥ˆ विषयको विशेषजà¥à¤ž हà¥à¤¨à¥ सà¤à¤—सà¤à¤—ै आफू मातà¥à¤° पनि हो । ऊ पनि आम मानà¥à¤›à¥‡ सरह कै à¤à¤à¤•à¤¾à¤²à¥‡ उसमा पनि अपà¥à¤ à¥à¤¯à¤¾à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥, अवगà¥à¤£à¤¹à¤°à¥, कमजोरीहरू हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥, वà¥à¤¯à¤¾à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤¿à¤• सीमाहरॠहà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ । तर तà¥à¤¯à¤¸ कà¥à¤°à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ तà¥à¤¯à¤¸à¤°à¥€ बà¥à¤à¥à¤¨ नसकà¥à¤¨à¥‡à¤¹à¤°à¥ उसका कमजोरीहरू पà¥à¤°à¤¤à¤¿ नकारातà¥à¤®à¤• हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ । हामीले बà¥à¤à¥à¤¨à¥ परà¥à¤¨à¥‡ छोटो कà¥à¤°à¤¾ के हो à¤à¤¨à¥‡â€“ पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ आफà¥à¤¨à¥‹ निजी जिनà¥à¤¦à¤—ी हà¥à¤¨à¥à¤› र ऊ पनि अरू सरह नै बाà¤à¤šà¤¿à¤°à¤¹à¥‡à¤•à¥‹ हà¥à¤¨à¥à¤› ।
गिरिजापà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤¦ कोइराला दिवङà¥à¤—त à¤à¤ पछि कानà¥à¤¤à¤¿à¤ªà¥à¤° दैनिकमा मनिषा कोइरालाको à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ संसà¥à¤®à¤°à¤£ छापिà¤à¤•à¥‹ थियो । तà¥à¤¯à¤¸à¤®à¤¾ लेखिà¤à¤•à¥‹ थियो– सानो बà¥à¤¬à¤¾ बिरामी à¤à¤à¤•à¥‹ बेला à¤à¥‡à¤Ÿà¥à¤¨ जाà¤à¤¦à¤¾ à¤à¤• दिन à¤à¤¨à¥à¤¨à¥ à¤à¥‹, ‘मलाई à¤à¥‡à¤Ÿà¥à¤¨ आउनेहरॠसबै मसà¤à¤— मागà¥à¤¨ मातà¥à¤° आउà¤à¤›à¤¨à¥, असनà¥à¤¤à¥à¤·à¥à¤Ÿà¤¿ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤ गरà¥à¤¨ मातà¥à¤° आउà¤à¤›à¤¨à¥ तर तपाईà¤à¤²à¤¾à¤ˆ कसà¥à¤¤à¥‹ छ, हामीले के गरà¥à¤¨à¥ परà¥à¤› ? à¤à¤¨à¥à¤¨ कोही आउà¤à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¨à¥ ।’
वासà¥à¤¤à¤µà¤®à¤¾ सबैले सोचà¥à¤¥à¥‡ गिरिजापà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤¦ कोइरालालाई नपà¥à¤— के नै होला र ? तà¥à¤¯à¤¤à¥à¤°à¥‹ ठà¥à¤²à¥‹ मानà¥à¤›à¥‡, नेता, पà¥à¤°à¤§à¤¾à¤¨à¤®à¤¨à¥à¤¤à¥à¤°à¥€ आदि । तर उनी पनि त अरू जसà¥à¤¤à¥ˆ बिरामी à¤à¤ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सामानà¥à¤¯ रोगी मरे जसà¥à¤¤à¥ˆ त मरे । तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥ˆ उनको निजी जीवन पनि त अरूको जसà¥à¤¤à¥ˆ त थियो नि । तर कसले सोचà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ तà¥à¤¯à¤¸à¤°à¥€ ।
सबैका आ–आफà¥à¤¨à¤¾ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त सीमाहरॠहà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ बà¥à¤à¥à¤¯à¥Œà¤‚ à¤à¤¨à¥‡ हामीले जीवनलाई सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ नजिकबाट चिनà¥à¤›à¥Œà¤‚ जसà¥à¤¤à¥‹ लागà¥à¤› । आतà¥à¤®à¤ªà¤°à¤• बà¥à¤à¤¾à¤‡à¤²à¤¾à¤ˆ नै अनà¥à¤¤à¤¿à¤® मानेमा हामीले धेरै कà¥à¤°à¤¾ नबà¥à¤à¥€ जीवन विताइरहेका हà¥à¤¨à¥à¤›à¥Œà¤‚ । जसरी पà¥à¤°à¤¤à¥à¤¯à¥‡à¤• वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ उसको शरीरका कारणले चिनिनà¥à¤›, तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆ गरी ऊ तà¥à¤¯à¤¹à¥€ शरीरका माधà¥à¤¯à¤®à¤²à¥‡ यस जगतमा करà¥à¤®à¤¶à¥€à¤² हà¥à¤¨à¥à¤› । शारीरिकताबाटै उतà¥à¤ªà¤¨à¥à¤¨ हà¥à¤¨à¥‡ उसà¤à¤¿à¤¤à¥à¤°à¤•à¥‹ असीमित कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾ हामà¥à¤°à¥‹ समेत समà¥à¤ªà¤¤à¥à¤¤à¤¿ त बनà¥à¤¦à¤› तर उसको नीजतà¥à¤µà¤•à¥‹ अवमानना गरà¥à¤¨à¥ हामà¥à¤°à¥‹ ठà¥à¤²à¥‹ à¤à¥à¤² हà¥à¤¨à¥‡à¤› । यदि वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ आफू मातà¥à¤° होइन à¤à¤¨à¥‡ ऊ समाजको मातà¥à¤° पनि होइन । ऊ आफà¥à¤¨à¥‹ घर वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤°, पतिपतà¥à¤¨à¥€, छोराछोरी, धनसमà¥à¤ªà¤¤à¥à¤¤à¤¿ र आफनà¥à¤¤à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ मातà¥à¤° पनि हो । गृहसà¥à¤¥à¥€à¤•à¤¾ सबै अनà¥à¤¶à¤¾à¤¸à¤¨à¤¹à¤°à¥à¤²à¤¾à¤ˆ मानà¥à¤¨ ऊ पनि अरू सरह बाधà¥à¤¯ छ । गृहसà¥à¤¥à¥€à¤•à¤¾ हरेक कठिनाइसà¤à¤— उसले जà¥à¤§à¥à¤¨à¥‡ à¤à¤•à¥à¤²à¥ˆ हो, हामी त दà¥à¤°à¤·à¥à¤Ÿà¤¾ मातà¥à¤° ।
जीवन वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त पनि हà¥à¤¨à¥à¤› र वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त नै हà¥à¤¨à¥à¤› जीवन ।
Post Comments Using Facebook
Your Comments