(निबनà¥à¤§)
‘संसारमा सबै चिज खोजे मिलà¥à¤› घरीघरी
तर जनà¥à¤®à¤¦à¤¿à¤¨à¥‡ आमा, पाइà¤à¤¦à¥ˆà¤¨ कसैगरी ।’
माथिको दà¥à¤ˆà¤¹à¤°à¤« शà¥à¤²à¥‹à¤• ‘आमा’ शीरà¥à¤·à¤•à¤•à¥‹ कविताबाट लिइà¤à¤•à¥‹ हो । यस कविताका कवि कृषà¥à¤£à¤ªà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤¦ à¤à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤°à¤¾à¤ˆ हà¥à¤¨à¥ । उनको यो कविता पà¥à¤°à¤¾à¤¨à¥‹ माधà¥à¤¯à¤®à¤¿à¤• विदà¥à¤¯à¤¾à¤²à¤¯à¤•à¥‹ पाठà¥à¤¯à¤•à¥à¤°à¤®à¤®à¤¾ समेत समावेश गरिà¤à¤•à¥‹ थियो । जहाठयसको अति नै उचà¥à¤šà¤¤à¤®à¥ तवरले अधà¥à¤¯à¤¾à¤ªà¤¨ हà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤¦à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । आमाको महिमाका लागि योजसà¥à¤¤à¥‹ शकà¥à¤¤à¤¿à¤¶à¤¾à¤²à¥€ कविता अहिलेसमà¥à¤® नेपाली à¤à¤¾à¤·à¤¾à¤®à¤¾ अरà¥à¤•à¥‹ पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤¿à¤¤ à¤à¤à¤•à¤¾ छैननॠ।
पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤ दृषà¥à¤Ÿà¤¾à¤‚श यो पंकà¥à¤¤à¤¿à¤•à¤¾à¤°à¤•à¥‹ à¤à¥€à¤¨à¥‹ अà¤à¤¿à¤®à¤¤ हो । सबैले सहमति गरà¥à¤¨à¥ˆ परà¥à¤› à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ छैन ।
अब सनà¥à¤¦à¤°à¥à¤à¤®à¤¾ जाऊठ। अहिलेको सनà¥à¤¦à¤°à¥à¤ à¤à¤¨à¥‡à¤•à¥‹ गीताको सà¥à¤– हो । के हो सà¥à¤– à¤à¤¨à¥‡à¤•à¥‹ ? à¤à¥Œà¤¤à¤¿à¤• या अà¤à¥Œà¤¤à¤¿à¤• ? शारीरिक या आतà¥à¤®à¤¿à¤• ? सà¥à¤¥à¥à¤² या अलौकिक ? यायावरीय र सांसारीय ? यसलाई वारपार गरà¥à¤¨à¥‡à¤—री बà¥à¤à¥à¤¨à¥‡ हो à¤à¤¨à¥‡ हरेकले शà¥à¤°à¥€à¤®à¤¦à¥à¤à¤¾à¤—वत गीताको मीमांशा गरà¥à¤¨à¥‡à¤ªà¤°à¥à¤¨à¥‡ हà¥à¤¨à¥à¤› । गीतामा नडà¥à¤¬à¥€ गीतालाई परà¥à¤—ेलà¥à¤¨ सकिनà¥à¤¨à¤ । गीतालाई नमथी यो सारà¤à¥‚त गूढारà¥à¤¥ असमà¥à¤à¤µ छ । गीतालाई शबà¥à¤¦, लय र à¤à¤¾à¤µà¤®à¤¾ पूरà¥à¤£à¤°à¥‚पेण नखारीकन यो दारà¥à¤¶à¤¨à¤¿à¤• कà¥à¤°à¤¾à¤•à¥‹ गà¥à¤¤à¥à¤¥à¥€ बà¥à¤à¥à¤¨ सकिà¤à¤¦à¥ˆà¤¨ ।
पङà¥à¤¤à¤¿à¤•à¤¾à¤°à¤²à¥‡ यहाठगीतालाई आमासà¤à¤— तà¥à¤²à¤¨à¤¾ गरà¥à¤¨ खोजेको छ । पूरà¥à¤µà¤•à¥‹ पà¥à¤°à¤¾à¤¨à¥‹ धरà¥à¤®à¤—à¥à¤°à¤¨à¥à¤¥ वेद हो । वेदलाई आमासà¤à¤— तà¥à¤²à¤¨à¤¾ गरà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤¨à¥‡ हो तर तमाम मानिसको पहूà¤à¤š वेदमा नà¤à¤à¤•à¤¾à¤²à¥‡ सरलसà¤à¤— बà¥à¤à¥à¤¨à¤•à¤¾ लागि नै गीतासà¤à¤— तà¥à¤²à¤¨à¤¾ गरिà¤à¤•à¥‹ हो । गीता साकà¥à¤·à¤°, निरकà¥à¤·à¤° र शिकà¥à¤·à¤¿à¤¤ सबैले बà¥à¤à¥à¤¨à¥‡ उपजीवà¥à¤¯ गà¥à¤°à¤¨à¥à¤¥ हो । जसरी जो कोहीले गीतालाई दैनिक पाठगरà¥à¤¨à¥‡ गरेका छनॠतà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤—री हामà¥à¤°à¥‹ आफà¥à¤¨à¥‹ जीवनमा पनि यो दैननà¥à¤¦à¤¿à¤¨ रूपमा लागू हà¥à¤¨à¥‡ सà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤•à¤¾ रूपमा देखिà¤à¤•à¥‹ छ । यसलाई à¤à¤¾à¤µà¤¾à¤¨à¥à¤à¥‚तिका साथ दैनिक र दैहिक जीवनमा लागू गरà¥à¤¨à¥‡ हो à¤à¤¨à¥‡ मà¥à¤®à¥à¤•à¥à¤·à¥à¤•à¥‹ जीवन मोकà¥à¤· हà¥à¤¨à¥à¤› । यसमा संशय र दà¥à¤µà¤¿à¤µà¤¿à¤§à¤¾ अब रहेन किनकि संसारका विकसितà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ विकसित देशका विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤•à¤¾ विदà¥à¤µà¤¾à¤¨à¥à¤¹à¤°à¥‚ले यसको सैदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤¿à¤• मातà¥à¤° नà¤à¤à¤° वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤¿à¤• पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— पनि गरिसकà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•à¥‹ छ ।
यो संसारकै हिनà¥à¤¦à¥‚का लागि अठखà¥à¤¸à¥€à¤•à¥‹ कà¥à¤°à¤¾ हो ।
गीतालाई संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤ वाङà¥à¤®à¤¯à¤²à¥‡ अति पवितà¥à¤° धरà¥à¤®à¤—à¥à¤°à¤¨à¥à¤¥ र उपजीवà¥à¤¯ धारà¥à¤®à¤¿à¤• गà¥à¤°à¤¨à¥à¤¥à¤•à¤¾ रूपमा समेत लिà¤à¤•à¥‹ छ । ‘गेयते इति गीता’ ‘गाउन मिलà¥à¤¨à¥‡ चिज गीता हो’ à¤à¤¨à¥‡à¤° यसको परिà¤à¤¾à¤·à¤¾ बनाइà¤à¤•à¥‹ छ । गीता हिनà¥à¤¦à¥‚हरूको पवितà¥à¤° धरà¥à¤®à¤—à¥à¤°à¤¨à¥à¤¥ मातà¥à¤° नà¤à¤à¤° यो संसारकै मारà¥à¤—दरà¥à¤¶à¤• गà¥à¤°à¤¨à¥à¤¥ पनि हो । यसमा जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤¯à¥‹à¤—, à¤à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¯à¥‹à¤— र करà¥à¤®à¤¯à¥‹à¤—को सिदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤ पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤ªà¤¾à¤¦à¤¨ à¤à¤à¤•à¥‹ पाइनà¥à¤› । महाà¤à¤¾à¤°à¤¤à¥€à¤¯ यà¥à¤¦à¥à¤§à¤•à¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤° र कालमा à¤à¤—वानॠशà¥à¤°à¥€à¤•à¥ƒà¤·à¥à¤£à¤²à¥‡ अरà¥à¤œà¥à¤¨à¤²à¤¾à¤ˆ दिनॠà¤à¤à¤•à¥‹ विशà¥à¤µà¤œà¥à¤žà¤¾à¤¨ गीता जà¥à¤žà¤¾à¤¨ नै हो ।
विदà¥à¤µà¤¾à¤¨à¥à¤¹à¤°à¥‚ले वेदलाई दूध, उपनिषदà¥à¤²à¤¾à¤ˆ दही र गीतालाई धà¥à¤¯à¥‚ मानेका छनॠ। धà¥à¤¯à¥‚ मानिà¤à¤•à¤¾à¤²à¥‡ यसलाई हरेक मानवले आफà¥à¤¨à¥‹ जीवनमा शारीरिक र मानसिक पोषका लागि उपयà¥à¤•à¥à¤¤ मानà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤› । तसरà¥à¤¥ के हिनà¥à¤¦à¥‚, के कà¥à¤°à¤¿à¤¶à¥à¤šà¤¿à¤¯à¤¨, के बौदà¥à¤§, के ईशà¥à¤²à¤¾à¤® सबैका लागि गीता जà¥à¤žà¤¾à¤¨ महाजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¥‹ रूपमा रहेको छ ।
à¤à¤¾à¤°à¤¤à¤•à¤¾ à¤à¥‚पू राषà¥à¤Ÿà¥à¤°à¤ªà¤¤à¤¿ à¤à¤ªà¤¿à¤œà¥‡ कलामजà¥à¤¯à¥‚को गीताधà¥à¤¯à¤¾à¤¨à¤²à¤¾à¤ˆ नमन गरà¥à¤¨à¥ˆ परà¥à¤› । à¤à¤•à¤¾à¤¤à¤¿à¤° अनà¥à¤¤à¤°à¤¿à¤•à¥à¤· विजà¥à¤žà¤¾à¤¨ अरà¥à¤•à¥‹à¤¤à¤¿à¤° गीताको मीमांशा यो à¤à¤•à¤¾à¤ªà¤¸à¤®à¤¾ विरोधाà¤à¤¾à¤· à¤à¤ पनि वहाà¤à¤•à¥‹ जीवनमा समà¥à¤à¤µ à¤à¤¯à¥‹ । हाय ! जà¥à¤žà¤¾à¤¨, हे ! विजà¥à¤žà¤¾à¤¨ ।
गीताले हरेक मानिसको जीवनलाई मारà¥à¤—दरà¥à¤¶à¤¨ गरà¥à¤¨à¥‡à¤—रà¥à¤› । बाटो बिराà¤à¤•à¤¾ मानिसहरू हà¥à¤¨à¥ या सफलताको बाटो नियालिरहेका मानिसहरू सबैलाई गीताको आवशà¥à¤¯à¤•à¤¤à¤¾ परà¥à¤¦à¤› । गीताले आफà¥à¤¨à¥‹ १८ अधà¥à¤¯à¤¾à¤¯à¤®à¤¾ विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ शà¥à¤²à¥‹à¤• र सनà¥à¤¦à¤°à¥à¤à¤¬à¤¾à¤Ÿ मानिसको बौदà¥à¤§à¤¿à¤• मापन गरà¥à¤¦à¥ˆ शानà¥à¤¤à¥à¤µà¤¨à¤¾à¤•à¤¾ शबà¥à¤¦à¤¹à¤°à¥‚ पà¥à¤°à¤¦à¤¾à¤¨ गरेर वà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾ गरà¥à¤¦à¤› ।
गीता सरà¥à¤¬à¤§à¤°à¥à¤®à¤•à¥‹ रकà¥à¤·à¤¾ र वà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾à¤®à¤¾ कामयाव à¤à¤ पनि यसलाई सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ बढी धरà¥à¤®à¤¶à¤¾à¤¸à¥à¤¤à¥à¤°à¤•à¤¾ रूपमा à¤à¤¨à¥‡ हिनà¥à¤¦à¥à¤¹à¤°à¥‚ले पढà¥à¤¨à¥‡ गरेका छनॠ। यो धरà¥à¤®à¤—नà¥à¤¥à¥à¤°à¤•à¤¾ अलावा दरà¥à¤¶à¤¨à¤•à¥‹ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤• पनि हो । यसलाई संसारका पà¥à¤°à¤¾à¤¯à¤ƒ सबै à¤à¤¾à¤·à¤¾à¤®à¤¾ शबà¥à¤¦à¤¾à¤¨à¥à¤µà¤¾à¤¦ र à¤à¤¾à¤µà¤¾à¤¨à¥à¤µà¤¾à¤¦ गरिà¤à¤•à¥‹ छ । यसको चà¥à¤°à¥‹ चाहिठकरà¥à¤®à¤¯à¥‹à¤— हो ।
गीता à¤à¤¨à¥à¤¦à¤› –‘करà¥à¤®à¤£à¥à¤¯à¥‡ वाधिका रासà¥à¤¤à¥‡ माफलेषॠकदाचनॠ। मानवहरू हो ! फलको आसा नगरीकन करà¥à¤®à¤•à¤¾ कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ सततः लागिरहू । मानवको करà¥à¤¤à¤µà¥à¤¯ नै करà¥à¤® गरà¥à¤¨à¥‡ हो । फलको आसा गरà¥à¤¨à¥‡ होइन । फल त अवशà¥à¤¯ र आपसे आप मिलिहालà¥à¤› । जसको पà¥à¤°à¤¾à¤ªà¥à¤¤à¥à¤¯à¤¾à¤¶à¤¾à¤®à¤¾ अलà¥à¤à¥‡à¤° समय बरà¥à¤µà¤¾à¤¦à¥ गरà¥à¤¨à¥‡ होइन । समय चिनेर करà¥à¤® गर । यही नै करà¥à¤®à¤¯à¥‹à¤—को गà¥à¤¤à¥à¤¥à¥€ हो । अहिलेको मानिस करà¥à¤® गरà¥à¤¨à¥ कहाठछ कहाठपहिले नै फलको आसा गरà¥à¤› । तà¥à¤¯à¤¸à¥‹ गरà¥à¤¨à¤¾à¤²à¥‡ मानिसको चितà¥à¤¤ नै पूरà¥à¤£à¤°à¥‚पेण करà¥à¤®à¤®à¤¾ लागà¥à¤¨ पाउà¤à¤¦à¥ˆà¤¨ । पूरà¥à¤£ रूपले निमगà¥à¤¨ à¤à¤à¤° नगरिà¤à¤•à¥‹ कामले मानिसमा आतà¥à¤®à¤µà¤¿à¤¶à¥à¤µà¤¾à¤¸à¤•à¥‹ संचार नै गरà¥à¤¨ पाउà¤à¤¦à¥ˆà¤¨ । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ मनषा, वाचा र करà¥à¤®à¤£à¤¾ काम र करà¥à¤¤à¤µà¥à¤¯à¤®à¤¾ उनà¥à¤®à¥à¤– हà¥à¤¨à¥‡ मानिस नै यो à¤à¤µà¤¸à¤¾à¤—रको सफलतमॠमानव हो ।
गीताको यसà¥à¤¤à¥‹ चिनà¥à¤¤à¤¨à¥€à¤¯ अनि सौमà¥à¤¯ जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤²à¤¾à¤ˆ बà¥à¤à¥‡à¤° नै विकसित संसारले यसको महतà¥à¤µ बà¥à¤à¥‡à¤•à¥‹ हो । à¤à¤¾à¤°à¤¤à¤•à¤¾ पूरà¥à¤µ राषà¥à¤Ÿà¥à¤°à¤ªà¤¤à¤¿ à¤à¤ªà¤¿à¤œà¥‡ अबà¥à¤¦à¥à¤² कलाम गीतालाई आफà¥à¤¨à¥‹ जीवनको सफलतमॠपà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤•à¤¾ रूपमा लिनà¥à¤¥à¥‡ र हरेक दिन गीतापाठगरेर मातà¥à¤° नितà¥à¤¯ à¤à¥‹à¤œà¤¨ गरà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤¦à¤¥à¥‡ । यो उनको करà¥à¤® गीतापà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ समà¥à¤®à¤¾à¤¨ मातà¥à¤° नà¤à¤à¤° गीताले दिने दरà¥à¤¶à¤¨ र तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ महतà¥à¤µà¤•à¤¾ लागि गरिà¤à¤•à¥‹ थियो ।
गीताले हरेक मानवलाई पà¥à¤°à¥‡à¤® र à¤à¤¾à¤‡à¤šà¤¾à¤°à¤¾à¤•à¥‹ सनà¥à¤¦à¥‡à¤¶ दिनà¥à¤› । गीताले करà¥à¤®à¤¯à¥‹à¤—मा करà¥à¤®à¤•à¥‹, जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤¯à¥‹à¤—मा जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¥‹ र à¤à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¯à¥‹à¤—मा à¤à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ बारेमा à¤à¤²à¤¿à¤à¤¾à¤à¤¤à¥€ जà¥à¤žà¤¾à¤¨ र शिकà¥à¤·à¤¾ दिà¤à¤•à¥‹ छ । सनातान हिनà¥à¤¦à¥‚ धरà¥à¤®à¤•à¤¾ पवितà¥à¤° धरà¥à¤®à¤—à¥à¤°à¤¨à¥à¤¥à¤¹à¤°à¥‚ वेद, पà¥à¤°à¤¾à¤£, उपनिषदà¥, रामायण, महाà¤à¤¾à¤°à¤¤ र गीताजसà¥à¤¤à¤¾ गà¥à¤°à¤¨à¥à¤¥à¤¹à¤°à¥‚ले नै मानवताको मारà¥à¤—बाट चिपà¥à¤²à¤¿à¤à¤° बाटो बिराइरहेका मानिसहरूलाई गीताले पवितà¥à¤° जà¥à¤žà¤¾à¤¨ दिने कोशिस गरेको छ । यसमा सबै धरà¥à¤®à¤•à¤¾ विदà¥à¤µà¤¤à¥à¤œà¤¨à¤¹à¤°à¥‚को à¤à¤•à¤®à¤¤ रहेको छ ।
अहिलेको यà¥à¤—लाई विकसित मानिसहरूले जतिसà¥à¤•à¥ˆ नै विजà¥à¤žà¤¾à¤¨ र पà¥à¤°à¤µà¤¿à¤§à¤¿à¤•à¥‹ यà¥à¤— माने पनि या à¤à¤¨à¥‡ पनि यसमा पनि आधà¥à¤¯à¤¾à¤¤à¥à¤®à¤¿à¤• जà¥à¤žà¤¾à¤¨ र सोचको विकास पउल रूपमा à¤à¤à¤•à¥‹ पाइनà¥à¤› । यसलाई वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤®à¤¾ उतारेर हेरà¥à¤¨à¥‡ हो à¤à¤¨à¥‡ अहिलेको यà¥à¤—मा अठबढी धारà¥à¤®à¤¿à¤• र आधà¥à¤¯à¤¾à¤¤à¥à¤®à¤¿à¤• कारà¥à¤¯à¤¹à¤°à¥‚ à¤à¥ˆà¤°à¤¹à¥‡à¤•à¤¾ पाइनà¥à¤›à¤¨à¥ । यही कà¥à¤°à¤¾à¤•à¥‹ पà¥à¤·à¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¤¾ लागि à¤à¤¾à¤°à¤¤à¤µà¤°à¥à¤·à¤•à¤¾ अनेकौं à¤à¤¾à¤·à¤¾ र à¤à¤¾à¤µà¤®à¤¾ गीताका उपजीवà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤•à¤¾ अनेक पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤¹à¤°à¥‚ पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤¿à¤¤ à¤à¤à¤•à¤¾ पाइनà¥à¤›à¤¨à¥ । यो à¤à¤¾à¤°à¤¤à¤µà¤°à¥à¤·à¤®à¤¾ बसोबास गरà¥à¤¨à¥‡ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¤¾ नाताले हामी सबैलाई खà¥à¤¸à¥€à¤•à¥‹ कà¥à¤°à¤¾ हो । कि हामी à¤à¤¾à¤·à¤¾ र संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤•à¤¾ रूपमा मातà¥à¤° समà¥à¤ªà¤¨à¥à¤¨ छैनौं । सà¤à¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤•à¤¾ रूपमा पनि समà¥à¤ªà¤¨à¥à¤¨ छौं । गीताकै दरà¥à¤¶à¤¨à¤²à¥‡ आज संसारमा सांखà¥à¤¯ दरà¥à¤¶à¤¨ र वेदानà¥à¤¤ दरà¥à¤¶à¤¨à¤•à¥‹ उदà¥à¤à¤µ हà¥à¤¨ सकेको हो ।
जीवनको ललक गीतामा अपरिमेय छ । मातà¥à¤° खोजीको अहरà¥à¤¨à¤¿à¤· सोपान चाहिनà¥à¤› ।
मानिसलाई आफà¥à¤¨à¥‹ उदà¥à¤¦à¥‡à¤¶à¥à¤¯à¤•à¥‹ पथालमà¥à¤¬à¤¨ गरà¥à¤¨ र जीवनका अनेक तरहका सफलता à¤à¤µà¤®à¥ असफलताहरूमा à¤à¤•à¤¾à¤à¤¾à¤µà¤²à¥‡ वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤° गरà¥à¤¨à¥‡ शिलशिलामा गीताले मारà¥à¤—दरà¥à¤¶à¤¨ गरेको छ । जसà¥à¤¤à¤¾à¤¸à¥à¤•à¥ˆ निराशाका à¤à¤¾à¤µà¤¹à¤°à¥‚मा पनि समà¤à¤¾à¤µà¤•à¥‹ रूपमा वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤° गरà¥à¤¨à¥‡ सलà¥à¤²à¤¾à¤¹ दिà¤à¤•à¥‹ छ । आतà¥à¤®à¤¾ अमर छ तर शरीरà¤à¤¨à¥‡ मरणाशील छ । थोतà¥à¤°à¤¾ लà¥à¤—ा शरीरले फेरेजसà¥à¤¤à¥ˆ हो यो आतà¥à¤®à¤¾ र शरीरको मिलन । हामी शरीर मरà¥à¤¦à¤¾ रोइकराइ गरà¥à¤›à¥Œà¤‚ तर बासà¥à¤¤à¤µà¤®à¤¾ शरीर त मरà¥à¤¨à¥‡ नै हो । जो जनà¥à¤®à¤¨à¥à¤› तà¥à¤¯à¤¹à¥€ नै मरà¥à¤› । अजनà¥à¤®à¤¾ त आतà¥à¤®à¤¾ हो । न यो जनà¥à¤®à¤¨à¥à¤› । न त मरà¥à¤› । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ यो अजरामर नै रहिरहनà¥à¤› । नितà¥à¤¯ नवीन रूपमा ....‘अजो नितà¥à¤¯.........न हनà¥à¤¯à¤¤à¥‡, हनà¥à¤¯à¤®à¤¾à¤¨à¥‡ शरीरे ।’
आज विशà¥à¤µà¤²à¥‡ गीताको जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤²à¤¾à¤ˆ बà¥à¤à¥‡à¤•à¥‹ छ । उसले à¤à¤²à¤¿à¤à¤¾à¤à¤¤à¥€ रूपमा पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— र परीकà¥à¤·à¤£à¤¹à¤°à¥‚ गरेको छ । जरà¥à¤®à¤¨à¥€à¤®à¤¾ हिनà¥à¤¦à¥‚ धरà¥à¤® र दरà¥à¤¶à¤¨à¤²à¤¾à¤ˆ पढाइने विशà¥à¤µà¤µà¤¿à¤¦à¥à¤¯à¤¾à¤²à¤¯à¤•à¥‹ सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ गरिà¤à¤•à¥‹ छ । डच यà¥à¤¨à¤¿à¤à¤°à¥à¤¸à¤¿à¤Ÿà¥€ नामको सो विशà¥à¤µà¤µà¤¿à¤¦à¥à¤¯à¤¾à¤²à¤¯à¤®à¤¾ विशà¥à¤µà¤•à¤¾ सबैधरà¥à¤®à¤•à¥‹ अधà¥à¤¯à¤¾à¤ªà¤¨ हà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤› । नेपालमा पनि नेपाल विशà¥à¤µà¤µà¤¿à¤¦à¥à¤¯à¤¾à¤²à¤¯ नामको à¤à¤•à¤®à¤¾à¤¤à¥à¤° संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤ विशà¥à¤µà¤µà¤¿à¤¦à¥à¤¯à¤¾à¤²à¤¯à¤²à¤¾à¤ˆ सोही विशà¥à¤µà¤µà¤¿à¤¦à¥à¤¯à¤¾à¤²à¤¯à¤²à¥‡ नै अनà¥à¤¦à¤¾à¤¨ दिने गरà¥à¤› । पूरà¥à¤µà¥€à¤¯ à¤à¤¾à¤·à¤¾ र संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿ संरकà¥à¤·à¤£ सनà¥à¤¦à¤°à¥à¤à¤•à¤¾ शिलशिलामा डच यà¥à¤¨à¤¿à¤à¤°à¥à¤¸à¤¿à¤Ÿà¥€à¤•à¥‹ विशà¥à¤µà¤®à¤¾ अबà¥à¤¬à¤² नाम रहेको छ ।
यी त à¤à¤ गीताका अनेकानेक रूप र पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¹à¤°à¥‚ ।
गीता अधà¥à¤¯à¤¾à¤¯à¥€ किन सà¥à¤–ी हà¥à¤¨à¥à¤› ? यो पà¥à¤°à¤¶à¥à¤¨ आफैà¤à¤®à¤¾ विचारणीय पà¥à¤°à¤¶à¥à¤¨ हो । जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤²à¥‡ मानिसलाई अजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¤¾ अà¤à¤§à¥à¤¯à¤¾à¤°à¤¾ खाडलहरूमा परà¥à¤¨à¤¬à¤¾à¤Ÿ जोगाउà¤à¤› । गीताले जीवन, मृतà¥à¤¯à¥, आफनà¥à¤¤, परचकà¥à¤°à¥€, दाजà¥à¤à¤¾à¤‡, अनà¥à¤œ, कनिषà¥à¤ , योग, दरà¥à¤¶à¤¨, काम, कà¥à¤°à¥‹à¤§, लोà¤, मोह र मोकà¥à¤·à¤•à¤¾ बारेमा सविसà¥à¤¤à¤¾à¤° बताउà¤à¤› । गीता जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤²à¥‡ मानिसलाई करà¥à¤®à¤®à¤¾ लागिरहन पà¥à¤°à¥‡à¤°à¤£à¤¾ दिइरहनà¥à¤› । जो मानिस काममा लागिरहनà¥à¤› उसलाई अनà¥à¤¯ कà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ चाख र वासà¥à¤¤à¤¾ पनि हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨ । मानिस जो आफà¥à¤¨à¥‹ काममा लागिरहनà¥à¤› अनि तà¥à¤¯à¥‹ कामबाट आननà¥à¤¦ लिइरहनà¥à¤› तà¥à¤¯à¤¹à¥€ मानिस नै बासà¥à¤µà¤µà¤¿à¤• रूपमा सà¥à¤–ी मानिस हो । खोजà¥à¤›à¤¨à¥ सबै सà¥à¤– à¤à¤¨à¥€, सà¥à¤– तà¥à¤¯à¥‹ कहाठछ ? आफू मिटाई अरूलाई दिनॠजहाठछ ।
जसले आफूलाई पनि नराखीकन अरूलाई वा आफूà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ नà¤à¤à¤•à¤¾à¤¹à¤°à¥‚लाई केही कà¥à¤°à¤¾ दिनà¥à¤› । तà¥à¤¯à¥‹ नै दयावानॠहो । दयावानà¥à¤²à¥‡ त केवल दयाको मातà¥à¤° à¤à¤¾à¤µà¤²à¥‡ संसारलाई नियालिरहेको हà¥à¤¨à¥à¤› । संसारमा दयावीर, दानवीर, धरà¥à¤®à¤µà¥€à¤° र यà¥à¤¦à¥à¤§à¤µà¥€à¤°à¤œà¤¸à¥à¤¤à¤¾ वीरहरू रहेका हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ । दान महिमा नै संसारमा सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ ठूलो महिमा हो । हामà¥à¤°à¥‹ हिनà¥à¤¦à¥‚ धरà¥à¤®à¤®à¤¾ राजा बलि र दधिचि ऋषिको दान महिमालाई अति नै आदरà¥à¤¶ महिमाका रूपमा लिइनà¥à¤› । महाà¤à¤¾à¤°à¤¤à¤®à¤¾ पनि दया, दान, धरà¥à¤® र यà¥à¤¦à¥à¤§à¤µà¥€à¤°à¤¹à¤°à¥‚ पà¥à¤°à¤¶à¤¸à¥à¤¤ मातà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ पाइनà¥à¤›à¤¨à¥ । जसले महाà¤à¤¾à¤°à¤¤à¤•à¥‹ सनà¥à¤¦à¥‡à¤¶à¤²à¤¾à¤ˆ मारà¥à¤®à¤¿à¤• रूपमा पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤ गरेका छनॠर जसबाटै उपजीवà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤•à¥‹ विशेषण लागेको छ ।
हà¥à¤¨ त पूरà¥à¤µà¥€à¤¯ साहितà¥à¤¯ हà¥à¤¨à¥ कि धरà¥à¤®à¤—à¥à¤°à¤¨à¥à¤¥ सबैमा केही न केही उपजीवà¥à¤¯à¤¤à¤¾ लà¥à¤•à¥‡à¤•à¥‹ छ । यो तथà¥à¤¯à¤²à¥‡ हामीले पूरà¥à¤µà¥€à¤¯ शासà¥à¤¤à¥à¤°à¤²à¤¾à¤ˆ सूकà¥à¤·à¥à¤®à¤¾à¤¤à¤¿à¤¸à¥‚कà¥à¤·à¥à¤® दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤²à¥‡ हेरेका खणà¥à¤¡à¤®à¤¾ संसà¥à¤•à¥ƒà¤¤ वाङà¥à¤®à¤¯ विशà¥à¤µà¤¸à¤¾à¤¹à¤¿à¤¤à¥à¤¯ मै गौरवपूरà¥à¤£ तवरको धनी साहितà¥à¤¯ मानिनà¥à¤› । वालà¥à¤®à¥€à¤•à¤¿à¤¦à¥‡à¤–ि कालिदाससमà¥à¤®, माघदेखि दणà¥à¤¡à¥€à¤¸à¤®à¥à¤®, वेदवà¥à¤¯à¤¾à¤¸à¤¦à¥‡à¤–ि à¤à¤°à¤¤à¤®à¥à¤¨à¤¿à¤¸à¤®à¥à¤®à¤•à¤¾ सबै विदà¥à¤µà¤¤à¥ मनिषिहरूका करकमलबाट निसà¥à¤•à¥‡à¤•à¤¾ सौनà¥à¤¦à¤°à¥à¤¯à¤ªà¥à¤°à¤§à¤¾à¤¨ ती साहितà¥à¤¯à¤²à¤¾à¤ˆ हेरà¥à¤¨à¥‡ र तà¥à¤²à¤¨à¤¾ गरà¥à¤¨à¥‡ हो à¤à¤¨à¥‡ आजका लेखक साहितà¥à¤¯à¤•à¤¾à¤°à¤¹à¤°à¥‚दà¥à¤µà¤¾à¤°à¤¾ लेखिà¤à¤•à¤¾ साहितà¥à¤¯à¤¹à¤°à¥‚को सà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿ जà¥à¤¯à¤¾à¤¦à¥ˆ नà¥à¤¯à¥‚नसà¥à¤¤à¤°à¤•à¥‹ देखिनà¥à¤› ।
गीता à¤à¤‰à¤Ÿà¥ˆ तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥‹ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤• हो जसको धारà¥à¤®à¤¿à¤•, नैतिक, साहितà¥à¤¯à¤¿à¤• र सामाजिक महतà¥à¤µ रहेको छ । यो जसà¥à¤¤à¥‹ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤• आजको संसारमा अरà¥à¤•à¥‹ निसà¥à¤•à¤¨ सकेको छैन । कृषà¥à¤£à¤²à¥‡ अरà¥à¤œà¥à¤¨à¤²à¤¾à¤ˆ यà¥à¤¦à¥à¤§à¤•à¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ दिà¤à¤•à¥‹ à¤à¤¨à¤¿à¤à¤•à¥‹ जà¥à¤žà¤¾à¤¨ मातà¥à¤° गीता होइन । गीताले त यस लोकका सबै ततà¥à¤µ र करà¥à¤®à¤²à¤¾à¤ˆ मीमांशा गरà¥à¤¦à¥ˆ वà¥à¤¯à¤¾à¤–à¥à¤¯à¤¾ गरेको छ । यो अवसà¥à¤¥à¤¾à¤²à¥‡ हामी गीताधà¥à¤¯à¤¾à¤¯à¥€ र गीतानà¥à¤°à¤¾à¤—ी समà¥à¤ªà¥‚रà¥à¤£ हिनà¥à¤¦à¥‚जनहरूमा à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ दरो आतà¥à¤®à¤µà¤¿à¤¶à¥à¤µà¤¾à¤¸à¤•à¥‹ जग हालिदिà¤à¤•à¥‹ छ । यो जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¥‹ परमà¥à¤ªà¤°à¤¾à¤®à¤¾ हामीले हामà¥à¤°à¤¾ जà¥à¤žà¤¾à¤¨ र विजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¤¾ सैदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤¿à¤• à¤à¤µà¤®à¥ पà¥à¤°à¥Œà¤¦à¥à¤¯à¥‹à¤—िकी सीपहरूलाई à¤à¤•à¥ˆ ठाउà¤à¤®à¤¾ गालेर हेरà¥à¤¨à¥‡ हो à¤à¤¨à¥‡ हामà¥à¤°à¥‹ सà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿ संसारमा आज अरà¥à¤•à¥ˆ à¤à¥ˆà¤¸à¤•à¥à¤¨à¥‡ थियो । यो कà¥à¤°à¤¾ à¤à¤Ÿà¥à¤Ÿ हेरà¥à¤¦à¤¾ सानोजसà¥à¤¤à¥‹ लागे पनि यसको गूढ रहसà¥à¤¯à¤•à¥‹ न छेउ à¤à¥‡à¤Ÿà¥à¤¨ सकिनà¥à¤› न टà¥à¤ªà¥à¤ªà¥‹ नै समातà¥à¤¨ पाइनà¥à¤› ।
महातà¥à¤®à¤¾ गानà¥à¤§à¥€ गीताको समà¥à¤®à¤¾à¤¨ गरà¥à¤¥à¥‡ । नेपालमा पनि राजनेता कृषà¥à¤£à¤ªà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤¦ à¤à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤°à¤¾à¤ˆ गीतापनà¥à¤¥à¥€ थिठ। उनले गीताका शà¥à¤²à¥‹à¤•à¤¹à¤°à¥‚लाई आफà¥à¤¨à¥‹ जीवनको à¤à¤•à¤®à¤¾à¤¤à¥à¤° मोकà¥à¤·à¤•à¤¾ रूपमा लिà¤à¤•à¤¾ थिठ। शिकà¥à¤·à¤• हà¥à¤¨à¥ कि पतà¥à¤°à¤•à¤¾à¤°, वà¥à¤¯à¤¾à¤ªà¤¾à¤°à¥€ हà¥à¤¨à¥ कि कृषक, करà¥à¤®à¤šà¤¾à¤°à¥€ हà¥à¤¨à¥ कि राजनेता सबैका लागि अहिलेको समयमा गीताको महतà¥à¤µ अठबढेर गरेको छ । मोति समà¥à¤¦à¥à¤°à¤•à¥ˆ पिà¤à¤§à¤®à¤¾ पाइनà¥à¤› à¤à¤¨à¥à¤¨à¥à¤•à¥‹ अरà¥à¤¥ à¤à¥ˆà¤ गीतालाई आफà¥à¤¨à¥‹ जीवनको अनà¥à¤¤à¤¿à¤® दरà¥à¤¶à¤¨ मानेर तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¤¾ शिकà¥à¤·à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤®à¤¾ पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— गरà¥à¤¨à¥à¥‡ हो à¤à¤¨à¥‡ जो कोहीको पनि यसलोक त सपà¥à¤°à¤¿à¤¨à¥à¤› नै परलोक पनि सपà¥à¤°à¤¿à¤¨à¥à¤› ।
मानिसले आखिरमा खोजà¥à¤¨à¥‡ à¤à¤¨à¥‡à¤•à¥‹ नै मà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿ वा मोकà¥à¤· हो ।
सनà¥à¤¸à¤¾à¤°à¤•à¤¾ सबै मानिसको अनà¥à¤¤à¤¿à¤® चाहना सनà¥à¤¤à¥‹à¤·à¤ªà¥‚रà¥à¤µà¤• मोकà¥à¤·à¤•à¥‹ कलà¥à¤ªà¤¨à¤¾ हो । मोकà¥à¤·à¤•à¤¾ लागि गरिने जप, तप, पाठ, पूजा र होमादि करà¥à¤®à¤²à¥‡ बताà¤à¤•à¥‹ के छ à¤à¤¨à¥‡ मानिस आफà¥à¤¨à¥‹ आननà¥à¤¦à¤²à¤¾à¤ˆ परमाननà¥à¤¦à¤®à¤¾ लगेर जोडà¥à¤¨ चाहनà¥à¤› । यो उसको जीवनà¤à¤°à¤¿à¤•à¥‹ चाहना हà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤› । उसले चाहेको या पाà¤à¤•à¥‹ जति सबैसबै नै उसले आफू मरेर जाà¤à¤¦à¤¾ लैजान पाà¤à¤•à¥‹ हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨ । उसको तà¥à¤¯à¤¹à¥€ आतà¥à¤®à¤µà¤¿à¤¶à¥à¤µà¤¸ र आननà¥à¤¦ नै उसका सामॠजाने हो । तà¥à¤¯à¥‹ कà¥à¤°à¤¾ गीताले आफà¥à¤¨à¤¾ विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ शà¥à¤²à¥‹à¤•à¤®à¤¾ अथà¥à¤°à¥à¤¯à¤¾à¤‡à¤¸à¤•à¥‡à¤•à¥‹ छ । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ गीताको दैननà¥à¤¦à¤¿à¤¨ शà¥à¤°à¤µà¤£ मातà¥à¤°à¤²à¥‡ पनि अजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¥€ मानिसले गरà¥à¤¨à¥‡ सबै किसिमका पाप तथा निचवृतà¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚ कà¥à¤°à¤®à¤¶à¤ƒ नाश à¤à¤à¤° जाने गरà¥à¤¦à¤›à¤¨à¥ ।
सà¥à¤– छ –गीतामा । खà¥à¥à¤¸à¥€ सनà¥à¤¨à¤¿à¤¹à¤¿à¤¤ पनि छ–गीतामा । धरà¥à¤®, अरà¥à¤¥, काम, र मोकà¥à¤· सबै अनà¥à¤¤à¤°à¥à¤¯ लà¥à¤•à¥‡à¤•à¤¾ छनॠ–गीतामा । खोजà¥à¤¨ सकेमा के छैन –गीतामा । हिनà¥à¤¦à¥‚ धरà¥à¤®à¤•à¥‹ महासिनà¥à¤§à¥ हो गीता । जसमा अनेकानेक रतà¥à¤¨à¤¾à¤¦à¤¿, अलङà¥à¤•à¤¾à¤°à¤¾à¤¦à¤¿, विà¤à¥à¤·à¤£à¤¾à¤¦à¤¿ र चिर सà¥à¤–à¤à¥‹à¤—का सामगà¥à¤°à¤¾à¤¦à¤¿ पूरà¥à¤£à¤°à¥‚पेण समाहित छनॠ। जसà¥à¤¤à¥‹ बौदà¥à¤§à¤¿à¤• र चाकà¥à¤·à¥à¤· मानष पनि गीताधà¥à¤¯à¤¾à¤¯à¥€ बनà¥à¤¨ सकà¥à¤› । जसरी सिनà¥à¤§à¥à¤®à¤¾ जे लगेर उघाठपनि जल पà¥à¤°à¤¾à¤ªà¥à¤¤ गरà¥à¤¨ सकिनà¥à¤› तर आफूसà¤à¤— à¤à¤à¤•à¥‹ à¤à¤¾à¤à¤¡à¤¾à¤®à¤¾ à¤à¤à¤œà¤¤à¤¿ मातà¥à¤° जल मिलà¥à¤› । गीताका समà¥à¤¬à¤¨à¥à¤§à¤®à¤¾ ठिक तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥ˆ हà¥à¤¨à¥à¤› । à¤à¤à¤•à¥‹ पनि छ । विविध कोणपà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤¬à¤¾à¤Ÿ गीताका मीमांशा à¤à¤à¤•à¤¾ छनॠ। हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤›à¤¨à¥ । विशà¥à¤µà¤²à¥‡ कामधेनॠर विशाल वटवृकà¥à¤·à¤®à¤¾ समà¥à¤®à¤¾à¤¨à¤ªà¥‚रà¥à¤µà¤• वैजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤¿à¤• गà¥à¤°à¤¨à¥à¤¥à¤•à¤¾ रà¥à¤ªà¤®à¤¾ सà¥à¤µà¥€à¤•à¤¾à¤°à¤¿à¤¸à¤•à¥‡à¤•à¥‹ गीता अहिलेका हाइटेक पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤¾à¤•à¤¾ लागि पनि आवशà¥à¤¯à¤• छ । गीताको गूढ रहसà¥à¤¯à¤•à¥‹ अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ निवेदनसहित जीवन सफल बनाउनॠहà¥à¤¨ सबै विदà¥à¤µà¤¤à¥à¤œà¤¨à¤¹à¤°à¥‚मा कामना गरà¥à¤›à¥ । शà¥à¤à¤®à¥ समापनॠ।
(सहायक पà¥à¤°à¤¾à¤šà¤¾à¤°à¥à¤¯ मनà¥à¤¥à¤²à¥€ उमावि, मनà¥à¤¥à¤²à¥€, मो ९८४४०४४०८३ )